teamriders gevraagd

Passie

Berichten: 3397
Antwoord #25 November 17, 2007, 01:11:56
edit2Rapporteer  
En nu vraag ik me af waarom Tijn van Esch dat zou willen doen?
emieck

Berichten: 503
Antwoord #26 November 17, 2007, 01:19:22
edit2Rapporteer  
@passie: je zou tog moeten weten hoe ik aan die korting kom.. ik heb toen net de tribal 2 uit was heb ik er twee gekocht voor ongeveer 1400.. dat is dus bijna twee voor de prijs van 1 en als je du verder redeneerd kom je dus op 1 kite gratis en dus 1 kite betaald...je moet net de goede mensen tegen het lijf lopen die jou korting willen geven...dus passie als je echt interesse in hebt om dus ongeveer twee kites voor de prijs van 1 te kopen dan moet je me maar ff aanspreken op msn of je zend me maar ff een pm-tje zodat ik je eventueel zijn/haar gegevens kan geven..

maar ik ga natuurlijk niet zo die naam neerzetten want jij zou ook moeten weten dat ik dat niet kan maken...maar volgends mij wist jij al dat ik zo goedkoop aan kites kan komen!
Kevin

Berichten: 5381
Antwoord #27 November 17, 2007, 01:44:02
edit2Rapporteer  
Nou weet niet hoor vind 1400 voor 2 kites best veel heb zelf veel mooiere deal.
emieck

Berichten: 503
Antwoord #28 November 17, 2007, 01:47:07
edit2Rapporteer  
maar ik word niet gesponcord he..ik weet niet of jij word gesponcord? en ik had ze ook meteen toen ze net uit waren gekomen he
VincentC

Berichten: 2608
Antwoord #29 November 17, 2007, 02:12:13
edit2Rapporteer  
En nu vraag ik me af waarom Tijn van Esch dat zou willen doen?


En of ze bij Blade wel zitten te wachten op Tijn....

Bij deze Emieck, GEFELICITEERD! *Schud hand**Geeft beschrijving van hoe je een taart moet bakken*

Morres, knal d'r maar een slot op, mensen die interesse hebben weten Henk te vinden   ThumpsUp
Kevin

Berichten: 5381
Antwoord #30 November 17, 2007, 02:16:27
edit2Rapporteer  
Ben ik met je eens Vincentt
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #31 November 17, 2007, 02:17:19
edit2Rapporteer  
Ik zou eerst maar eens varen met die kite voordat je enthousiast gaat reageren, topic blijft wel open, maar alles is ook wel gezegd lijkt me...
Passie

Berichten: 3397
Antwoord #32 November 17, 2007, 02:51:22
edit2Rapporteer  
Hahah,

Wat een gezelligheid!!

Ik ga jullie overigens voor een weekje verlaten,, i.v.m verhuzing even geen internet..

O M F G
michiel v geel

Berichten: 3127
Antwoord #33 November 17, 2007, 04:00:27
edit2Rapporteer  
ik heb zelf ooit een deal van merk x aangeboden gekregen waar ik een x % korting kreeg

dit heb ik toen laten schieten omdat ik verplicht werd om minimaal 2 kites van dat merk te varen en een board en niet meer met mijn huidige merk. dit was financiel voor mij gewoon niet mogelijk vandaar dat ik het heb moeten laten gaan.

is dit niet heel raar want je verplicht mensen toch niet om dan je kites te varen als ze dat niet kunnen betalen

dit heb ik jouw ook met vraag gemaild henk en ik wacht nog op je reactie

roeb
Gast
Antwoord #34 November 17, 2007, 14:24:51
edit2Rapporteer  
ik heb zelf ooit een deal van merk x aangeboden gekregen waar ik een x % korting kreeg

dit heb ik toen laten schieten omdat ik verplicht werd om minimaal 2 kites van dat merk te varen en een board en niet meer met mijn huidige merk. dit was financiel voor mij gewoon niet mogelijk vandaar dat ik het heb moeten laten gaan.

is dit niet heel raar want je verplicht mensen toch niet om dan je kites te varen als ze dat niet kunnen betalen

dit heb ik jouw ook met vraag gemaild henk en ik wacht nog op je reactie



Is ook niet zo vreemd eigenlijk.. Je promoot merk A en even later vaar je met merk B (ook je eigen kite), dan zou je toch denken dat je merk B beter vindt dan merk A Wink


En verder staat er niets in dat je dikke loops, hp's, etc. moet kunnen trekken. Als de dorpsouwehoer zon kite neemt, omdat hij goedkoper is en hij kan er mooi mee cruisen, dan zullen genoeg mensen dat ding even testen. Zodra deze mensen testen is de missie geslaagd, er zijn dan weer potentiele klanten, afhankelijk van de verwachtingen en de bevindingen van deze gasten (klanten/testende mensen).

Kortom, leuke deal, mits je met het eens bent met de vereisten.
Voor alle andere: ga keihard trainen, miss. ziet North, Naish, SS, ofzo je wel staan  loser
Kevin

Berichten: 5381
Antwoord #35 November 17, 2007, 15:06:01
edit2Rapporteer  
Voor alle andere: ga keihard trainen, miss. ziet North, Naish, SS, ofzo je wel staan loser

Flexifoil ook goed Tongue
roeb
Gast
Antwoord #36 November 17, 2007, 15:09:11
edit2Rapporteer  
Voor alle andere: ga keihard trainen, miss. ziet North, Naish, SS, ofzo je wel staan loser

Flexifoil ook goed Tongue


Ofzo Wink
You know the word Wink
WIMPIII

Berichten: 766
Antwoord #37 November 17, 2007, 15:37:22
edit2Rapporteer  
Ach mensen, wat belangrijk is voor een merk is dat je achter dat merk staat en beschikbaar bent. Als je dan ook nog echt goed kan kiten is dat mooi meegenomen voor de exposure. Als jij achter het merk staat en je krijgt een leuke korting dan kun je als rider elk jaar met nieuw materiaal varen gewoon door je hobby te doen en wat extra dingen voor het merk. Beide partijen profiteren hiervan. Maar het belangrijkste is dat de rider achter het product staat en dat is in deze tijd met veel verschillende kitemerken niet eenvoudig. Je ziet veel riders toch wel switchen van merk. En dat is logisch want er zijn veel goede kites op de markt. En een erbij met goede prijzen vind ik een goede zaak.
Succes ermee.
henkieboardfan

Geen avatar

Berichten: 31
Antwoord #38 November 17, 2007, 18:29:06
edit2Rapporteer  
Jongens wat een  reactie's jammer van sommige negatieve houding maarja.

Het is gewoon belangrijk voor ons dat ten eerste blade goed bekend wordt.
Dit kun je onder andere doen door mensen een kans te geven door bijv teamrider te worden.
dit houd gewoon in dat je duz voor blade kites gaat en er alles voor wilt doen dit door de passie die je voor je sport en het merk hebt.
Duz je snap wel dat wij niet op mensen zitten te wachten waarbij het puur om de deal gaat, zolang ze maar korting krijgen vinden ze het wel goed.
Wij verwachten meer en hoe meer jij betekend voor ons hoe meer wij voor jullie kunnen doen, dit spreek tog voor zich lijkt mij.
En je niveau is nog geen eens heel belangrijk, als je maar een goede motivatie heb om blade kites een goede naam te geven.
Wij verwachten best veel van teamriders maar zij krijgen er dan ook wat voor terug.
En mensen die gemotiveerd zijn pik je er zo tussen uit.

Ik hoop dat de visie van blade kites een beetje duidelijk is.

Door de korting moet je niet gemotiveerd zijn maar de motivatie heeft een korting tot gevolg!!!! laat dat duidelijk zijn.

Blij dat er ook mensen zijn die positieve reacties geven.

En een merk erbij met goede prijzen is denk ik zeker een succes!
De prijs kwaliteits verhouding is gewoon goed en of de kites je liggen, dat is voor iedereen persoonlijk de een zegt dit is het , en de ander vind het niks,maar even goede vrienden dan.

Mvg Henk versteeg
 
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #39 November 17, 2007, 18:49:53
edit2Rapporteer  
kritiek moet je niet meteen koppelen aan een negatieve houding!!!!

Tommie

Geen avatar

Berichten: 358
Antwoord #40 November 17, 2007, 19:01:40
edit2Rapporteer  
ik vind het wel appart dat een kite merk zijn "visie" hier gaat neer zetten.
je bied gewoon wat aan, en wie wil hapt wel. maar om nou een bedrijfs theorie hier neer te zetten geeft bij mij een niet zo proffessionele indruk.

die kite's zijn wel bomb proof, want blade komt uit Israël.
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #41 November 17, 2007, 19:07:43
edit2Rapporteer  
Ze waren toch al eerder op zoek naar riders toch...
Geloof dat Wouter dat deed, die loopt hier ook ergens rond
henkieboardfan

Geen avatar

Berichten: 31
Antwoord #42 November 17, 2007, 19:17:42
edit2Rapporteer  
Nou het is niet egt een bedrijfs theorie maar meer naar degenie die interesse hebben in teamrider dat ze weten waar ze aan toe zijn

michiel v geel

Berichten: 3127
Antwoord #43 November 17, 2007, 20:24:10
edit2Rapporteer  
waneer kunnen we reacties op een mailtje verwachten henk?
henkieboardfan

Geen avatar

Berichten: 31
Antwoord #44 November 17, 2007, 21:05:25
edit2Rapporteer  
Hej Michiel hoe bedoel je en reactie?



michiel v geel

Berichten: 3127
Antwoord #45 November 17, 2007, 21:08:05
edit2Rapporteer  
ik heb een mailtje gestuurd met intresse en ik was benieuwd waneer ik er een reactie op zou kunnen verwachten
henkieboardfan

Geen avatar

Berichten: 31
Antwoord #46 November 17, 2007, 21:09:39
edit2Rapporteer  
mailtje komt eraan hoor;)
Bram Wilbrink

Berichten: 823
Antwoord #47 November 17, 2007, 22:50:47
edit2Rapporteer  
mmmmmm
GlennVegas
Gast
Antwoord #48 November 18, 2007, 01:50:16
edit2Rapporteer  
whahaha een bedrijfstheorie...
ik vind het wel appart dat een kite merk zijn "visie" hier gaat neer zetten.
je bied gewoon wat aan, en wie wil hapt wel. maar om nou een bedrijfs theorie hier neer te zetten geeft bij mij een niet zo proffessionele indruk.


Hahaha ik denk dat jij nog even terug moet naar een bedrijfskundige opleiding Wink

Ik vind het een leuk initiatief van Henk... laat hem lekker zijn ding doen! Ik zou het zelf meer gaan leggen op een marketingstrategie.. ipv het zoeken van teamriders... vaak gaat het toch weer om de deal... en jaa elke jonge student wilt een goede deal.. want zo goedkoop is het allemaal niet..!! Mischien een idee om juist te bekijken wat Blade met een team wilt gaan doen... en eens iets innovatiefs op de markt zet.. ipv van een standaard team.. testdagen.. enz... Het lanceren van een B merk blijft een probleem in de Nederlandse markt.. dus moet je het niet op de traditionele manier doen... be creative.. be a professional!

Ciao
michiel v geel

Berichten: 3127
Antwoord #49 November 18, 2007, 02:26:52
edit2Rapporteer  
ik vind het een beetje naief om te zeggen dat gasten het niet om een deal doen maar daar staat wel wat tegenover

je denk toch niet dat de slager in de winkel staat omdat hij zo graag vlees verkoopt maar omdat hij ook geld moet verdienen

zo krijgen die gasten korting maar niet voor niks ze moeten positief zij over hun merk en zo nu en and hun vlieger uitlenen en mensen inlichten over het merk

doe je dit goed dan heb je kans dat je het jaar erop je kites weer met een korting kan krijgen of een betere deal maar als je niks uitvoert denk ik dat dat je ''contract'' verlegd word
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.