spoetnik
|
morgen? ik ga zo naar den haag.. morgen op scheveningen
Nee straks, morgen zien we dan wel weer........
|
|
|
Ricardo
|
Hee, spoetnik, was jij gister die dude met die witte Royal en het brunotti boardje?
|
|
|
spoetnik
|
Hee, spoetnik, was jij gister die dude met die witte Royal en het brunotti boardje?
Jep, dan was jij vast die gozer met die waroe 9??
|
|
|
Ricardo
|
Jepp dat was ik idd (wel die met die oranje , niet die gele )
|
|
|
Ricardo
|
Morgen nog mensen naar scheveningen? Ga morgen in de middag ff een sessietje houden!!
|
|
|
NIELZZZZ
|
Morgen nog mensen naar scheveningen? Ga morgen in de middag ff een sessietje houden!!
ja ik ben er ook uurtje of 1 denk zo blauwe north rhino
|
|
|
Ricardo
|
Morgen weer lekker naar scheveningen! Vandaag was op de momenten dat het waaiden eigenlijk best top.
|
|
|
NIELZZZZ
|
morgen middag wer ff op scheef knallen als mee zit
|
|
|
|
spoetnik
|
Zijn er vanmiddag nog Hageneze aan het varen op Scheveningen???
|
|
|
180cc
|
Vandaag nog liefhebbers:)
|
|
|
|
CHRIZZZZ
|
op buienradar zijn de buien bijna overgetrokken en de wind begint te komen... ff afwachten en dan peert ik hem er ook heen....
|
|
|
manu
|
VANDAAG HEEL DE DA KWIJLEND NAAR BUITEN ZITTEN STAREN OP MN WERK IN SCHEVENINGEN....ipv om 6 uur om half 5 gestopt en nog even lekker 2uren gevaren... pulseII in 10 lekker aangeknald..maar langer dan 2 uren niet vol te houden zonder schoenen :s ..
daarna lekker weer terug naar mn werk...de douche onder..sauna in, en mn pak laten drogen..
|
|
|
180cc
|
Morge nog mensen
|
|
|
NorthVegas
|
wat een super dag vandaag... van 10u tot 1630 gevlogen... echt te gek...
|
|
|
|
spoetnik
|
Ik zou wel willen, maar max 12 knopen is wel een beetje magertjes......
|
|
|
NorthVegas
|
Ik zou wel willen, maar max 12 knopen is wel een beetje magertjes......
zag er gisteren nog beter uit... balen...
|
|
|
spoetnik
|
Nu heb ik mijn hoop op Maandag gevestigt. 17 knopen volgens windguru, maar das wel ver vooruit kijken, kan dus veel veranderen....
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Even mijn frustratie kwijt. De windvoorspellingen zagen er slecht uit, dus heb ik mijn kites thuis laten liggen. (Woon bij Nijmegen en werk in Den Haag) En wat zie ik op actuelewaterdata.nl en op de webcam van scheveningen. Kite weer het waait en nog goed ook. Al is het voor even. Kun jullie je voorstellen dat ik een baal dag heb en morgen en zaterdag weer geen wind. Normaal liggen de kites standaard in mijn auto, maar ik had ze laten drogen op zolder omdat ze al een tijdje nat in de tas zaten. Blijkbaar is mij het kiten niet gegunt, wat heb ik fout gedaan
|
|
|
NIELZZZZ
|
Even mijn frustratie kwijt. De windvoorspellingen zagen er slecht uit, dus heb ik mijn kites thuis laten liggen. (Woon bij Nijmegen en werk in Den Haag) En wat zie ik op actuelewaterdata.nl en op de webcam van scheveningen. Kite weer het waait en nog goed ook. Al is het voor even. Kun jullie je voorstellen dat ik een baal dag heb en morgen en zaterdag weer geen wind. Normaal liggen de kites standaard in mijn auto, maar ik had ze laten drogen op zolder omdat ze al een tijdje nat in de tas zaten. Blijkbaar is mij het kiten niet gegunt, wat heb ik fout gedaan hahaha lekker balen erik maar ik had precies hetzelfde niksgevoel ik kwam thuis en zag je iedereen lekker varen op de cam .... BALENNNN
|
|
|
mxm
|
wind ziet er goed uit voor de ochtend! Zijn er nog mensen die hun kater gaan weg kiten?
|
|
|
NIELZZZZ
|
als de wind blijft vandaag ga ik zo ook ff kieken daar
|
|
|