VincentC
|
Balen! Gelukkig alleen een gebroken enkel, dacht alweer aan wat ergers..
Ook chill om te horen dat er mensen zijn die lekker gevaren hebben vandaag en niet naar school moesten =((
|
|
|
DaanD
|
Pfoe, das ff schrikken! Beterschap voor die dude! Zal me trouwens niks verbazen als we de komende we(e)k(en) meer van dit soort dingen zullen horen. Dus mensen doe VOORZICHTIG, bij twijfel NIET het water op!
|
|
|
Morres
|
beterschap! Op foto's vind ik slufter altijd ondiep lijken, welvette laguna daar zo
|
|
|
|
je kunt er beter "ongelukje" van maken dan schrikken we niet zo...
|
|
|
Nickless
Geen avatar
|
@ Morres: Slufter met laag water wordt erg ondiep op sommige plekken, het was gisteren op z'n laagst toen het ongeluk gebeurde, vlak voor de kant springen is dan niet zo'n goed idee zoals de gewonde (naam ook vergeten, Rene/ Remco ofzo?) ook al beaamde nadat het gebeurd was, het water was daar hooguit 20cm diep...
Het optreden van politie en ambulance was trouwens prima, complimenten voor hen! Tuurlijk ook beterschap aan de gewonde, zag er niet best uit kerel! Mocht je dit lezen, PB me maar even ivm mijn Mystic jas...
|
|
|
Wouter Versteeg
Geen avatar
|
heej gaste Ik ben een goede vriend van die jongeman (Rene) die gistere een ongeluk kreeg op de slufter. Ten eerste wil hij jullie egt super bedanken voor medewerking van jullie en de politie en ambulance personeel egt dikke props!!!! Ten tweede wil ik jullie ook bedanken!!!!!! voorderest zijn voet is gebroken en er moeten 2 of 3 pinnen in. zijn been is gespalkt en wordt morgen geopereerd. Nog bedankt voor jullie medewerking egt super!!!!
groetjes Rene en Wouter
|
|
|
Mr.Klip
|
en zn jas?.. heel erg goed gehandeld jongens heb drnet ook een klapper gemaakt maar gelukkig aleen een beetje pijn op mn rib, wel snel trouwens van de politie! kijk a u b uit mensen harde wind deze tijden! voor je het water op gaat CHECK YOURE SAFTY!
gutendagg
|
|
|
Maurits
|
Ik zag te titel staan, ik dacht meteen: Och nee he, weer zo'n hopeloos bericht. Maar gelukkig is het goed afgelopen. Spoedig herstel, en dikke bigups voor de gasten die m geholpen hebben.
|
|
|
Jaimeson!
|
@ Morres: Slufter met laag water wordt erg ondiep op sommige plekken, het was gisteren op z'n laagst toen het ongeluk gebeurde, vlak voor de kant springen is dan niet zo'n goed idee zoals de gewonde (naam ook vergeten, Rene/ Remco ofzo?) ook al beaamde nadat het gebeurd was, het water was daar hooguit 20cm diep...
Het optreden van politie en ambulance was trouwens prima, complimenten voor hen! Tuurlijk ook beterschap aan de gewonde, zag er niet best uit kerel! Mocht je dit lezen, PB me maar even ivm mijn Mystic jas...
Heb je net een mailtje gestuurd ivm je jas! Heb net Rene gesproken en die vroeg mij om z'n mob nr aan jou door te geven! Later
|
|
|
HBob
|
Dat is balen, sterkte met je maat.
Ik hoop dat je maat snel van al zijn robocop onderdelen af is en zonder verdere complicaties hersteld. Beterschap jonge.
En een grote pluim voor de kiters die geholpen hebben.
|
|
|
mecix
|
Damn, ik zag dit bericht gister al.. maar ik had niet door om wie het ging. Krijg net een telefoontje dat het Rene was. DAMN MAN en je vaart altijd zo safe met helmpie :-)
Take care, zie je snel
|
|
|
Micky
|
Beterschap gozer.. Volgens mij was je er vorige week donderdag ook met die rare aan/uit wind? Bart en anderen, goed gehandeld zo te lezen... Ps: Bart morgen nog varen? Wij gaan met een cluppie naar de playa (hoog water). Kan ik je meteen bedanken voor het verlengen van je Guru-pro...
|
|
|
chico
|
Nou Beterschap Rene en ik hoop je gauw weer op het water te zien. Hulp was vanzelfsprekend. Het zal wel een klus worden om je lijnen te ontrafelen. Het was donker en kon je lijnen niet goed van je kite ontkoppelen dus na leeglopen alles maar in elkaar gepropt. Ik snap niet dat ie ambulancegasten zo vaak msihandeld worden. Deze waren cool en die ene heeft er ook natte voeten aan overgehouden.
|
|
|
Nickless
Geen avatar
|
Bart morgen nog varen? Wij gaan met een cluppie naar de playa (hoog water). Kan ik je meteen bedanken voor het verlengen van je Guru-pro... Zit morgen helaas in de tentamenzaal en moet daarna werken, verder vrijdag deadlines wbt verslagen dus deze winderige tijden gaan aan mij voorbij... Na vrijdag mag ik weer en volgens Guru PRO komt dat helemaal goed komend weekend
|
|
|
rocket man
|
gelukkig de titel van de thread laat erger verwachten. Tja t'is weer de tijd van het jaar... Dude beterschap en tot volgend jaar, denk dat het seizoen wel is afgelopen. Ook top dat de medekiters, plizie en de jongens van de ehbo zo goed gereageerd hebben.
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Nog ff voor mijn duidelijkheid: Dit gaat over de Rene die altijd vaart met helm en impactvest en grijze (Rebel?) kites?? En met donkere krullen en altijd veel praats? :-)
Had hem al SMS gestuurd..maar nog geen bevestiging...
|
|
|
xxedguyxx
|
Balen! Gelukkig alleen een gebroken enkel, dacht alweer aan wat ergers..
Ook chill om te horen dat er mensen zijn die lekker gevaren hebben vandaag en niet naar school moesten =((
Nou alleen een gebroken enkel? IK heb er anders nog flink de balen in!
|
|
|
Morres
|
topictitel veranderd: ongeluk=nu ongelukje
|
|
|
|
Joy.H
|
Nou Beterschap Rene en ik hoop je gauw weer op het water te zien. Hulp was vanzelfsprekend. Het zal wel een klus worden om je lijnen te ontrafelen. Het was donker en kon je lijnen niet goed van je kite ontkoppelen dus na leeglopen alles maar in elkaar gepropt. Ik snap niet dat ie ambulancegasten zo vaak msihandeld worden. Deze waren cool en die ene heeft er ook natte voeten aan overgehouden.
kijk en dit begrijp ik ook niet want deze mensen redden vaak genoeg levens en zullen ook altijd hun uiterste best doen je te helpen!!! gewoon achterlijk gedrag om zo iemand te mishandellen...gewoon om flink pissed over te worden vind ik..... hey maar Rene veel beterschap en een spoedig herstel.
|
|
|
Jaimeson!
|
Nog ff voor mijn duidelijkheid: Dit gaat over de Rene die altijd vaart met helm en impactvest en grijze (Rebel?) kites?? En met donkere krullen en altijd veel praats? :-)
Had hem al SMS gestuurd..maar nog geen bevestiging...
That's the man! Maar je zal ondertussen wel bevestiging hebben gehad. Z'n mobie lag in z'n auto en die stond bij de popo.
|
|
|
Morres
|
morres,
Je moet je naam gaan veranderen in Rauwvoet is ook lekker betuttelend bezig!!!!!!!!!!!!!!
Er zijn meerdere mensen die aangeven te schrikken na het lezen van de titel, waarna het toch blijkt mee te vallen. Lees eerst voordat je commentaar op iemand levert.
|
|
|