Kitevakantie met kids

Denice

Berichten: 186
November 21, 2007, 20:23:00
edit2Rapporteer  
Hey,
Vraagje! Ik wil in de meivakantie met mijn vrouw en 2 kleine kids(6 en 4) naar Egypte. Een andere warme bestemming mag evt ook! Uiteraard wil ik daar zelf gaan kiten. intermediate-nivo!
Kan iemand mij een aanbeveling doen? Dus ik zoek een allinclusive hotel (resort) met zwembad gelegen aan het strand vanwaar ik ook kan kiten. Wil  het liefst vanuit mijn hotel naar het (kite)strand kunnen lopen, zodat ik niet op verplaatsing hoef. Wil een beetje in de buurt van vrouw enn kinderen blijven
Dus: Plaats? Hotel? Evt via welke reisorgnisatie te boeken?
Nou laat maar komen jullie tips!
Alvast bedankt!
KK

Berichten: 29
Antwoord #1 November 21, 2007, 20:48:39
edit2Rapporteer  
Jasmine Village in Hurghada voldoet 100% aan je wensen, Tommy Friedl station ernaast....even googlen en je weet alles...

Veel plezier!!!

Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #2 November 21, 2007, 22:43:53
edit2Rapporteer  

Hallo Marc

Zijn dit jaar in rhodos geweest met kids in mei

Het beantwoordt een betje aan je verwachtingen alleen de wind viel erg tegen. (voor het zelfde geld heb jij wel goede wind)

Heb hiervan onderstaand reisverslag geschreven.

Tevens doe ik er nog een filmpie bij voor een inpressie hoever je van het hotel af zit 

http://www.kitesurf.nl/review-reizen/reisverslag-rhodos.html

 
--------------------------------------------------------------------------------

http://nl.youtube.com/watch?v=ZBrmUZjT-Kg


Gr Richardt

R@bert

Berichten: 2472
Antwoord #3 November 21, 2007, 22:50:03
edit2Rapporteer  
Cabarete op de Dominicaanse Rep !! ThumpsUp De meeste resorts zijn All incl en natuurlijk goede windzekerheid !! Gewoon ff googlen.... ThumpsUp ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.