Nieuwe site Ocean Rodeo Benelux

Wouter

Berichten: 603
November 15, 2007, 06:35:23
edit2Rapporteer  
Duizelig van de html code en vele uurtjes verder presenteert Stormchaser een compleet nieuwe site met de laatste gear van Ocean Rodeo.

www.stormchaser.nl

Enjoy…



Met dank aan Design-Works.
Kevin

Berichten: 5381
Antwoord #1 November 15, 2007, 13:59:31
edit2Rapporteer  
Ziet er wel goed uit hoor Smiley
spoetnik

Berichten: 762
Antwoord #2 November 15, 2007, 14:40:21
edit2Rapporteer  
Netjes, maar in Firefox op de Mac schiet de "contact knop" een regel lager.
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #3 November 15, 2007, 15:15:27
edit2Rapporteer  
goeie prijzen Wouter! suc6
Ron Rodeo

Berichten: 4486
Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #4 November 15, 2007, 17:30:15
edit2Rapporteer  
top site, top kites

althans, vind ik persoonlijk

vaar zelf met 9 en 12 (One) van OR en geen spijt van.
Wouter succes ermee.  ThumpsUp

groet, Ron
Nickless

Geen avatar

Berichten: 94
Antwoord #5 November 15, 2007, 17:53:09
edit2Rapporteer  
Ziet er netjes uit Wouter!

Groet,
Bart

ps. Snel ff aan die Rise hangen, Michael was lyrisch!
Tom

Berichten: 2890
Antwoord #6 November 16, 2007, 00:34:22
edit2Rapporteer  
Ziet er erg netjes uit, naar mijn mening is Ocean Rodeo weer helemaal back in business! De kites zijn kwalitatief dik inorde en de vliegereigenschappen ook zeker goed, verwacht dan ook niets minder dan dat in 2008. Nu daar nog een nieuwe site bij!

Top gasten ga zo door!
Jarno

Geen avatar

Berichten: 2272
Antwoord #7 November 16, 2007, 02:52:04
edit2Rapporteer  
Nickless en anderen :-)

ik heb ook even aan de rise gehangen en ik ben er ook zeer positief over! Ik heb er een dik uur mee kunnen varen op scheveningen met dikke bakken en pal aanlandige wind, niet optimaal dus.

Ik kan er niet heel veel over vertellen omdat ik m daarvoor meer wil varen, maar mijn eerste indrukken:

kite zelf:
mooi design, mooi in elkaar gezet, ziet er erg stevig uit. Venturi vind ik nog een beetje vreemd, de gaasjes en flapjes erin.
bridle systeem erg mooi bedacht en ook zeer makkelijk onderhoudbaar.

varen:
damn wat lekker snel en direct! ik ben zelf nog niet lang met kiteloops bezig, heb er wel wat mee gedaan en dat ging echt enorm lekker en smooth. Hij voelde zeker meteen gewoon lekker aan, wat voor mij erg belangrijk is. Geen gekke afstellingen of setups of wat dan ook, pompen en knallen.
Ik weet niet waar het door komt, de venturi, de bridlesetup, of wat dan ook, waarschijnlijk de combinatie, maar ik vond het echt zeker een lekker ding!


Ik ben zelf teamrider voor Ocean Rodeo, maar verder heb ik geen banden qua verkoop en kan het mij geen reet schelen wie wat en welke kites koopt, maar als je wil gaan testen, sla de rise zeker niet over!

TtHoM@s

Berichten: 1558
Antwoord #8 November 16, 2007, 03:25:21
edit2Rapporteer  
erg mooie en duidelijke site ThumpsUp

lijkt me echt vette kite die Diablo  Cool
maar pfff wat een centjes

zijn er al test verslagen van?
Wouter

Berichten: 603
Antwoord #9 November 16, 2007, 18:23:18
edit2Rapporteer  
Thanks voor de feedback gasten!  ThumpsUp

 @ Spoetnik... grrr. op windows firefox is ie wel goed. Ik zal de boel binnenkort eens nalopen op een Apple G5 van een maat van me. thnx voor de tip.

@ Thomas... De diablo komt pas rond kerst officieel op de markt. Volgende week heb ik echter voor een paar teamriders en demo doeleinden een zooitje 2008 diablos al binnen uit mijn pre-order.

De prijs: OR heeft geen prijsvechters strategie maar focused op het maken van lekkere kites met superieure constructie. Echter mocht je geintreseerd zijn in een setje dan komen we altijd wel uit de prijs.

spoetnik

Berichten: 762
Antwoord #10 November 16, 2007, 21:33:27
edit2Rapporteer  
Tja, leuk he css...
Niet allen in firefox loopt de contact knop terug, ook in camino, en in safari. Lijkt dus een probleem met een appeltje te zijn.... Als ik de tekst-grootte verklein, dan komt het allemaal wel goed. Welk font gebruik je??
JTP_Joost

Berichten: 366
Antwoord #11 November 17, 2007, 00:22:22
edit2Rapporteer  
kan niet wachten op de diablo's nog iets meer als een week...!!!

goede site wouter!!! hehe Wink
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.