Lex

|
die bar  . Leuk man om te zien...is kijken of ik nog een oude vliegerfoto heb  De oudste foto die ik kon vinden...is ergens in 2004. De foto's van daarvoor staan in de fotoboeken  . 
|
|
|
VincentC

|
Ik heb hem nog, mijn NASAWING 3.1m2! Wat 4 jaar geleden begon met een delta...  Mijn eerste keer echt varen (hoogtelopen), vastgelegd door de enige echte Mini-Me!
|
|
|
H98

|
 Tis géén kitesurf-foto, was er toen nog niet  Foto is een jaartje of 16 oud, genomen op IJmuiderslag, Flexifoil Original buggy en een echte Peter Lynn Peel 5.0 Als het druk was met buggyen waren er een mannetje of 10... 
|
|
|
Goonie

|
Ha ha vet kicke.. leuke foto's... peter lynn peel??? ow :-O
|
|
|
Lex

|
dat van mij was met een c-quad. Ben 10 jaar geleden met een stuntvlieger begonnen, werd een nasawing ....en ga zo maar door 
|
|
|
H98

|
Ha ha vet kicke.. leuke foto's... peter lynn peel??? ow :-O
Yep, 1 van de eerste echte matrasvliegers, 2 lijns, heb er toen 850 gulden voor betaald.... Deze foto is op de Brouwersdam, met Peel. 
|
|
|
|
|
hier mijn eerste kite  eigenlijk de 2e maar een guerilla is toch geen echte kite! 
|
|
|
Goonie

|
Stoere naish.. ha ha dat was echt de eerste met heeel veel depower....
|
|
|
FunkyoneNL

|
Naish open air is al heel oud zeker....... ik zal ook vd week eens wat posten....
|
|
|
Mark-Fizzer

|
Na 3 uur kiteles, meteen hooked. Was eind augustus 2005, en leek me verstandig om nog niet het water in te gaan. Vandaar flyboarden op Wijk aan zee, met een cabrinha Nitro '05 14 mtr...
|
|
|
Vinni

|
Dit was trouwens de eerste keer kitesurfen na de les:  En hier sta ik met Matthias en mijn kitesurfleraar even te praten, let op mijn sixty's pakje, strakke kontje en dus de middelste persoon  : 
|
|
|
Mark-Fizzer

|
Hippe sjit dudes hahahaha ;-)
Nog steeds dat pakkie, of ondertussen al wat nieuws kunnen vinden?? ;-)
|
|
|
Morres

|
Ik heb al mn kites/ vliegers nog (op mn 1e kitesurf kite na(ARX) Alleen pics ben ik kwijt omdat mn hdd gescrashed is vorig jaar 
|
|
|
|
Mark-Fizzer

|
Wat hebben die moffen toch met dat Nederlandse strand...?? ;-)) was super toen hè Hansie!!!!  :P Afzien, maar wel de hele winter doorgebikkeld!!!!
|
|
|
Morres

|
leuk topic btw! zal eens op zoek op mn latpop mrgn
|
|
|
Vinni

|
Tuurlijk  We hebben nu al dik een jaar een ''normaal'' pak 
|
|
|
Lex

|
Wat hebben die moffen toch met dat Nederlandse strand...??
moest ik net aan denken 
|
|
|
Matjas the scissor-kid

|
Mijn eerste vlieger/ kites... Na de stunt vliegers van de aldi wil je groter...Bij de scapino voor 75 euro een radsails 2.4"(groen) gekocht en was hooked...Na een tijdje geld genoeg voor een radsails 6.0 (rood). Het flyboard kwam erbij en als snle moest de eerste tubekite erbij komen...de takoon skoop..(jeetje wat een klote ding  ) Takoon is de deur uit maar de andere 2 old skool 4-lijns open foil kites heb ik nog  
|
|
|
Goonie

|
Thnx morris..Is ook echt wel grappig om te zien hoe mensen er toen bij stonden en nu.. Dan zet je sommige mensen ook weer aan het denken wat voor vooruitgang is geboekt in de ontwikkeling van het kitesurfen.. Maar als ik het zo lees zijn er ook best veel mensen met gewoon kiten begonnen en das ook best grappig..
Maar blijf posten die eerste foto's en wie weet hebben we bijna alle leden van kithigh hier hub eerste foto staan en blijft het twintig jaar staan en als je er dan nog eens naar kijkt ga je echt wel lachen haha..
|
|
|
robin..

|
Tuurlijk  We hebben nu al dik een jaar een ''normaal'' pak  echt niet vorig jaar ging je flyboarden omdat je het te koud had op ijmuiden
|
|
|
robin..

|
Mijn eerste vlieger/ kites... Na de stunt vliegers van de aldi wil je groter...Bij de scapino voor 75 euro een radsails 2.4"(groen) gekocht en was hooked...Na een tijdje geld genoeg voor een radsails 6.0 (rood). Het flyboard kwam erbij en als snle moest de eerste tubekite erbij komen...de takoon skoop..(jeetje wat een klote ding  ) Takoon is de deur uit maar de andere 2 old skool 4-lijns open foil kites heb ik nog   hahha dat was tog die kite met dat vervelende knip/dozen incident sorry
|
|
|
rikdekker

|
hier is het bij mij mee begonnen ongeveer anderhalf jaar terug.. ben er vaak en flink mee over de grond gestuiterd overigens..(A)
|
|
|