LOEN
|
Hey om even terug te komen op winterberg/wasserkuppe Zijn jullie nog geweest? Zoja was het wat? of is er wat in de planning?
Vakantie zit er aan te komen het lijkt me wel wat om die kant op te gaan.
|
|
|
Morres
|
Misschien KH meeting daaro ? Ik val sowieso al af, hehe Als jullie daar willen meeting doen mag er wel topicje hier of in nieuws, maak ik wel ff sticky dan
|
|
|
Stanley
|
@Lorenz,
zijn naar Wasserkuppe gereden maar oje wat een vette pech was op vrijdag/zaterdag een warmtefront over komen zeilen en warm water gaan regenen. Sneeuw was dus zo goed als weg. Maar de locatie op zich is top
Gaan zeker nog een keer als er weer sneeuw ligt en blijven dan wel overnachten. Nu eerst een weekje lekker naar Frankrijk waar gelukkig wel genoeg sneeuw ligt.
|
|
|
LOEN
|
Ai dat is zeker dikke pech! Hoe lang reed je er over? 5 uurtjes ofzo? Is daar verder nog de mogelijkheid om gewoon wat te snowboarden (kleine piste ala winterberg?) Mijn vriendin snowboard en kitesurft, maar snowkiten leek haar voorlopig geen goed idee ... Anders drop ik haar op de piste met een vriendin en ga ik zelf snowkiten, aangezien het sowieso niet veel voor kan stellen als er uberhaubt een piste is (om over een kicker ofzo maar niet te spreken)... want dan heb ik dat na een half uurtje ook wel gezien. Anders is winterberg misschien een beter optie? In ieder geval veel plezier in frankrijk! hoop zelf in het voorjaar ook nog een weekje die kant op te gaan Morres, bedankt maar er zijn nog geen concrete plannen zoals je ziet... Als die er wel zijn dan hoor je het wel (goed idee)
|
|
|
Fly like hell
Logs: 0 | 33 uur
|
Ik ga eind februari een weekje naar Winterberg dus........sneeuw en open plek zoeken en dan maar hopen dat mijn kite het overleeft (en ik).
|
|
|
Stanley
|
Lorenz,
yep waku heeft een aparte piste dus je vriendin kan daar lekker spelen. Vanuit Lelystad was het een goede 5 uur rijden maar niet harder dan 120 gereden is absoluut sneller te doen maar had geen zin om extra te moeten tanken.
In Frankrijk hadden ze de turbo aangezet de mensen werden in de Trois Vallee tegen de berg opgeblazen was gekken werk. In Valfrejus wel sneeuw maar geen wind.
Wordt dan toch maar in Feb een paar dagen naar waku om lekket te snowkiten. Of zijn er meer mensen te porren voor een dedicated snowkite trip naar Noorwegen.
|
|
|
Geronimo79
|
Jah... wil ook nog steeds.. was dat frustrerend zeg... 10 uur rijden op een dag... EN NO SNOW! Zag et ook niet zitten met die wind.. of van de berggeblazen worden of de kite viel dood neer.
Nouja binnenkort weer eens kijken!
|
|
|
Stanley
|
He Themplar,
ben 2 januari nogmaals geweest waren weekje in winterberg. Lag nu wel genoeg sneeuw alleen liet de wind het wat afweten. Maar heb me heerlijk kunnen vermaken.
Ga absoluut nog een keer laat wel weten wanneer.
|
|
|
Geronimo79
|
Gaaf! ik ben erg benieuwd!
Spreek ik je snel weer, allemaal wat hectisch hiero dus ben ik niet heel erg veel online. toevallig mazzel met internet op m'n werk.
|
|
|
VincentC
|
Laat even weten als iemand gaat en er ruimte over is, ik ben sinds kort de trots eigenaar van een mooi Nitro boardje dus ik ben dr kloar voor!
|
|
|
Stanley
|
Vince,
geen probleem hou wel een plaatsje voor je vrij.
Ps wil dan trouwens wel een overnachting ter plekke regelen en dan lekker 2 daagjes kiten hotelletje kost rond de 30 euro
|
|
|
JO'Neill
|
Ik ga misschien begin februari nog een weekendje...tjilllll(H) hoop dat er genoeg sneeuw ligt!:D
|
|
|
LOEN
|
Wil ook echt nog die kant op, maar er staat iets vaag in de planning. En dat moet maar snel gebeuren. Pas een oud deckje opgeknapt tbv snowkiten naast mijn Nitro Misfit Hoor ik gister dat ik een nieuw snowboard heb gewonnen Elan/Artec Team board 2008, dus ook die moet tegen die tijd ontmaagd worden
|
|
|
Joris
|
Oeh dit is toch wel een goed plan. heb zelf een snowboard, nu alleen nog een vrij weekend. Begin februari heb ik ook wel weer tijd. Als er wind en sneeuw is ga ik graag mee!
|
|
|
Stanley
|
Sneeuw is nu weer totaal weg op de wasserkuppe. ff wachten op verse sneeuw.
|
|
|
Geronimo79
|
jah.. was leuk geweest idd
|
|
|
Stanley
|
Nog liefhebbers om 2e paasdag naar winterberg te gaan. Ligt in ieder geval genoeg sneeuw of toch nog maar naar wasserkuppe rijden
|
|
|
LOEN
|
Had me leuk geleken, (nog steeds ) Ga vanavond alleen naar een feestje om morgen rond 10 uur in de ochtend weer thuis te komen Helaas....
|
|
|
andy
Moderator
Logs: 0 | 33 uur
|
Wij gaan morgen richting de ardenne met een groepje. hopelijk ligt daar genoeg sneeuw.
|
|
|
Stanley
|
Omgeving Winterberg 40 tot 55 cm sneeuw genoeg. Windverwachting 10 knopen en ook dat is meer dan genoeg.
Lekker met Geronimo daar de boel onveilig maken
|
|
|
LOEN
|
Veel plezier daar morgen, dat komt vast en zeker goed! ik zie de verhalen wel tegemoet
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
Wij gaan morgen richting de ardenne met een groepje. hopelijk ligt daar genoeg sneeuw.
vertel, waar was je en hoe wast? zelf waren we met 4 man naar baraque de fraiture gereden (40 km onder luik): volle bak sneeuw en in de ochtend voldoende wind om een heel veld aan gort te raggen! tiptopsupertoppiejoppie!!
|
|
|
Stanley
|
Sneeuw genoeg alleen de wind liet het volledig afweten. Maar naar Winterberg gereden omdat wasserkuppe gewoon te ver is voor 1 dag. Erg jammer hopelijk trekt de wind nog aan van de week en gaan we het nog een keer proberen
|
|
|
Geronimo79
|
hoop et ook maar hoorde iets over volgende week iets van 20 graden!!!!
nouja 3 x is kiterecht!
|
|
|