|
Idefixe
|
info@ werkte. Ben benieuwd naar het antwoord.........
|
|
|
VincentC
|
Tja, hoevaak moet ik je nou nog zeggen dat je wat anders moet gaan varen..
|
|
|
rikdekker
|
en hij was zoooo ontzettend enthausiast over de service van cabrinha....haha! nee maar is toch te gek voor woorden...
|
|
|
Goonie
|
Houden ze je niet aan het lijntje??? :-)
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Tom.... Ik moet je wel nageven dat je een volhouder bent... Hoeveel gezeik heb jij, en een hoop andere, al niet gehad met Cabrinha.. Hoop dat het lukt
|
|
|
FonezzzZz
|
GOOODLUCKK!!!
wie zijn er tevens op mirns zondag?? ik voorspel topdagje.. ben ik ook wel weer aan toe, na me stage!!!
|
|
|
rikdekker
|
heb ik precies midden op de dag voor de verandering een wedstrijd op zondag...gvd...maandag ben ik er wel, waar weet ik nog niet. ff de nieuwe 9 proberen:D
enneh fonezzZzz jij komt uit de buurt van zuthpen? anders kunnen we misschien iets regelen om samen te rijden op maandag..
|
|
|
Sjemmel
|
Ik ben er zondag denk ik ook! En misschien maandag ook wel.
|
|
|
Sjemmel
|
Die slogan op je kite spreekt wederom de waarheid Wat staat erop dan?
|
|
|
rikdekker
|
eerst stond er alleen Cabrinha...nu staat er boven GARANTIE en onder dat cabrinha SUCKS dit maakt samen GARANTIE CABRINHA SUCKS! dit zijn dus niet mijn woorden...maar die van een wijze oude man..haha;) zou jij trouwens als vaste mirnser moeten weten! schande! sjemmel, maandag gaan we beulen ,accoord?
|
|
|
|
Goonie
|
Goonie is er zondag.... yesssssssss
|
|
|
Jordi_1990
|
ik ben er zondag hopelijk ook!
|
|
|
#RemcO#
|
da is lullig ja..!!!!!!
|
|
|
Morres
|
afspraakjes maken we ergens anders dames.. bvd
|
|
|
Geronimo79
|
heheh zag je varen zondag idefix.. respect... zowel voor jou als je kite.. zoals jij dr mee springt... mwah.. had ik meer verwacht van iemand van 170cm en 60 kg.. maar jij kan dr ook wat van...
|
|
|
Idefixe
|
heheh zag je varen zondag idefix.. respect... zowel voor jou als je kite.. zoals jij dr mee springt... mwah.. had ik meer verwacht van iemand van 170cm en 60 kg.. maar jij kan dr ook wat van...
Ging niet echt lekker hoor.... Het "nieuwe lijntje" was 10cm te lang dus ik had constant een "scheve bar" voor m'n neus.
|
|
|
Geronimo79
|
das knudde..... dat je dan nog kan varen... kan aan mij liggen trouwens.. maar zag toch veel mensen voorbij die boei dobberen... dacht dat dat aangegeven was al no go area..
|
|
|