Morres
|
hm, maar is het ook wat:P? wel eens wat anders dan 300€
|
|
|
pim89
|
Zijn die droogpakken ook geschikt voor kiten. En blijf je dan helemaal droog?
|
|
|
ThomasC
|
Is al vaken over gepost. Ik geloof dat ze zo lek zijn als een mandje.
|
|
|
fremabo
|
Op zich lijkt mij dit wel wat. Heeft iemand hier ervaring mee, of beter iemand in het bezit van z'n pak.
Iemand was mij net voor, waar kan ik die topic terug vinden, kan zo op zich niets terug vinden.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Leuk ...maar van de grote maten zijn de meeste uitverkocht...alleen nog maar een paar kleine maatjes beschikbaar..160-173, maar verder zijn het mooie droogpakken ideaal voor de winterperiode ,en met de kwaliteit zit het ook wel goed want als het van defensie afkomt is het meestal eerste klas spul..
|
|
|
Snowman
|
Zie http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=19608.0Mijn advies: niet doen. Ben zo dom geweest om pak (niet die camouflage maar de groene) recent te bestellen (daarna pas hier gaan zoeken). Pak zit vol plakkertjes en was oud (jaartal 1990) seal bij nek bleek poreus en bij aantrekken meteen kapot getrokken !! Alleen nog kunnen ruilen na aandringen (maat was ook te klein) voor ander soortgelijk reeds kapot pak (jaartal 2000). Nu al spijt dat ik het gekocht heb.
|
|
|
Morres
|
lol, k, dat doen we dus niet
|
|
|
VincentC
|
Droogpak is helemaal niet nodig, goede wetsuit is all you need.
|
|
|
fremabo
|
Duidelijke antwoorden, deze pakken niet kopen dus.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Er zit wel een gulp in das wel strak.. Dat heeft mijn droogpak weer niet en die was toch wat duurder... :
|
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Ik heb zo'n droogpak gehad. Na een val iin het water liep ik rond als een michelinmannetje (en dat met water van 8 graden).
Wat heb ik geleerd?
AFBLIJVEN!!!!
|
|
|
Mark-Fizzer
|
gewoon 5mm Neo, klaar. en niet janken!!!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Check ff de Bazaki's, die kopen in Friesland ergens voor rond de €200-250,- droogpakken waar ze mee varen in de winter, volgens mij bij Intersurf in Sneek: http://www.intersurfsneek.nl/kite/kite.php?mode=droogpakkenIk heb zelf lang een neopreen drysuit gehad, maar die gaan ook snel lek. Wel lekker warm. Nu gebruikt een maat van me het pak nog steeds als semi-dry (grinnik_kitesmiley) Ik vaar met mijn 5/3 pak door in de winter, maar wel met een body en hoodie eraan vast eronder, evenals handschoenen en schoenen natuurlijk.
|
|
|
|
|
benjamin
Gast
|
koop gewoon een pyro van ocean rodeo van de lite tot pro speciaal voor kiteboarders
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
koop gewoon een pyro van ocean rodeo van de lite tot pro speciaal voor kiteboarders
Ik weet dat het een toppak is, maar is hij ook scherp geprijst?
|
|
|
Wouter
|
Ik ben superman maar 99 euro gaan we echt zeker niet redden hahaha
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik ben superman maar 99 euro gaan we echt zeker niet redden hahaha
He SUPERWOUTER voor welke prijs kun je die dingen wel aanbieden dan????
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Prcs. Mijn 5/3 is gisteren overleden. Mijn manchetten van mijn pijpen zijn gescheurd, waardoor ik het moeilijk koud had. Ook delamineerd de stof. M.a.w. laat eens horen hoeveel zo'n pimp-pyrosuit moet kosten
|
|
|
Morres
|
ja die pyrosuits zijn wel vet, miss. als meerdere mensen kope ndat w00ter mooie prijs kan maken?
|
|
|
Wouter
|
Sorry jongens. ik ga hier niet met allerlei prijzen smijten. Als mensen het koud hebben en serieus geintreseerd zijn in een zooitje maanpakken dan zal ik eens kijken wat stichting wouter kan doen.
|
|
|