kijk even wat dat set in de winkel kost...ze zijn namelijk al flink afgeprijst niet dat je te veel gaat betalen voor 2e hands kite's dat zou zonden zijn
Edit: heb geken voor je, 9m²=400 13m²=450 Bar=200 samen = 1050 NIEUW je ziet ze 2e hands wel eens duurder voorbij komen
succes ermee
« Laatste verandering: December 06, 2007, 22:04:21 door TtHoM@s »
jah goede set, en idd, kijk ff wat et kost in de winkel en internet winkels. Best kites worden naar het einde toe steeds goedkoper, en regelmatig zie ik kites bij de 2e hands staan die duurder zijn als de nieuwe
mmm.. waarschijnlijk kan je hem nieuw goedkoper krijgen dan 2ehands:P ik heb z evoor heel veel meer voorbij zien komen:P bar kan je in combinatie met 2 kites cker wel voor 100 euro of 150 euro kunnen krijgen
mmm.. waarschijnlijk kan je hem nieuw goedkoper krijgen dan 2ehands:P ik heb z evoor heel veel meer voorbij zien komen:P bar kan je in combinatie met 2 kites cker wel voor 100 euro of 150 euro kunnen krijgen
maar ff seriues is die 450 euro voor de 13 niet een typfout ofso, dat is echt megacheap man, cheaper dan de waroo:S strange sjit wel rilekst nu zou ik gewoon nieuwe kopen als ikjou was al sje zo veel geld hebt natuurlijk, das mijn probleem altijd
zowie zo op de stuurlijnen veel stel mogelijkheden niet ingewikkeld. en dan kan je nog kiezen tussen bridle of 4 of 5 lijns vliegen bridle- meeste depower 4lijns- is die het meest direct en ook nog genoeg depower
kan gewoon als beginners kite gebruikt worden heb je tegewoordig nog echte NIET beginners kite's dan?
Stuur ff een BP naar Emiel. Hij vaart met de Yarga 2007. Ik weet niet of je echt een freestyle freak bent want anders misschien beter de Waroo 2007 nemen ivm de grotere windrange. Succes