Morres
|
Best heeft voor het eerst in haar bestaan, dit jaar kwalitatief fatsoenlijke kites geproduceerd, dus ik snap best(ha-ha) dat ze dat verkopen, is toch grote markt voor, ze zijn tenslotte niet duur)
ohja, yarga 05 was ook goed, maar waroo 06 was toch echt, triest bij tijden
|
|
|
VincentC
|
Best heeft voor het eerst in haar bestaan, dit jaar kwalitatief fatsoenlijke kites geproduceerd, dus ik snap best(ha-ha) dat ze dat verkopen, is toch grote markt voor, ze zijn tenslotte niet duur)
Waroo 2006 was ook prima, vriend van me vaart er al ruim anderhalf jaar mee en vaart nog prima. Het zijn die Waroo's-in-alle-kleuren waar het fout ging.
|
|
|
double_s
|
hij is wel duur met zijn waroo's beter ga je na xwatersport.
|
|
|
Japairman
|
hij is wel duur met zijn waroo's beter ga je na xwatersport.
Want die is nog veel duurder volgens de site
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
this is ongelofelijk vdb gaat BEST verkopen (geschokt_kitesmiley) is wel een goede zaak dan kan debeun weer terug op het nest (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) ze hebben natuurlijk debeun een paar keer verschrikkelijk goed zien varen en wat debeun vaart is goed (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) geen dank stefan doe het met plezier (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
kom altijd met plezier bij vdberg dus nu nog een reden te meer om ernaar toe te gaan (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
Nick van Kampen
|
Vdb vond dat Best dit jaar kwalitatief gezien zo vooruit was gegaan dat ze hadden besloten om ze dit jaar ook maar te gaan ''proberen''
|
|
|
|
Jolien.
|
Xwatersport is wl wat duurder. Maar wel SUPER service, alsje gezeik heb, helpen die gasten j tenminste! Heeeeel relaxt
|
|
|
kitaholic
|
Even terug on topic..... de waroo 2007 was ook wel een erg fijne en probleemloze kite, vraag me alleen af waarom er zo veel dealers zijn nu. Dacht namelijk dat best de lage prijs ook had omdat er geen "middle man" tussen de fabriek en klant zat.
Ben benieuwd of ze nu de veelbelovende 2008 best kites ook gaan verkopen!
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
dat hoop ik ook denk dat ze natuurlijk als ze die gaan verkopen ze dezelfde prijs als de rest hebben (hangloose_kitesmiley) als ze duurder worden dan koopt iedereen ze natuurlijk ergens anders is natuurlijk een goede zet want dan koop je misschien ook wat anders erbij (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Dat wil dus zeggen dat je nu bij VdBerg je BEST kites zou kunnen inruilen voor de 2008 Nemesis Way to go
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
thats the way (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Frank77
|
Vandaag een best 7m gehaald bij vdb. ik begreep dat ze de 2008n info nog niet helemaal hadden, maar kreeg wel de indruk dat ze 2008 gaan verkopen.
|
|
|
|
Geronimo79
|
Jah mini-me.. ondanks dat ik die trusher echt kwijlend mooi vind.. dit komt toch aardig over als dat gedoen waar de gasten van de zogenoemde b merken vaak voor gebanned worden..
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
heb net gekeken bij de bestsite en vdberg staat nu inderdaad als orginele dealer te boek proficiat vdberg met deze goede keuze en tot gauw (hangloose_kitesmiley) wil graag die nemesis uitproberen
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Jah mini-me.. ondanks dat ik die trusher echt kwijlend mooi vind.. dit komt toch aardig over als dat gedoen waar de gasten van de zogenoemde b merken vaak voor gebanned worden..
Ik ben je even kwijt... Mischien lees ik het wel verkeerd
|
|
|
Geronimo79
|
Nouw mini-me.. dat je nogal met die trusher aan het spammen bent.. zo komt het wel een beetje over.. en daar voor zijn er andere gasten geweest (die dan toevallig wel distributeur zijn, gebanned met dat soort posts..) En het is ook wat zinloos dat soort piccas er tussen door te knallen als er een aparte eclipse trusher topic is.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind em zoooow gaaf, en ben benieuwd naar de tests.. maar vind het best wel jammer als je dat soort dingen in een ander topic gaat spammen (min of meer) Maak straks maar een gaaf topic als je ze hebt en getest hebt. En als ik me niet vergis vaar je op Mirns.. dan wilt ik er zeker een keer aan hangen.. Dus aub.. niet bij elk kite topic die foto planten hoe gaaf die ook mag zijn.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Oké ik snap wat je bedoeld maar ik plant wel vaker foto's bij een topic maar het grappige daarvan is dat niemand daar iets over zegt.. Bv nieuwe boards F-one, nieuwe video Bandit, Max van Gaastra, foto van een CL voor de safety van de SLE-kites, foto's helm, foto's impact vest, foto's harnas enz. enz. enz. enz enz MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR als ik een foto van een Eclipse kite plaats word ik er van verdacht dat ik aan het spammen ben (shame_kitesmiley)
En ja je mag best aan mijn kite hangen als ik op Mirns ben..
|
|
|
|
overdrijven kan natuurlijk ook, de 2006 was op dat moment gewoon een hele goede kite. alleen bleek na een jaar dat er hier en daar een LE scheurde en toen de 2007 uitkwam bleek idd dat het nog veel beter kon!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Geloof dat de meeste hier vergeten dat de winkels geen lagere prijzen dan de adviesprijzen mogen opgeven op hun website, omdat anders de importeurs moeilijk gaan doen (prijzen hoog houden, is dat niet in strijd met de wet?).
Uiteraard moet je bij vd Berg de werkelijke prijs navragen.
|
|
|