Bram Wilbrink
|
kunnen de noorderlijke spots er niet meer bij? denk dan aan workum lauwersoog, delfzijl !! noujah ik wacht af groeten bram groningen
|
|
|
Jeroen Oomen
|
kunnen de noorderlijke spots er niet meer bij? denk dan aan workum lauwersoog, delfzijl !! noujah ik wacht af groeten bram groningen
- Workum, lauwersoog en delfzijl worden er vanmiddag opgezet Nadeel van deze spots is dat er weinig meetstations in de buurt staan, maar ga mn best doen :-)
|
|
|
Ian
|
Het zou handig zijn als de actuele metingen, voorspellingen en webcam per locatie in 1 venster , bijv. onder elkaar, zichtbaar zijn. En dan in hetzelfde venster nog n buienradar erbij! Scheelt weer boel keer klikken ;-)
|
|
|
Jeroen Oomen
|
Het zou handig zijn als de actuele metingen, voorspellingen en webcam per locatie in 1 venster , bijv. onder elkaar, zichtbaar zijn. En dan in hetzelfde venster nog n buienradar erbij! Scheelt weer boel keer klikken ;-)
Nadeel daarvan is dat je veel moet scrollen en dat gaat ten koste van de overzichtelijkheid. Wel zal ik dan een snelkoppeling maken naar de voorspellingen al je op actuele metingen kijkt en andersom. Webcams kan ik er inderdaad wel onder zetten.
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Hey Jeroen, helemaal top, heb net weer zo'n pda ding dus die staat bij de favo's. Goed ook dat je de m/s en knopen allebei vermeld! Het kan altijd beter maar "works for me" status is bereikt
|
|
|
|
Bram Wilbrink
|
waar vindt jij de meetstations.. kan me niet voorstellen dat er niet 1 langs de kust bij lauwersoog zit.. maargoed.. succes en alvast bedankt
|
|
|
double_s
|
leuke site man altijd handig
|
|
|
Jeroen Oomen
|
waar vindt jij de meetstations.. kan me niet voorstellen dat er niet 1 langs de kust bij lauwersoog zit.. maargoed.. succes en alvast bedankt
Staan er inmiddels op :-)
|
|
|
Passie
|
goed zo.. hoeveel bezoeker s heb jij nou eigenlijkg emiddeld per week als ik vragen mag? kan je dat zien?
|
|
|
Jeroen Oomen
|
goed zo.. hoeveel bezoeker s heb jij nou eigenlijkg emiddeld per week als ik vragen mag? kan je dat zien?
Bezoekersaantallen kun je zien op http://www.vliegerweer.nl/awstatsGemiddeld 40 uniek per dag
|
|
|
Frank77
|
Bij scheveningen staat de link naar actuele waterdata van IJmuiden. Mijn ervaring is dat scheveningen vaak tussen hoek van holland en ijmuiden in ligt wbt wind. Kan hvh er ook bij?
|
|
|
Jeroen Oomen
|
Bij scheveningen staat de link naar actuele waterdata van IJmuiden. Mijn ervaring is dat scheveningen vaak tussen hoek van holland en ijmuiden in ligt wbt wind. Kan hvh er ook bij?
Bovenaan bij algemeen staat het gemiddelde tussen IJmuiden en HVH (met als bron actuelewaterdata). Tabel had ik gekozen voor IJmuiden, maar heb ze nu toch allebij weer neergezet.
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
Bezoekersaantallen kun je zien op http://www.vliegerweer.nl/awstatsGemiddeld 40 uniek per dag leuke piek vandaag al
|
|
|
|
Pjotr010
Geen avatar
|
superman,
gelijk in de favorieten in mijn berry gezet. Zou je ook wat met het getij kunnen doen? Sommige spots zijn bij hoogwater briljant en sommige weer juist bij laag.
keep up the good work Pieter
|
|
|
Jeroen Oomen
|
superman,
gelijk in de favorieten in mijn berry gezet. Zou je ook wat met het getij kunnen doen? Sommige spots zijn bij hoogwater briljant en sommige weer juist bij laag.
keep up the good work Pieter
Getij staat er bij de meeste spots al bij. Zal even kijken of ik voor de ontbrekende spots data kan vinden
|
|
|
LOEN
|
Stond al in me favorieten erg handig! Overzichtelijk en sowieso goed initiatief, Top hoor
|
|
|
Pjotr010
Geen avatar
|
Jeroen,
je hebt gelijk mijn vraag niet scherp genoeg gesteld. Op de pda versie van de site zou ik graag een prognose van hoog en laag water zien. Bij voorkeur in een grafiekvorm (visueel ingesteld je kent dat wel)
greetz Pieter
|
|
|
|
Jeroen Oomen
|
Jeroen,
je hebt gelijk mijn vraag niet scherp genoeg gesteld. Op de pda versie van de site zou ik graag een prognose van hoog en laag water zien. Bij voorkeur in een grafiekvorm (visueel ingesteld je kent dat wel)
greetz Pieter
Grafiekjes zijn erg lastig te doen op mobieltjes (trage verbindingen, kleine schermpjes). Ik zal kijken of ik een berekening kan doen als prognose voor het NAP 3 uur vooruit. Of toch een grafiekje die voor mobieltjes nog te doen is. Heb je nog een ander idee? In ieder geval een goede toevoeging! Edit: Inmiddels het grafiekje onderaan neergezet op klein formaat. Nét nog te doen op mobiel.
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
ziet er goed uit, top dat alle info van andere sites nu op 1 plek te vinden is.
|
|
|
brutus
|
leuke site. direct bij mijn favo's gezet op mijn htc. wat mooi zou zijn is als je bij de mobiele site ook kunt doorklikken naar de windvoorspelling voor een specifieke plaats.
groeten, bert
|
|
|
Jeroen Oomen
|
leuke site. direct bij mijn favo's gezet op mijn htc. wat mooi zou zijn is als je bij de mobiele site ook kunt doorklikken naar de windvoorspelling voor een specifieke plaats.
groeten, bert
Dank je! Ik ga proberen die tabelletjes van windguru en finder geschikt te maken voor mobiel.
|
|
|