TtHoM@s
|
erg netjes dennis hij is nog een beetje kaal dus binnekorte moeten we maar ff een film maken (grinnik_kitesmiley) en natuurlijk resultaten neer zetten op MOTD want dat NK word niks meer (angry_kitesmiley)
|
|
|
Geen
|
Flex hoor, wel snel die leegtes opvullen he, dit kan natuurlijk niet check je later
|
|
|
DENNS
|
Ja idd snel die leegtes opvullen met info, fotos en filmpjes
|
|
|
martijn85
Geen avatar
|
Heey dennis!
Goed bezig man! Ziet er strak uit! We gaan binnenkort wel weer een keertje varen!
Laterr
|
|
|
D.D
|
Dennis! nu ff die slim goed oefene filme en op je site zette en je bent de man Vette site, maar moeten nog zeker heel veel filmpjes en fotos op (tong_kitesmiley)
|
|
|
Lex
|
Lekker bezig Dennis! Als jij zzorgt voor een camera wil ik wel foto's maken op autostrand
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
niets persoonlijks, maar wat is het toch dat iedere kitesurfer tegenwoordig maar een of andere template pakt, daar wat shit in ramt en vervolgens vind dattie een site online heeft?
Ik heb er hier de laatste paar weken zeker 3 of 4 voorbij zien komen die er allemaal maar hetzelfde uitzien..
En ik vind hier echt niets mooi aan..
|
|
|
Morres
|
ja, bovendien vind ik het niet interessant, mja, miss. anderen wel
|
|
|
|
Morres
|
hehe
ok, bedtijd
|
|
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
Dennis, ik bedoel niets persoonlijks tegen jou.
wat ik wel bedoel is dat ik het suf vind dat de 13 in een dozijn template websites (dit keer met SWsoft SiteBuilder 3.0.2) uit de grond knallen als paddestoelen en ze eigenlijk allemaal dezelfde saaie layout en inhoud hebben.
En ja, daar hoort die van jou ook onder.
|
|
|
DENNS
|
mijn website is gewoon bedoelt om leuke kitedagen en fotos/films op te zetten
gr dennis
|
|
|
Morres
|
ja, gast, als je niet tegen kritiek kan, moet je het niet posten, als het toch alleen voor vrienden en familie is, kan je het beter bij hen aankondigen. Zelf zou het me een worst wezen, wie wat op zn eigen site plaatst. Dat gezegd, een eigen site is echt top, kan je beetje bekend worden met html en wat scripts, en je eigensite steeds verder uitbreiden.
|
|
|
|
kitebart
|
waar ligt kabbedijke ? bart (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
marijtjuh
|
Wat een gezeik zeg, als hij zo graag een site wil, moetie dat toch zeg wetu? of zie ik dat nou verkeerd? in ieder geval veel succes! Gr. Marije...
|
|
|
Tien
Geen avatar
|
Succes met je site! Het begin is er en je weet nooit wat het je verder brengt...
|
|
|
Kevin
|
waar ligt kabbedijke ? bart (hangloose_kitesmiley)
Meschien is het z'n achternaam
|
|
|