FlyGirl
Geen avatar
|
Watersportweer geeft 13 knopen. 3x helemaal niks dus. Missch dat ze het allemaal fout hebben en dat het toch waait maar ik ben bang dat je gewoon nog geduld moet hebben.
|
|
|
Kevin
|
Er was wel wind voorspeld alleen het verander om de haven klap wat overigens hee liri tat is of geen niks maar ga niet eerst lekker maken met 18 knopen en dan ineens niks meer aangeven
|
|
|
marcelca
|
ik vrees ook het ergste maar je mag toch hopen
en ik heb wel raardere dingen gezien met NW op muiderberg
geen wind voorspeld en dan toch een lekker windje
helaas ook wel is andersom
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Moet kunnen morgen: Volgens het KNMI: Vrijdag overdag is er vrij veel bewolking en er kan plaatselijk wat (mot)regen vallen. In de middag zijn er vanuit het noorden ook enkele korte opklaringen mogelijk. Het wordt in de middag een graad of 16. De wind is noordwestelijk, zwak tot matig, in het noordelijk kustgebied vrij krachtig tot krachtig
|
|
|
florisvw
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
helaas loopt het noordelijk kustgebied niet langs muiderberg...
als je lekker wil varen en er wat voor over heb moet je richting den helder rijden
|
|
|
VincentC
|
Gewoon Muiderberg proberen... 66 kilo moet ik een eind kunnen komen...
|
|
|
|
|
marcelca
|
oke, ik moet nu gaan werken maar zie jullie misschien morgen
grtz
|
|
|
|
LOEN
|
Naar mijn ervaring pakt de wind vanuit noord meestal wel iets gunstiger uit.... (beetje optimistisch blijven (grinnik_kitesmiley) Dus denk dat ik ook morgen een middag muiderberg wil doen. Hoop eindelijk me nieuwe board te kunnen testen!
|
|
|
Micky
|
Leuk... Ik dus ook... (grinnik_kitesmiley) Kan ik eindelijk die @*%*&^* kite's van jou een keer testen.... Geintje, mocht er wind zijn Henk-Jan dan laat ik je kite op... (tong_kitesmiley)
|
|
|
Micky
|
Watersportweer geeft 13 knopen. 3x helemaal niks dus. Missch dat ze het allemaal fout hebben en dat het toch waait maar ik ben bang dat je gewoon nog geduld moet hebben.
Uiteraard die van jou ook, lieve Ellen! (grinnik_kitesmiley) Wil echt die sprongen van jou ff live zien... (tong_kitesmiley)
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Geintje, mocht er wind zijn Henk-Jan dan laat ik je kite op... (tong_kitesmiley) Wat heb ik gemist???? waarom ga je zelf niet kiten : Wat is er met die hond van jouw gebeurt... hij heeft een witte tong
|
|
|
Nick van Kampen
|
Gaan er nog mensen naar Muiderberg, die wellicht ook nog plek vrij hebben in de auto ?
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Op dit moment: Maximaal gemeten in vlagen: 7 knopen (3 Bft) :
|
|
|
Nick van Kampen
|
Heftig heftig, ik word hier vrij verdrietig van... dag vrij - > geen wind.
|
|
|
VincentC
|
Wind: Wind: 10.4 knopen (4 Bft) Richting: West / Noord-West Maximaal gemeten in vlagen: 11.3 knopen (4 Bft) Gaat vooruit! Als er nou iemand een 18 en een door voor me te leen heeft kunnen jullie allemaal kijken hoe ik vaar!
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
Uiteraard die van jou ook, lieve Ellen! (grinnik_kitesmiley) Wil echt die sprongen van jou ff live zien... (tong_kitesmiley) Hey Mick, long time not seen...MAARRRR de winter komt eraan en dan blijven alleen de echte die-hards weer over dus gaan we weer lekker samen knallen!! Gewoon weer met 4 man op Carplaya met 30 knopen!! Verheug me nu al weer op de kaasbroodjes. (grinnik_kitesmiley) CU Soon. X
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Uiteraard die van jou ook, lieve Ellen! (grinnik_kitesmiley) Wil echt die sprongen van jou ff live zien... (tong_kitesmiley) Hey Mick, long time not seen...MAARRRR de winter komt eraan en dan blijven alleen de echte die-hards weer over dus gaan we weer lekker samen knallen!! Gewoon weer met 4 man op Carplaya met 30 knopen!! Verheug me nu al weer op de kaasbroodjes. (grinnik_kitesmiley) CU Soon. X Dit waren de tijden.... 30+ knopen, koud, en Carplaya voor ons zelf Ik wacht nog even tot de temperaturen onder de 10 C zakken dan kom ik weer die kant op Sorry dat ik een beetje off-topic bezig ben maar er staat weer geen wind...... ik word gek
|
|
|
DaanD
|
: Zo maar ff kijkje nemen op het strand denk!
|
|
|
|
|
VincentC
|
Ga dr zo heen . lijkt te waaien hier in Almere
|
|
|