|
Marsie
|
Tarifa aan zee misschien ???
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
tsja Texel heb ik nog nooit gevaren dus kan ook wel leuk zijn.. Tis alleen weer zo'n hele onderneming..
|
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Volgens mij moeten we het wat hoger opzoeken. Den Helder lijkt me een plan...
Laat maar horen waar je gaat.. Kunnen we weer gezellig meeten, als de noordholland Posse... ;-)
|
|
|
PeeWee
|
Jaaa ik wil ook mee,
Gezellie
|
|
|
LeonB
Logs: 0 | 28 uur
|
Hey Floris,
Waar in Den Helder?? Zitten jullie ff voorbij Huisduinen's "Nogal Wiedus"?? Het stroomt daar wel waanzinnig!
gr, Leon
|
|
|
kitaholic
|
Zit er onder Den Helder niet iets, callantsoog oid? Iemand daar ervaringen mee? Tis duidelijk dat we het noordelijk moeten zoeken maar den helder lijkt me lastige spot en Texel is veel gedoe.
|
|
|
roeb
Gast
|
Den Helder is voor de echte CRACK'S Je boardje stroomt daar tegen de wind in, als de stroming pal tegen de windrichting in is. Callantsoog is daarna de beste optie, daar liggen de pieren ook het meest ver uit elkaar (300 m). Beetje jammer dat ik op cursus moet, have fun mensen!
|
|
|
florisvw
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
Hey Floris,
Waar in Den Helder?? Zitten jullie ff voorbij Huisduinen's "Nogal Wiedus"?? Het stroomt daar wel waanzinnig!
gr, Leon
heej, ik heb 1 keer op huisduinen gevaren met n-o wind. dat is wel helemaal geweldig en toen stond er niet veel stroming. verder kan je ook naar julianadorp, dat is het eerste dorpje na den helder. daar liggen ook strekdammem en heb je geen last van stroming. verder ben ik er ook niet bekend wat ik vaar altijd op wijk aan zee. maar voor de mensen die wel willen... bij hotel akersloot afspreken is wel een mooie plek denk ik... daar kunnen we dan eventueel alle spullen in 1 of 2 bussen gooien, afhangend van wie er mee gaan.
|
|
|
Teigetje
|
Egmond lijkt nu al geen optie meer Als we willen moeten we naar het Noorden Callantsoog staat nu op ongeveer 12 a 14 knp. Als er nog een beetje bij komt dan moet het mogelijk zijn. Ik heb een VW bussie en Richard ook maar die moet denk ik werken. We keep in touch..
|
|
|
|
@LaurenS
|
Hmm,iki spaar mijn krachten wel voor aankomende donderdag,wel ver weggggg,als dat maar goed komt....(als de weergoden dit keer goed gezind zijn tenminste)Donderdag gaat er een echte bak wind staan .Ben de laatste tijd te vaak teleurgesteld geweest met een kleine 4 bft........oftewel minder dan 8m/s
|
|
|
|
|
Teigetje
|
We wachten het rustig af en hopen dat de windgoden ons goed gezind zijn voor morgen.. Denemarken is me net effe te ver Hans..
|
|
|
|
|
|
Teigetje
|
Tsjezus jij verveel je echt he.. Ries jij heb toch rolschaatsen.. Komende week gaan we weer los..
|
|
|
Haring High Richardt
|
Tsjezus jij verveel je echt he.. Ik heb geen hond en om te skaten liggen er te veel bladeren op de weg. hardlopen doe ik tegenwoordig
|
|
|