Nu nog wat anders, waarom is het gek om je mening over winkels op internet te zetten? Ze kunnen er mogelijk zelf uit leren/conclusies trekken en de consument kan zo een winkel kiezen met goede service. De winkeleigenaren en personeel mogen heus wel moeite doen om een goede winkel te zijn en service te bieden. Niet alles moet vanuit de klant komen. Ik heb altijd te horen gekregen dat de klant koning is.
Je mag je mening wel geven, daar is niks mis mee. Alleen jij veroordeelt een heel bedrijf op 1 incident, zonder dat je ze eerst de kans hebt gegeven om het recht te zetten.
Ik vind dat je veel te weinig van deze shop af weet om ze de titel "klote-service" te geven.
Daar is in mijn ogen iets meer voor nodig.En gezien de reacties op dit forum is er ook niemand die je mening deelt betreft Vliegerop.
Je hebt absoluut een punt, daar gaat het niet om.
Maar nogmaals, ik vind dat je mensen een kans moet geven hun fout te herstelen voordat je ze publiekelijk aan de schandpaal nagelt.