Raven gaat hoger dan de Helix

Geronimo79

Berichten: 2552
Antwoord #25 Oktober 30, 2007, 05:35:25
edit2Rapporteer  
owkee.. niet dat ik verstand heb van die helixen.. zag er gisteren eindelijk een mooie een groene..
Maar goed.. ik was eigenlijk onder de indruk dat de helix een beetje de instap kite van naish was... daarom snapte ik ook niet echt waarom al die sluffies dat ding zo nodig moesten hebben.. want als ik me niet vergis komt binnenkort de alliance uit... en dat zou de vervanger worden van de raven... en die zal dus meer de eigenschappen hebben van een raven dan die helix.. gaat ik van uit...

Verder.. de C kites verdwijnen toch langzaam.. een SLE / BOW / SIGMA / DELTA / FOIL... die dingen zijn gewoon goed... idd mensen leren weer bij... omdat het makkelijker kan met die krengen. Omdat hangtime langer is... en veel mensen zich veiliger voelen met een bow.. ik heb zelf net een waroo gekocht.. en ik durf veel meer ineens... en ik ben niet bepaald een durf al tot mijn grote ergenis..

maar goed.. de helix is ook een top kite zover ik gezien heb.. ligt er maar net aan wie er aan hangt.  smaak enzo.. zou als ik was allemaal maar ff wachten op de alliance en al die andere speeltjes die ze nog zouden brengen...

in ieder geval lelijker als die nieuwe torch gaat niet... say hello to 1999....
sinasplank

Berichten: 58
Antwoord #26 Oktober 30, 2007, 13:45:36
edit2Rapporteer  
de C-kites verdwijnen?. loser.welke aardbol kom jij vandaan themplar.met een c-kite varen alle toppers {kevin ruben} en waarom? omdat de kite langzaam verdwijnd?
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #27 Oktober 30, 2007, 17:08:00
edit2Rapporteer  
Citaat
met een c-kite varen alle toppers {kevin ruben

En IK. terwijk ik geen topper ben  Grin Grin
Nick van Kampen

Berichten: 242
Antwoord #28 Oktober 30, 2007, 17:08:40
edit2Rapporteer  
Ja dat gaat over de wereldtop, hij bedoelt dat steeds meer recreatie kiters afstand doen van de vroeger zo vertrouwde c-kite. Nu er bows zijn ontwikkeld neigen steeds meer mensen daarnaartoe, voornamelijk toch voor de veiligheid. Dat er altijd die hard c-kiters blijven, zolang deze ontwikkeld blijven worden, is niet te betwisten. Maar dat doet niets af aan het feit dat er meer mensen bows gaan varen.
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #29 Oktober 30, 2007, 18:46:02
edit2Rapporteer  
de C-kites verdwijnen?. loser.welke aardbol kom jij vandaan themplar.met een c-kite varen alle toppers {kevin ruben} en waarom? omdat de kite langzaam verdwijnd?
SINASPLANK... Ik ben het deels met Themplar eens.
Bovendien vaart Kevin met de Torch en die is weer afgekeken van de Tribel en de Tribel, en dus ook de Torch, is in meer of mindere mate gewoon een SLE kite en dus geen 100% C-kite..
Bovendien ben ik van mening dat wanneer Len10 een andere kite gaat varen dat 80% afstapt van die FUEL...
Kijk maar naar de Xpro van Brunotti  loser

Binnenkort hebben we de test der testen....
De test van de Freestyle kites
In November worden deze kites getest in de kiteboarding.de magazine
Noth Vegas 08 (SLE) kite
Slingshot Fuel (C kite)
Prima donna II van JN kite (SLE)
Nais Torch 08 (SLE)
Ik persoonlijk ben erg benieuwd naar de nieuwe Prima Donna
Geronimo79

Berichten: 2552
Antwoord #30 Oktober 30, 2007, 22:17:02
edit2Rapporteer  
wil je ontkennen dat de meeste merken steeds minder C kites aanbieden.. en degenen die er zijn ook steeds verder aangepast worden in de richting van SLE? echt niet allemaal dat weet ik ook wel.. maar een groot deel van de kites lijkt wel vervangen te worden.. naish is niet bepaald dom.. en ze zullen echt niet zomaar practisch alle kites te vervangen door sigmas..

Bas koole zie ik nu ook rond dobberen met een waroo... dus ik denk echt dat ook len10 en langeree uit eindelijk wel een overstap zullen maken.. moet er wel eerst een andere shape komen die hun huidige kites kunnen evenaren. Zodra die 2 een overstap maken.. stapt zeker 80% van de huidige C kiters over denk ik. Maar goed dat maakt ook allemaal niet uit.

Feit is dat er dit jaar 07 naar mijn mening weer minder C kites zijn als eerst... de c kite zal nooit helemaal verdwijnen denk ik... maar wel grotendeels.. en idd wat nicogo zegt.. de algemene kiters dus 99,9% van dit forum.. uit die groep zullen steeds meer mensen overstappen.. ooit....
en sommigen zullen nooit overstappen.. maakt ook niet uit.. een goede kiter haalt uit welke kite dan ook het optimale.

en jah.. de helix zal een super kite zijn.. test em graag om et een keer uit te vinden. maar ik verwacht wel dat de alliance beter zal worden...

ik vaar voorlopig toch wel met m'n super mooie warootje....

idd nicogo.. dat bedoelde ik..
Lex

Berichten: 4827
Antwoord #31 Oktober 30, 2007, 23:49:09
edit2Rapporteer  
Themplar...hou...jij...van...puntjes... .neerzetten.....?
Geronimo79

Berichten: 2552
Antwoord #32 Oktober 31, 2007, 01:27:29
edit2Rapporteer  
hoe kom je dr bij lex....? Wink
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.