teamriders gevraagd

henkieboardfan

Geen avatar

Berichten: 31
November 15, 2007, 22:35:26
edit2Rapporteer  
Heej allemaal,

Wij zijn nog op zoek naar teamriders die voor blade kites willen varen,

Even kort,

Bladekites is een vrij nieuw merk in de benelux.
Ze brengen 2 kites op de markt, de vertigo en de beast.
De vertigo is een snelle hybride kite met uitstekende freestyle eigenschappen en is voor alles inzetbaar.
De beast is een bow kite die een alround kiter erg aanspreekt.
Check ook even de site voor meer info www.bladekites.com.

Dus als er mensen zijn die interesse hebben kun je een mailtje sturen naar henkkites@hotmail.com.

Graag homespot vermelden en wat foto's zou ook mooi zijn.

Mvg Henk versteeg.
peter.

Berichten: 1145
Antwoord #1 November 15, 2007, 23:11:12
edit2Rapporteer  
gemaild
Passie

Berichten: 3397
Antwoord #2 November 15, 2007, 23:40:54
edit2Rapporteer  
Ik dacht eigenlijk dat sponsoors mensen juist moesten aanspreken en niet de mensen hun?
kan aan mij liggen hoor, maar dat lijkt mij een beter plan.
DENNS

Berichten: 911
Antwoord #3 November 16, 2007, 00:35:12
edit2Rapporteer  
idd. maar hier word je ook geen teamrider door, dit is gewoon een mooie deal maken met 40% korting ofzo:P
henkieboardfan

Geen avatar

Berichten: 31
Antwoord #4 November 16, 2007, 03:14:50
edit2Rapporteer  
Nou het is wel een soort teamrider, tenminste geef het een naam.

De bedoeling is inderdaad om kites aan te bieden tegen een mooie prijs en daar moet tegen over staan dat de teamriders blade kites promoten en mensen aan te spreken en eventueel laten testen.
Dit alles omdat blade een vrij nieuw merk op de markt is en naams bekendheid op dit moment nummer een is dit is voor blade benelux belangrijk.

Groetjes.Henk versteeg.
Kevin

Berichten: 5381
Antwoord #5 November 16, 2007, 04:02:31
edit2Rapporteer  
Kan je beter wel gratis kites doen want kijk weet niet hoe hoog je de lat legt maar een kite valt pas een beetje op wanneer er gewoon mooie filmpjes van online komen met wat paasjes maar vooral mooie loops Wink en tja die mensen varen vaak al andere kites.

Dat is wat denk Wink

mzzl kevin
jetzu

Berichten: 633
Antwoord #6 November 16, 2007, 04:04:19
edit2Rapporteer  
Op de site staat nog de 2007 vertigo toch?
emieck

Berichten: 503
Antwoord #7 November 16, 2007, 04:07:09
edit2Rapporteer  
haha nou ik wil wel maar dan wel gratis kite en niet dat ik gewoon goedkoop aan kan komen want dat kan ook wel op andere manieren...
Joy.H

Berichten: 1028
Antwoord #8 November 16, 2007, 04:33:41
edit2Rapporteer  
idd gratis wil ik altijd wel promotie voor jullie maken maar om nou direct een nieuwe kite te moeten gaan kopen....
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #9 November 16, 2007, 04:38:42
edit2Rapporteer  
Zoiets van: ik koop een kite. ( welliswaar met korting maar ik moet toch betalen) dan sta ik op een mooie dag met woei aan het water en dan moet ik "anderen" met mijn kite laten varen.  schater
Rare wereld die kite wereld
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #10 November 16, 2007, 05:44:51
edit2Rapporteer  
Ja je krijgt er ook twee voor de prijs van 1 . loser

1 voor jezelf en 1 om uit te lenen.. ThumpsUp

hehe slim he.. Joepie
emieck

Berichten: 503
Antwoord #11 November 16, 2007, 13:10:46
edit2Rapporteer  
nou als je een beetje de goede mensen kent lukt het je ook om twee voor de prijs van 1 te krijgen...:L
VincentC

Berichten: 2608
Antwoord #12 November 16, 2007, 13:53:57
edit2Rapporteer  
Wel leuk en aardig, maar alle gasten die nu vol draaien in PKRA enzo zijn allemaal ooit ergens onderaan de ladder begonnen met een kortingsdealtje... Maar ik begrijp dat Dennis en Emieck verwachten dat North International binnenkort naar ze toegestapt komt met een fullsponsorship en 10duizend per jaar om te reizen?  loser

Ontopic:
Peter heeft iets wat 99% van de mensen niet heeft en dat is stijl! Daar kan geen goedkope handlepass tegenop  ThumpsUp
daanbanaan

Berichten: 585
Antwoord #13 November 16, 2007, 18:09:30
edit2Rapporteer  
jongens wat lopen jullie nou te drammen, van ik wil een gratis kite!!!!
voor niks gaat de zon op!!!
henk probeert mensen te zoeken die liefde voor de sport heb.
mensen die met pasie over hun kite merk willen vertellen, blade kites in dit geval.
en zo zn merk verder promoten.
en ja die ook goed kunnen kiten.
weet je hoeveel "team riders" nog hun eigen kites betalen
ja met een vlinke korting...
nou ik vind dat ie een mooie deal heb met zn kites
en dat jullie niet zo moeten drammen...
 
Glenn Black

Berichten: 138
Antwoord #14 November 16, 2007, 18:23:34
edit2Rapporteer  
Is er een bepaalde niveau vereist?
emieck

Berichten: 503
Antwoord #15 November 16, 2007, 20:19:44
edit2Rapporteer  
tuurlijk is het mooi maar als ik net zo goedkoop aan me eigen kites kan komen wrm zou ik hun dan gaan promoten en dan zelfs me kite nog eens soms moeten uitlenen?
Wouter

Berichten: 603
Antwoord #16 November 16, 2007, 20:26:34
edit2Rapporteer  
Je kunt beter vragen hoeveel teamriders krijgen daadwerkelijk gratis kites. HEEEL weinig....

Elke rider begint met sponsoring op nationaal niveau. Als je dan al de capaciteiten hebt om door te groeien dan nog heb je niet per definitie vanaf dag 1 gratis materiaal. Simpelweg omdat er dan een incentive probleem ligt.

Hoe doen merken dit: simpel... als ikzelf bijvoorbeeld een teamrider heb die het potentieel EN ambities heeft om intenationaal rider te worden dan draag ik diegene voor bij de producent zelf. In het begin betaald zo'n beetje elke internationaal teamrider een klein bedrag voor de kites en kan dit terug verdienen + extra inkomen door te komen met:

- Professionele photoshoots.
- Ranking op officiele wedstrijden
- Intervieuws met kitebladen etc, etc.

De jongens (en meiden natuurlijk) die dit soort deals krijgen moeten ECHT echt goed zijn.

Welk bedrijf gaat nu gratis spullen weggeven en maar hopen dat er iets goeds uitkomt?

Dan heb je natuurlijk altijd nog de klasse apart: de bovenmenselijke gasten zoals Ruben, Aaron etc etc. Das natuurlijk weer een heel ander verhaal.

Henk zal exposure moeten geven aan een relatief nieuw merk en de rider krijgt kites extra goedkoop. Hiermee geeft hij daarbij riders de kans om zich verder te ontwikkelen en zichzelf op de kaart te zetten.

Gewoon top dus. Zie je de deal zitten dan go for it zo niet geen probleem toch?

Succes Henk!
VincentC

Berichten: 2608
Antwoord #17 November 16, 2007, 20:38:24
edit2Rapporteer  
Amen Wouter  ThumpsUp
emieck

Berichten: 503
Antwoord #18 November 16, 2007, 21:00:42
edit2Rapporteer  
daar heb je wel een punt ja..
litewave

Berichten: 607
Antwoord #19 November 16, 2007, 23:07:20
edit2Rapporteer  
Ik vindt dat een merk echt achter de rider moet staan, en omgekeerd.
Een teamrider is iemand die echt in het product gelooft, en niet omdat hij een mooi dealtje kan krijgen, op deze manier kan een team-rider nooit enthousiast over zijn kite of board praten.
Dus iemand vinden die echt achter je product staat, en die gewoon full-sponsoren.
Als jij goed bent voor je teamriders, zijn zij goed voor jou.
Passie

Berichten: 3397
Antwoord #20 November 16, 2007, 23:38:14
edit2Rapporteer  
Emieck niet stom bedoeld,
maar hoe wil jij met goede contacten een kite gratis krijgen wanneer je er 1 aanschaft?..
Ik zie wel in je naam staan dat je 'n beetje aan 't onefooteren bent enzo. Helemaal super natuurlijk. Maar als jij mij kan vertellen hoe jij dat doet? graag

En natuurlijk zou je is alle mensen op een rijtje moeten hebben staan die in Nederland voor 100% staan en op awt voor niveau ze varen..
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #21 November 16, 2007, 23:55:36
edit2Rapporteer  
Ik vindt dat een merk echt achter de rider moet staan, en omgekeerd.
Een teamrider is iemand die echt in het product gelooft, en niet omdat hij een mooi dealtje kan krijgen, op deze manier kan een team-rider nooit enthousiast over zijn kite of board praten.
Dus iemand vinden die echt achter je product staat, en die gewoon full-sponsoren.
Als jij goed bent voor je teamriders, zijn zij goed voor jou.

Amen  ThumpsUp
Zoek je als merk, riders die jouw product moeten promoten? Ga op een mooi dag met veel woei naar het water.Spreek daar de riders die je daar bezig ziet en bij jouw product passen aan. Geef ze de mogelijkheid om jouw product te varen en bespreek samen of je wat voor elkaar kunt betekenen. Is wel wat meer werk dan een topic plaatsen maar zo creëer je wel een hechte samenwerking. Goed voor de rider, goed voor de sport en uiteindelijk goed voor je eigen merk.
daniell 76
Gast
Antwoord #22 November 17, 2007, 00:01:29
edit2Rapporteer  
@ Henk Versteeg

Wil je een goeie teamrider? Benader Tijn van Esch eens.

2e officieuze NK, en betere reclame, zowal kwalitief als kwantitief , krijg je niet.

Succes!
VincentC

Berichten: 2608
Antwoord #23 November 17, 2007, 00:14:22
edit2Rapporteer  
@ Henk Versteeg

Wil je een goeie teamrider? Benader Tijn van Esch eens.

2e officieuze NK, en betere reclame, zowal kwalitief als kwantitief , krijg je niet.

Succes!

Buiten het feit dat hij voor Advance en Extreme vaart?
litewave

Berichten: 607
Antwoord #24 November 17, 2007, 00:20:25
edit2Rapporteer  
Dus diep in de buidel tasten voor een overtreffende deal
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.