nieuw snowboard project!

arvidnl

Berichten: 187
Oktober 17, 2007, 00:01:57
edit2Rapporteer  
heb jullie hulp nodig. (grinnik_kitesmiley)
heb vorig jaar een oud afgeragd snowboard(1.30) onderhanden genomen en er een red bull wandklok van gemaakt.
nou heb ik via een maat van mij weer een oud afgeragd snowboard (1.57) gekregen.en aangezien de wintertijd erweer aan zit te komen en er dus minder(door mij althans,ik weet het ben geen bikkel (tong_kitesmiley))gekite zal gaan worden.moet je toch op een andere manier je tijd gaan opvullen Joepie
hier wil ik dus eigenlijk weer hetzelfde ermee doen maar dan geen red bull.
dacht zelf aan een bacardi logo of een jägermeister.
maar ik dacht mischien heeft een van jullie wel een leuk idee ervoor.hoeft niet perse een wandklok te zijn.elk idee is welkom.

hoop veel goede ideeen te krijgen want ben zelf een beetje inspiratieloos op dit moment  (shame_kitesmiley)

greetz,
arvid
LOEN

Berichten: 767
Antwoord #1 Oktober 17, 2007, 00:19:21
edit2Rapporteer  
Regel er nog een paar en maak er een bankje van...  ThumpsUp
Of gewoon hopen op sneeuw hier in NL ( schater oke of ergens anders ) en ga er dan mee snowkiten   (grinnik_kitesmiley)
prokiter

Berichten: 829
Antwoord #2 Oktober 17, 2007, 00:20:47
edit2Rapporteer  
Heyy,

Of een kapstok, dit heb ik voor de broer van mijn vriendin gedaan.... ThumpsUp

Greetings...Pro Kiter.... (hangloose_kitesmiley)
arvidnl

Berichten: 187
Antwoord #3 Oktober 17, 2007, 00:37:15
edit2Rapporteer  
sneeuw in NL?? (geschokt_kitesmiley)
daar duf ik mijn geld niet op te zetten hoor!!haha (grinnik_kitesmiley) (tong_kitesmiley)

kapstok is idd wel een goed idee.

Geronimo79

Berichten: 2552
Antwoord #4 Oktober 17, 2007, 03:46:13
edit2Rapporteer  
mm gaaf!

kan alleen niks kewls bedenken.
Jarno

Geen avatar

Berichten: 2272
Antwoord #5 Oktober 19, 2007, 06:46:24
edit2Rapporteer  
ik zou er een kiteboard houder van maken, kom je thuis hang je je kiteboard aan je snowboard aan de muur..

of een flessenhouden, voor de flessen bacardi

of een blikkenhouder voor de blikken red bull

of een bankje

of een fietskar

of een vliegtuig

nu wordt het te gek
Armband

Berichten: 211
Antwoord #6 Oktober 19, 2007, 23:36:20
edit2Rapporteer  
Hoe heb je graphics gedaan? Airbrush?
arvidnl

Berichten: 187
Antwoord #7 Oktober 20, 2007, 07:43:08
edit2Rapporteer  
hey armband,
nee hoor , geen airbrush.
het zilver en het blauw heb ik gespoten.dat heb ik (ben autospuiter van beroep) meerdere malen van een blanke lak voorzien.blanke lak>schuren>lakken>schuren> lakken enz.
daarna heb ik de special gemaakte red bull stickers erop geplakt. 24 laten drogen.ondertussen sjablonen voor de klok cijfers aangebracht en in de contrastkleuren gespoten.dit na 24 uur weer voorzien van een blankelak laag.deze weer aangeschuurd en weer afgelakt. en na dit proces vier x te hebben gedaan was ie glad genoeg (zodat je de stickerrand aftekening bijna niet meer ziet)om bij mij aan te muur te kunnen hangen.is ff werk maar dan heb je ook wat.
hoop je vraag een beetje beantwoord te hebben.
mocht je er nog meer hebben stel ze gerust.

greetz,
arvid
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.