|
JTP_Joost
|
ik ben inmiddels een klein jaartje bezig... maar doe t nu alleen steeds iets minder helaas...
|
|
|
|
|
|
Mauro
|
Johoo, wie speelt er allemaal gitaar hiero? Ik speel wel Guitar Hero:P
|
|
|
xxedguyxx
|
Cool, er zijn dus nog meerdere kitesurfers actief Heb hieronder ff n track die is opgenomen,, moet bekend voorkomen bij de meeste BTW, ik zing nie, only gitaar [youtube]QJ4M0z6vYKk[/youtube]
|
|
|
|
Spoon
|
Jaaaa!!! ikke ik speel op mijn zelfbouw custom prs model look alike in een bandje!! toevallig pas een demo opgenomen in een studio! was erg gaaf om te doen!
|
|
|
Myzrael
Gast
|
Gitaar, basgitaar, piano en zang hiero.
|
|
|
marijtjuh
|
Ik speel gitaar!! Heb 2 jaar op les gezeten, en ben nu een beetje zelf aan het experimenteren!
|
|
|
*Maximus*
|
ik speel ook gitaar, 1 jaar op les gezeten nu gewoon een beetje aan het jammen met een vriend van me die kan wel lekker spelen.
|
|
|
Gwensio
|
nou, spelen aardig wat surfers gitaar geak!
|
|
|
Lex
|
ja wel 11
|
|
|
patricks
|
Probeer het al een jaar , gaat nog niet zo als ik wil
|
|
|
Patrick..!
|
Ik speel ook gitaar, Een paar jaartjes al nu.. Maar ben nu een half jaar echt bezig met muziek. Zaterdag nog een zalig optreden gehad in een megaschuur.. Was echt gezellig, en natuurlijk weer 1 groot feest..
Ik heb net effe een nieuwe gitaar besteld... :-) Een fendertje uit mexico.. Lekker goedkoop en speeld lekker..
Altijd cool..muziek,
|
|
|
JO'Neill
|
Ik speel...de...2 jaar...waarvan 1 jaar les daarna kreeg ik een grote vlieger in mn handen die je ook op kon pompen toen was t wel zo'n beetje over met de gitaar...ze staan nog steeds op me kamer...beetje onder t stof..electrisch en acoustisch...heb ze net toch maar weer even ontstoft en even op gepeelt
|
|
|
Patrick..!
|
Wie zijn hier allemaal John Mayer fan dan ? Idefixe, Klinkt lekker
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
hehe dat loopje van green day kan ik ook.. maar daar houd het voor mij bij op
|
|
|
roelvdgun
|
Ik speel nu 7 jaar gitaar, meeste standaard nrs weet ik met gemak weg te spelen, t liefst gewoon lekkere harde rock waar je los op kan gaan of van die mooie accoustische nrs (die moeten wel neit al te moeilijk zijn:P) laatst het grootste deel geleerd van dat nrtje van pirates of the caribean (he's a pirate) wie doet dat na? is ziek moeijlijk! maar wel heerlijk om te spele (H)
|
|
|
snip
|
ik speel nu ongeveer 4 jaar eerst acoustisch en later elektrisch erbij speel sinds 4 maanden ook in een band echt super lachuh om te doen.
|
|
|
|
xxedguyxx
|
north jaime joe,, ken ik jou nie??? edit: vette dude trouwens... ik doe weer inspriratie op!
|
|
|
JO'Neill
|
north jaime joe,, ken ik jou nie??? edit: vette dude trouwens... ik doe weer inspriratie op! Waarvan dan?? edit: Edwin?? van nico en Inge jaja
|
|
|