Service Vliegerop

FlyGirl

Geen avatar

Berichten: 791
Antwoord #25 Oktober 04, 2007, 01:36:13
edit2Rapporteer  
Joy H, je moet niet zomaar speculeren. Het lijkt mij meer dan logisch dat een shop zo'n probleem wil oplossen om zijn goede naam te behouden of te zuiveren. En ja, ze hebben dit bericht gelezen. Dat klopt, maar dat is niet alleen de reden geweest om mij terug te bellen.

Je kan het van 2 kanten bekijken he. Kennelijk moet er eerst zoiets iets gebeuren voordat je iets voor elkaar krijgt. Lijkt mij dat het niet de meest logische oplossing is.

Maar je had best eerst kunnen proberen de eigenaar/bedrijfsleider te bellen en je verhaal te doen voordat je een shop zo neersabeld.
Als die reactie dan ook shit geweest was had je best een stuk kunnen schrijven.
Ik begrijp je punt wel, maar geef mensen eerst even de kans om een fout recht te zetten voor dat je ze neer haalt.
Ik denk dat je het zelf ook niet echt waardeert dat je bij een fout via internet aan de schandpaal wordt genageld, zonder dat je de kans hebt gehad het recht te zetten.
Joy.H

Berichten: 1028
Antwoord #26 Oktober 04, 2007, 03:15:43
edit2Rapporteer  
ik ben het helemaal met flygirl eens..... ThumpsUp
maar kijk he cozmo het is niks persoonlijks dat moet je wel weten maar om een shop direct in een slecht daglicht te zetten.....de meeste van ons willen een goede uitwerking tussen jou en de shop persoonlijk en niet via internet iemand slecht maken waarna ze het lezen en dan je bellen om hun naam een beetje hoog te houden waar ze (zoals je wel kunt lezen aan veel mensen hun ervaringen met de shop) hard voor hebben gewerkt.
Cozmo

Berichten: 199
Antwoord #27 Oktober 04, 2007, 17:55:49
edit2Rapporteer  
Aanstellen? Ik was op zoek naar Underground pads en straps, zie dat Vliegerop ze heeft en bel ze daarover op. Vraag daarbij of ik ze kan passen aangezien ik al heeft veel pads en straps ondertussen heb gehad die ik koop aan de hand van dingen die ik er over lees op het forum. Heb daarom dan ook al veel pads en straps weer doorverkocht omdat ik ze toch niet zo lekker vond zitten.

Als je dan bij die shop komt en je kan het niet passen zoals afgesproken vind ik dit raar. En al helemaal door de opgegeven redenen die gewoon niet kloppen. Ik heb toevallig een OV jaarkaart en woon relatief gezien om de hoek. Ben er alleen dus tijd aan kwijt geweest. Maar stel je voor als je van ver komt en gewoon met de auto komt of een treinkaartje betaalt...

Het verschil tussen een internetshop en een winkel moet er in mijn ogen gewoon zijn. Internet shops zijn over het algemeen goedkoper, maar je krijgt er niet echt service of advies bij. Een winkel kan je in gaan, 1 op 1 advies krijgen, producten vasthouden, voelen, passen enzovoorts. Ik had de pads en straps ook vast wel ergens via internet kunnen bestellen, met het risico dat ik weer een setje niet lekker vind zitten. Heb voor een winkel gekozen om ze te kunnen passen, zien en voelen. Daarin was ik teleurgesteld. KLAAR! Niks aanstellen, van een winkel verwacht ik inderdaad gewoon simpelweg dit soort dingen.

Dat ik dit op internet zet, daar zijn de meningen over verdeeld. Maar je kan zeggen wat je wil, het roept aardig wat reacties op en ook dus van de winkel zelf. Dat de verkoper een slechte dag heeft of wat dan ook kan ik niet raden of voor kiezen. Een eerste indruk over een winkel is zo gemaakt met het eerste bezoek eraan. Deze was dus gewoon slecht in dit geval.

Ben nu terug geweest en heb er even over gepraat, ze vonden dat ik niet het goede medium had gebruikt. Ze hadden liever gezien dat ik de bedrijfsleider had gecontacteerd... Uiteindelijk gewoon netjes op een board van hun (waar de vinnen wel onderuit waren geschroefd) de verschillende pads en straps kunnen passen. En door te passen zo direkt naast elkaar voel je wel degelijk verschillen in pasvorm, maten en materiaal. Daarom zou ik dus ook naar een winkel gaan. Om te TESTEN.

Het is dus in tweede instantie goed afgehandeld en ik heb ene setje daar gekocht. Hopelijk iedereen blij.



Nu nog wat anders, waarom is het gek om je mening over winkels op internet te zetten? Ze kunnen er mogelijk zelf uit leren/conclusies trekken en de consument kan zo een winkel kiezen met goede service. De winkeleigenaren en personeel mogen heus wel moeite doen om een goede winkel te zijn en service te bieden. Niet alles moet vanuit de klant komen. Ik heb altijd te horen gekregen dat de klant koning is.
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #28 Oktober 04, 2007, 18:16:02
edit2Rapporteer  
Het is inderdaad raar dat je niet kon passen maar zoals in veel gevallen is het vaak de toon die de muziek maakt.. Natuurlijk is een medium zoals dit geschikt om elkaar te behoeden voor dubieuze praktijken van de winkeliers en andere zaken maar ik vond je onderwerp keuze "klote service Vliegerop" een beetje te hoog gegrepen.
Ik heb nu gezien dat jij dat achteraf ook vond want zie dat je het onderwerp hebt aangepast.

Gelukkig voor alle partijen is het allemaal goed opgelost en nu maar wachten op wind  ThumpsUp
FlyGirl

Geen avatar

Berichten: 791
Antwoord #29 Oktober 04, 2007, 20:51:18
edit2Rapporteer  
Nu nog wat anders, waarom is het gek om je mening over winkels op internet te zetten? Ze kunnen er mogelijk zelf uit leren/conclusies trekken en de consument kan zo een winkel kiezen met goede service. De winkeleigenaren en personeel mogen heus wel moeite doen om een goede winkel te zijn en service te bieden. Niet alles moet vanuit de klant komen. Ik heb altijd te horen gekregen dat de klant koning is.

Je mag je mening wel geven, daar is niks mis mee. Alleen jij veroordeelt een heel bedrijf op 1 incident, zonder dat je ze eerst de kans hebt gegeven om het recht te zetten.
Ik vind dat je veel te weinig van deze shop af weet om ze de titel "klote-service" te geven.
Daar is in mijn ogen iets meer voor nodig.En gezien de reacties op dit forum is er ook niemand die je mening deelt betreft Vliegerop.
Je hebt absoluut een punt, daar gaat het niet om.
Maar nogmaals, ik vind dat je mensen een kans moet geven hun fout te herstelen voordat je ze publiekelijk aan de schandpaal nagelt.
Cozmo

Berichten: 199
Antwoord #30 Oktober 04, 2007, 21:06:00
edit2Rapporteer  
Check ook maar eens Hanglos dan. Daar zijn wel degelijk mensen die achter mijn punt staan. Bovendien... als ik deze reactie niet geplaatst had, hoe hadden ze het dan willen oplossen?

Mensen vormen hun eerste indruk van andere mensen al in de eerste paar seconden, bij andere situaties gaat het naar mijn mening net zo. Je vormt je mening aan de hand van je eerste indruk en je eerste ervaringen. Juist is dan van belang dat die goed zijn. Als ik niet terug was gegaan had ik mijn mening inderdaad op 1 voorval gebaseerd. Zo zit de wereld nou in elkaar.
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #31 Oktober 04, 2007, 21:13:35
edit2Rapporteer  
Check ook maar eens Hanglos dan. Daar zijn wel degelijk mensen die achter mijn punt staan. Bovendien... als ik deze reactie niet geplaatst had, hoe hadden ze het dan willen oplossen?

Mensen vormen hun eerste indruk van andere mensen al in de eerste paar seconden, bij andere situaties gaat het naar mijn mening net zo. Je vormt je mening aan de hand van je eerste indruk en je eerste ervaringen. Juist is dan van belang dat die goed zijn. Als ik niet terug was gegaan had ik mijn mening inderdaad op 1 voorval gebaseerd. Zo zit de wereld nou in elkaar.
Ik heb ooit eens een cursus gehad en het kwam er op neer dat je in dit soort situaties maar één antwoord kan geven. En dat antwoord kan dan naar de oplossing van het probleem leiden
........ daar komt het antwoord .......

je hebt gelijk


Dit antwoord werkt ook goed bij vrouwen  schater
FlyGirl

Geen avatar

Berichten: 791
Antwoord #32 Oktober 04, 2007, 21:42:26
edit2Rapporteer  
Check ook maar eens Hanglos dan. Daar zijn wel degelijk mensen die achter mijn punt staan. Bovendien... als ik deze reactie niet geplaatst had, hoe hadden ze het dan willen oplossen?

Mensen vormen hun eerste indruk van andere mensen al in de eerste paar seconden, bij andere situaties gaat het naar mijn mening net zo. Je vormt je mening aan de hand van je eerste indruk en je eerste ervaringen. Juist is dan van belang dat die goed zijn. Als ik niet terug was gegaan had ik mijn mening inderdaad op 1 voorval gebaseerd. Zo zit de wereld nou in elkaar.

Ben toch blij dat er nog iemand weet hoe de wereld in elkaar zit!!

En idd:

JE HEBT GELIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!.

Zucht..
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.