Deelnemerslijst NK Kite per 26 september

Emiel

Berichten: 3004
September 26, 2007, 17:34:35
edit2Rapporteer  
Het aantal deelnemers voor het NK stijgt gestaag dus hierbij een update van alle deelnemers die zich tot nu toe ingeschreven hebben voor het NK Kite en NK Speed.
Wil je nog meedoen, schrijf je dan snel in!

Check de deelnemerslijst hier:
http://www.nkkite.nl/nkk05_FE/index.php?dx=310&ax=900&ix=37&px=2&lx=31&tx=1&xx=1
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #1 September 26, 2007, 17:37:49
edit2Rapporteer  
NK Speed lijkt me vet om te doen, maar weet er NOP van, en geen speedboard.
Speed en air, is enige waar ik nog enigzins kans heb om niet af te gaan, hehehe
Emiel

Berichten: 3004
Antwoord #2 September 26, 2007, 19:15:45
edit2Rapporteer  
zeker meedoen! gewoon proberen en ga keertje oefenen op een vlakwater spot!
D.D

Berichten: 1561
Antwoord #3 September 26, 2007, 19:32:44
edit2Rapporteer  
Hhmm Nk, doen er echt alleen maar goeie mensen mee of ook beginnende goeie mensen (tong_kitesmiley)
mijngatindelucht

Berichten: 408
Antwoord #4 September 26, 2007, 20:01:57
edit2Rapporteer  

Ja ik hoor dat meer...

Het NK is er voor IEDEREEN! Natuurlijk wordt er gestreden om de 1ste plek, maar het is er ook voor om te kijken waar jij op de ranglijst staat. Bij tennis als je 183ste staat op de wereldranglijst ben je toch een flinke kerel! En ook al kom je niet op TV het is toch gaaf om mee te doen en te weten waar je staat?

Over speedkiten... iedereen kan varen...en zodra je kan varen kun je je tijd meten. Daar gaat het om! Hoe snel vaar je nou? En als je het nu meet weet je ook wat je er in een jaar op vooruit gaat...gewoon op je normale board!

Met uniek materiaal wordt je tijd gemeten. Maar dat is nog niet eens de echte kick. Een wedstrijd speedkite wordt zo opgezet dat je zelf mag weten hoeveel runs je maakt en wanneer je gaat. Het is dus een heel spel dat je met zn allen speelt. Waarschijnlijk hebben er een handje vol Nederlanders een echte wedstrijd gevaren, dus iedereen om je heen is nieuw!

Schrijf je in en zie maar waar je eindigt!

Verder over het Speedkite...het is nog geen officeel NK. Het is een Open NK om te zien of we het geschikt is voor een officele NK status.



Morres

Berichten: 9427
Antwoord #5 September 26, 2007, 22:04:21
edit2Rapporteer  
kan 29 niet, en 30e waait het niet, dus wordt sowieso niks, hate to be the party-pooper guys
TtHoM@s

Berichten: 1558
Antwoord #6 September 26, 2007, 22:31:41
edit2Rapporteer  
Hhmm Nk, doen er echt alleen maar goeie mensen mee of ook beginnende goeie mensen (tong_kitesmiley)
een beginnend goeieling  (tong_kitesmiley) haha maar ga je mee doen..?
D.D

Berichten: 1561
Antwoord #7 September 26, 2007, 22:42:13
edit2Rapporteer  
Hhmm Nk, doen er echt alleen maar goeie mensen mee of ook beginnende goeie mensen (tong_kitesmiley)
een beginnend goeieling (tong_kitesmiley) haha maar ga je mee doen..?
Weet ik nog niet echt man.. kijk wel:P mischien wel.. mischien ook niet:D
Passie

Berichten: 3397
Antwoord #8 September 26, 2007, 23:10:03
edit2Rapporteer  
pussy's doe nou maar gewoon mee, ik durf niet
Nick van Kampen

Berichten: 242
Antwoord #9 September 26, 2007, 23:19:41
edit2Rapporteer  
NK kite, is dat gewoon freestyle, oldskool enz. of sla ik de plank mis. Anders schrijf ik me ook even in. En waar staat op de site waar ik me kan inschrijven kan het niet vinden namelijk :S
O laat maar heb het al.
TtHoM@s

Berichten: 1558
Antwoord #10 September 27, 2007, 02:27:12
edit2Rapporteer  
maar nog niet echt veel deelnemers..... kom op!!!!!  (tong_kitesmiley)
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #11 September 28, 2007, 04:13:32
edit2Rapporteer  
Updatje, SPeedkite is uitgesteld

Renault Open NK Speedkite gaat niet door op 29 en 30 september.

 

Het Renault Open NK Speedkite zal vanwege de windverwachting niet gehouden worden op 29 en 30 september. De eerstvolgende datum in het windraam is dan nu 3 en 4 november. De locatie blijft onveranderd Pampushaven in Almere.

 

Dat betekent dat de inschrijving voor het Renault Open NK Speedkite weer open is tot 31 oktober. Omdat het een Open NK betreft kunnen buitenlandse kiteboarders ook deelnemen.

 

De inschrijving voor het Renault NK Kiteboard Freestyle in Scheveningen is nog geopend tot woensdag 3 oktober. Voor de volledigheid, de afroepdata van dit evenement zijn 6 en 7 oktober, 13 en 14 oktober en het weekeinde van 20 en 21 oktober.

 

Deelnemers die zich zowel voor het NK Freestyle als het NK Speedkite inschrijven krijgen korting op hun inschrijfgeld. Alle deelnemers ontvangen een evenements T-shirt van Protest.

 

Alle informatie staat op Renaultnkkite.nl
Tjok
Gast
Antwoord #12 September 28, 2007, 20:24:53
edit2Rapporteer  
NK kite, is dat gewoon freestyle, oldskool enz. of sla ik de plank mis. Anders schrijf ik me ook even in. En waar staat op de site waar ik me kan inschrijven kan het niet vinden namelijk :S
O laat maar heb het al.

doe maar niet knaap:D
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.