|
franco
|
hee richardt bedankt voor de info, boete is zonde van je geld hahha, hoe veel auto's kunnen er staan ongeveer.
|
|
|
Haring High Richardt
|
In de winter genoeg maar in de zomer te kort.
Duurt tot half november ongeveer
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey richard waar was je gisteren ? (grinnik_kitesmiley) of was je eerder op de dag op schell (grinnik_kitesmiley) het was top man heerlijk gebeuld en gesprongen (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
Haring High Richardt
|
Gisteren was ik er ook en een tijd aan de kant gestaan i.v.m. harde buien en rukwinden Vervolgens naar huis gegaan en gelezen dat er vanaf 16,00 uur lekker gevaren was. Ik ben te vroeg weggegaan Shit Happens net als vandaag
|
|
|
best waroo's
|
@franco ongeveer 60 auto's....dus dat kan nog spannend worden in een druk weekend!!
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Dat wordt wekkertjes zetten! (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
wijkagent
Geen avatar
|
Dag allemaal, Hier is-ie dan, die wijkagent. Dank voor de service van het posten van een berichtje! Ten overvloede wijs ik er op dat parkeren maar ook stilstaan niet mag, aan beide zijden van de weg. Dus stop niet voor laden en lossen maar loop met je spullen vanaf het parkeerterrein naar de waterkant. Als het aangelegde parkeerterrein vol is kun je naast de kerk naar van de dijk af naar beneden, over 't Laantje, naar de Dorpsweg. Rechtsom is wat parkeerruimte en verder langs de Dorpsweg ook wel. Parkeren is daar niet verboden, maar zet 'm niet voor een uitrit of of binnen vijf meter van de hoek of voor een brandkraan. Geweldig dat ik op dit forum zovelen bereik. Prima tip! Toch zal het zo zijn dat ik niet iedereen bereik. Daarom zal ik regelmatig mijn neus laten zien. Ik hoop dat iedereen ervoor zorgt dat ik niets te schrijven heb. Stel je niet vrijwillig bloot aan die overheidsbelasting van 50 euro. De wijkagent van Schellinkhout (en de rest van Drechterland)
|
|
|
Micky
|
Dag allemaal, Hier is-ie dan, die wijkagent. Dank voor de service van het posten van een berichtje! Ten overvloede wijs ik er op dat parkeren maar ook stilstaan niet mag, aan beide zijden van de weg. Dus stop niet voor laden en lossen maar loop met je spullen vanaf het parkeerterrein naar de waterkant. Als het aangelegde parkeerterrein vol is kun je naast de kerk naar van de dijk af naar beneden, over 't Laantje, naar de Dorpsweg. Rechtsom is wat parkeerruimte en verder langs de Dorpsweg ook wel. Parkeren is daar niet verboden, maar zet 'm niet voor een uitrit of of binnen vijf meter van de hoek of voor een brandkraan. Geweldig dat ik op dit forum zovelen bereik. Prima tip! Toch zal het zo zijn dat ik niet iedereen bereik. Daarom zal ik regelmatig mijn neus laten zien. Ik hoop dat iedereen ervoor zorgt dat ik niets te schrijven heb. Stel je niet vrijwillig bloot aan die overheidsbelasting van 50 euro. De wijkagent van Schellinkhout (en de rest van Drechterland) Hahaha, geweldig....
|
|
|
Alibali
|
kijk das nou s top, zo'n wijkagent. Denkt tenminste mee, in plaats van te schrijven !!! Kite ie ook soms ??? (grinnik_kitesmiley) Groeten uit Den haag, waar ze niet meedenken !!!
|
|
|
Spikey
|
Dag allemaal, Hier is-ie dan, die wijkagent. Dank voor de service van het posten van een berichtje! Ten overvloede wijs ik er op dat parkeren maar ook stilstaan niet mag, aan beide zijden van de weg. Dus stop niet voor laden en lossen maar loop met je spullen vanaf het parkeerterrein naar de waterkant. Als het aangelegde parkeerterrein vol is kun je naast de kerk naar van de dijk af naar beneden, over 't Laantje, naar de Dorpsweg. Rechtsom is wat parkeerruimte en verder langs de Dorpsweg ook wel. Parkeren is daar niet verboden, maar zet 'm niet voor een uitrit of of binnen vijf meter van de hoek of voor een brandkraan. Geweldig dat ik op dit forum zovelen bereik. Prima tip! Toch zal het zo zijn dat ik niet iedereen bereik. Daarom zal ik regelmatig mijn neus laten zien. Ik hoop dat iedereen ervoor zorgt dat ik niets te schrijven heb. Stel je niet vrijwillig bloot aan die overheidsbelasting van 50 euro. De wijkagent van Schellinkhout (en de rest van Drechterland) Is die goed of is die goed ? !! Mr de agent, nog bedankt voor het vriendelijke verzoek en gesprek ! en zoals beloofd hebben we het online gezet.. Mvg, de zilveren volkwagen caddy ;-)
|
|
|
|
wijkagent
Geen avatar
|
Dag allemaal, Mooi dat er nog nette forums zijn, zoals deze. Nee, hij kite niet, maar hij heeft wel bewondering voor al jullie capriolen op het water! >>Mvg, de zilveren volkwagen caddy ;-) << : mmm, wat was het kenteken ook weer... (grinnik_kitesmiley) Succes allemaal en keep up the good work. Niet fout parkeren en niet fout kiten (lees: blijf weg van de zeestenen..) Ik kom gauw weer kijken.
|
|
|
|
Marsie
|
Nee, hij kite niet, Wat niet is kan nog komen. Goeie actie om hier wat info te verschaffen. Thanks, Marcel.
|
|
|