|
|
|
een tantrum is idd een unhooked frontroll alleen laat je je achterhand los en gooi je je lichaam achterover. (bron: kiteboarding 201)
|
|
|
VincentC
|
een tantrum is idd een unhooked frontroll alleen laat je je achterhand los en gooi je je lichaam achterover. (bron: kiteboarding 201)
Tantrum is volgens mij toeside varen, frontroll onehanded en weer toeside landen?
|
|
|
DaanD
|
Tantrum is een unhooked S-bend waarbij je je achterste hand los laat. Niet toeside volgens mij.
|
|
|
patricks
|
tantrum: [youtube]KFJfoHQiIio[/youtube]
[youtube]y9w3i9dZI0E[/youtube]
|
|
|
kentyman
|
Tantrum is volgens mij toeside varen, frontroll onehanded en weer toeside landen? dat had ik ook gelezen (op de pkra site geloof ik), maar in het filmpje dat daarbij zit vaart die gast gewoon heelside! Lekker duidelijk dus Die filmpjes van Patricks zijn erg duidelijk, super!
|
|
|
|
Tantrum is volgens mij toeside varen, frontroll onehanded en weer toeside landen? dus "volgens jou" vertelt shannon best, de uitvinder van vele wakeboard tricks allemaal onzin!? Tantrum is een unhooked S-bend waarbij je je achterste hand los laat. Niet toeside volgens mij.
een S-bend is een raley met een achterwaardse rotatie!
|
|
|
patricks
|
Tantrum is volgens mij toeside varen, frontroll onehanded en weer toeside landen? dus "volgens jou" vertelt shannon best, de uitvinder van vele wakeboard tricks allemaal onzin!? Tantrum is een unhooked S-bend waarbij je je achterste hand los laat. Niet toeside volgens mij.
een S-bend is een raley met een achterwaardse rotatie! Sbend is railey met voorwaardse rotatie: [youtube]QHuV0pwzO4c[/youtube]
|
|
|
|
oke oke, dan zit de pkra er weer is naast! (en shannon best)
|
|
|
kentyman
|
kijk dit bedoel ik dus, verwarring alom! :-)
volgens mij is een s-bend ook een unhooked raley met forward rotation en dan zo horizontaal mogelijk.
|
|
|
Tim!
|
Hey kentyman, Echt tof dat je aan zo'n lijst bezig bent Als ie af is post je hem hier dan ergens?
|
|
|
|
kijk dit bedoel ik dus, verwarring alom! :-)
volgens mij is een s-bend ook een unhooked raley met forward rotation en dan zo horizontaal mogelijk.
misschien maakt het niks uit welke kant je op draait... heb nog nooit van een andere benaming gehoord als je achter- of voorwaarts draait.
|
|
|
VincentC
|
S-bend = Raily met frontroll zo horizontaal mogelijk Anders doe je gewoon een unhooked backroll
|
|
|
Lex
|
|
|
|
VincentC
|
Ik kon aan m'n Spitfire3 14m2 onehanded s-bend ook onehanded afgepopt... als ik dat alleen met m'n Furia 11 probeer dan loop ik hem al voordat ik los ben =)
|
|
|
sjef
|
bij zulke trics hoe houd je het bordje aan je voeten? , behalve je straps goed strak.
|
|
|
patricks
|
bij zulke trics hoe houd je het bordje aan je voeten? , behalve je straps goed strak.
Tenen omhoog?
|
|
|
|
Arnie26736
|
omlaag is makkelijker joa
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Zeg...hoe heet die trick dat je laag over het water 'springt', je board in een hand houd en als het ware over het water loopt?? Ziet er echt vet uit!
|
|
|
|
jesus christ superstar!
|
|
|
|
florisvw
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
kite rustig richting 12 uur sturen, iets opspringen zonder dat je lift krijgt, en dan 'zweven' over het water. je kan hem ook eerst als one-footer proberen en dan met je voet door het water slepen, dan krijg je het gevoel een beetje. daar ben ik nu ook mee bezig en die lukt aardig. en terwijl je vliegt, rent of wat dan ook je kite natuurlijk doorsturen.
|
|
|