wel nette sound in die eerste guitar+amp. Oja,, om met dubbele handen op de frets te zitten moet je je amppie aardig hard zetten. Dude, 2de lijkt wel net ff iets versneld! vraag het me af....
Ik heb ooit eens een videotraining van Frank Gambale gedaan met al die sweep-picking en tapping shite. Ik heb het nog nooit zinnig in een muziekstuk toegepast. Het is wel knap, puur techniek, maar origineel noch muzikaal. Niet mijn ding!
hier een voorbeeld van de master - die heeft geen sweeppicking en tap trucjes nodig om het dak er af te gooin. frasering, moduleren, timing, harmonics. kijk ff op 3:10 daar gaat íe los.
ik speel trouwens op een custom zelfbouw PRS model met Tune-o-matic brug, 5 standen schakelaat, 2 x 3 standen schakelaar (dus kan alle drie de elementen in singel dual of triple laten staan.) en 2 seymour duncan humbuckers en 1 single coil. donker blauw met hout nerf en eigen parelmoeren logo wat ook op mijn custom board staat!
Hier nog iemand die op het droge graag wat snaartjes aanslaat. Niks bijzonders, gewoon wat akkoordjes en wat kleine tokkel dingetjes. Heb helaas nooit les gehad, gewoon mezelf alles aangeleerd. Kan dan ook geen noten lezen maar doe alles via zg. tabs.
Het ging mij er in het begin natuurlijk om zwijmelnummertjes voor de dames te zingen. Ben nu over die fase heen (soms last van terugval hehe) en ik van plan om de komende maanden mijn eerste lesjes bij een gitaarleraar te nemen.
Hier mijn speeltje: PRS tremonti SE geeft mij ( in combi met POD XT) zo'n beetje iedere gewenste sound . Voor het life gebeuren nog een fender Vibroluxe buizenbak staan.....