|
BeervanhetMeer
Geen avatar
|
Die depressie die er aan komt; dat is mijn schoonmoeder! Hou haar in de gaten en laten we die dingen niet net als orkanen namen gaan geven, want ik kan haar naam niet meer zien!
|
|
|
Vinni
|
Het is hier serieus bijna windstil, ik denk 3 bft ofzo
|
|
|
Jer
|
eey vinni waar zit jij dn? binnen of zo:P
|
|
|
Elevation
|
hier weinig, we worden weer genept... morgen toch maar vrij genomen en denk dat ik nog best overal met me 7 ken knallen..
|
|
|
CHRIZZZZ
|
mwa van rotterdam naar amsterdam was het net nog rustig/beuken/dikke regen/dikke hagel/ of stervens veel blaadjes ineens.....
maar hier rond gouda is het gewoon rustig en droog
|
|
|
FunkyoneNL
|
Hier in den haag schat zo'n windkracht 5....
|
|
|
Morres
|
/\/\ ®K....||Shake it|| Caution 12M2 te koop! zegt: Een stormdepressie boven het zuiden van Zweden zal aan de kust een noordwesterstorm (9 Bft) brengen, met zware windstoten tot 10 of 11 Bft. Boven land gaat het vrij krachtig tot hard waaien uit het noordwesten. Het wordt guur weer met buien en temperaturen tussen 7 en 10 graden. (jongens die morgen gaan kite zijn echte stoere mannen met grote piemels, dit zijn vast Mark en Maurice uit Harns). /\/\ ®K....||Shake it|| Caution 12M2 te koop! zegt: ont moan Maat van me
|
|
|
|
Morres
|
36bruine knoopjes
|
|
|
roelvdgun
|
hier waait het serieus net een "dikke" windkracht 3! (geen 13:P) me fiets lag wel plat toen ik van t werk terug kwam, maar volgens mij had dr gewoon iemand een scheet gelaten naast dat ding... ik maar hopen dat dr hier ook een lekker briesje kwam, nee hoor:L geen sensatie in wijk bij duurstede
|
|
|
JorritPi
|
WIJ hebben me toch een partij lopen knallen op de Slufter vanmiddag...rond 16:30 zijn we van het water gegaan. We hebben een windstoot van 46knopen gemeten! lekker hoorrr!!
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
36bruine knoopjes eehh ja, normaal ga ik niet op dit soort details in maar voor de gelegenheid durf ik wel te verklappen dat, ingeval ik nu zou kiten bij HvH, de kleuren-verscheidenheid van de "knoopjes" of eigenlijk "keutels" bijzonder bloemrijk, maar niet per se prettig zou zijn.
|
|
|
|
Joystick
|
hier zie je idd wat een verschil over nederland. wind is gem van 10/min.
|
|
|
|
Wouter
|
36bruine knoopjes eehh ja, normaal ga ik niet op dit soort details in maar voor de gelegenheid durf ik wel te verklappen dat, ingeval ik nu zou kiten bij HvH, de kleuren-verscheidenheid van de "knoopjes" of eigenlijk "keutels" bijzonder bloemrijk, maar niet per se prettig zou zijn. OT. hey El Rudo, vaar jij bij HvH? moeten we toch binnenkort eens samen een sessie doen zodat jij de vents van de nieuwe rise eens even kan onderwerpen aan je R&D oog. Ik ben ook wel benieuwd naar jouw idee wat jij mee liep. (geen commerciele belangen puur persoonlijke interesse.) what do you say? On Topic: Morgen hele dikke bakken door dit leuke windje. Wat baal ik dat mijn 6 pas volgende week komt. Heb hier gvd net een nieuwe mako staan die ik er wel effe in wou dopen.
|
|
|
|
Ondabeach
|
Oeps... ff Apeldoorn bellen
|
|
|
JO'Neill
|
Windguru flipt ook
|
|
|
Micky
|
Je bent mij net voor... Check de windrichtingen....
|
|
|
Joystick
|
eindje noordelijker op de noordzee krijgen ze er trouwens ook behoorlijk van langs.
|
|
|
Joystick
|
hoezo stiltje voor de storm
|
|
|
joey
|
Best hard