Kitespot Scheveningen....

ItsMe.Erik

Antwoord #175 Mei 01, 2008, 19:38:51
edit2Rapporteer  
Even mijn frustratie kwijt. Angry

De windvoorspellingen zagen er slecht uit, dus heb ik mijn kites thuis laten liggen. (Woon bij Nijmegen en werk in Den Haag) En wat zie ik op actuelewaterdata.nl en op de webcam van scheveningen. Kite weer het waait en nog goed ook. Al is het voor even. Kun jullie je voorstellen dat ik een baal dag heb en morgen en zaterdag weer geen wind.

Normaal liggen de kites standaard in mijn auto, maar ik had ze laten drogen op zolder omdat ze al een tijdje nat in de tas zaten.  Blijkbaar is mij het kiten niet gegunt, wat heb ik fout gedaan  Huh  Huh

hahaha lekker balen erik maar ik had precies hetzelfde niksgevoel ik kwam thuis en zag je iedereen lekker varen op de cam .... BALENNNN

Wanneer kom kom je weer eens op Scheveningen kiten? Ik heb je al een lange tijd niet gezien.

En vaar je nog steets met de Rinho's of heb je al nieuwe kites aangeschaft? 
JorritPi

Antwoord #176 Mei 13, 2008, 16:47:00
edit2Rapporteer  
Zijn er vandaag (Di 13 mei) nog fans voor Scheveningen aanwezig? De wind is iets aan het draaien en neemt toe!

http://johnswind.nl/
spoetnik

Antwoord #177 Mei 14, 2008, 23:11:42
edit2Rapporteer  
De windsnelheid kruipt omhoog. Pak aantrekken of bierdrinken???
NIELZZZZ

Antwoord #178 Mei 15, 2008, 04:56:17
edit2Rapporteer  

De windvoorspellingen zagen er slecht uit, dus heb ik mijn kites thuis laten liggen. (Woon bij Nijmegen en werk in Den Haag) En wat zie ik op actuelewaterdata.nl en op de webcam van scheveningen. Kite weer het waait en nog goed ook. Al is het voor even. Kun jullie je voorstellen dat ik een baal dag heb en morgen en zaterdag weer geen wind.

Normaal liggen de kites standaard in mijn auto, maar ik had ze laten drogen op zolder omdat ze al een tijdje nat in de tas zaten.  Blijkbaar is mij het kiten niet gegunt, wat heb ik fout gedaan  Huh  Huh

hahaha lekker balen erik maar ik had precies hetzelfde niksgevoel ik kwam thuis en zag je iedereen lekker varen op de cam .... BALENNNN

Wanneer kom kom je weer eens op Scheveningen kiten? Ik heb je al een lange tijd niet gezien.

joh erik ja ik vaar laatste tijd weer vaker wel op scheef vooral doordeweeks als de wind woeit, de rhino heb ik nog gewoon eerst dit jaar tricks leren maarja dat zei ik vorig jaar volgend jaar wel nieuwe shizzle gr niels ps doe je nog mee met dowwinder??
NorthVegas

Antwoord #179 Mei 16, 2008, 15:54:57
edit2Rapporteer  
zijn er nog liefhebbers voor morgen.... Joepie Joepie
spoetnik

Antwoord #180 Mei 17, 2008, 05:04:55
edit2Rapporteer  
Ik kan alleen achterlijk vroeg in de ochtend. Als ik iemand zie op de webcam, dan kom ik ook zeker nog fff een uurtje knallen!
ItsMe.Erik

Antwoord #181 Mei 19, 2008, 03:36:52
edit2Rapporteer  

joh erik ja ik vaar laatste tijd weer vaker wel op scheef vooral doordeweeks als de wind woeit, de rhino heb ik nog gewoon eerst dit jaar tricks leren maarja dat zei ik vorig jaar volgend jaar wel nieuwe shizzle gr niels ps doe je nog mee met dowwinder??

Ik ben er ook door de weeks op scheef te vinden als het boven 8m/s waait, anders kom ik niet vooruit en kan terug blijven lopen. In de weekenden slufter of autoplaya net als vandaag.

Ik doe zeker met de downwinder mee, helaas dat ie was afgelast. Wel een goede beslissing omdat het zaterdag echt bagger weer was. Misschien zie ik je van de week op scheef. Het lijkt te gaan waaien.
spoetnik

Antwoord #182 Mei 19, 2008, 15:18:59
edit2Rapporteer  
Gaat er vanmiddag nog iemand Scheef???
riksma

Geen avatar

Antwoord #183 Mei 19, 2008, 16:24:03
edit2Rapporteer  
ik ben er als de wind een beetje goed is, ziet er naar uit dat vanmiddag de wind aantrekt. dus tot vanmiddag
spoetnik

Antwoord #184 Mei 20, 2008, 03:26:18
edit2Rapporteer  
Het was weer leuk!! Lekker windje voor mijn 12. Mooie golven, waar ik eindelijk, zo af en toe, eens wat leuks mee kan. Morgen nog maar eens proberen....
JorritPi

Antwoord #185 Mei 20, 2008, 03:57:40
edit2Rapporteer  
Het was weer leuk!! Lekker windje voor mijn 12. Mooie golven, waar ik eindelijk, zo af en toe, eens wat leuks mee kan. Morgen nog maar eens proberen....

Ik ga morgen ook maar eens even kijken hoe de zee er voor staat. Maar hopen dat er wat wind staat
HDFrank

Antwoord #186 Mei 21, 2008, 05:43:50
edit2Rapporteer  
wil iedereen zijn scheerschuim thuis laten.

Als je je board uitdoet kan je hem in de volgende golf al niet meer vinden.
Wat een pestzooi.
En een echte klots bak vandaag na het hoog water.
spoetnik

Antwoord #187 Mei 21, 2008, 13:51:35
edit2Rapporteer  
Dat schuim is echt smerig, maar goed dat er stromend water is bij het jumpteam. Vandaag oost, of gaat dat nog draaien??
ItsMe.Erik

Antwoord #188 Mei 21, 2008, 14:33:24
edit2Rapporteer  
wil iedereen zijn scheerschuim thuis laten.

Als je je board uitdoet kan je hem in de volgende golf al niet meer vinden.
Wat een pestzooi.
En een echte klots bak vandaag na het hoog water.

Maar het waait en de laatste 2 dagen geweldig gekite. Je moet gewoon niet vallen in dat schuim. Ik vond het wel lachten door dat schuim knallen. Een mooie schuimspray ha ha ha
spoetnik

Antwoord #189 Mei 21, 2008, 21:50:43
edit2Rapporteer  
De wind komt vandaag wel heeeel laat op gang... Embarrassed  Embarrassed  Embarrassed  Embarrassed Ik ga me een beetje zorgen maken of ik mijn wetsuit nog aan ga trekken vandaag.......of gaat het toch nog los vandaag??
NorthVegas

Antwoord #190 Mei 21, 2008, 21:57:03
edit2Rapporteer  
hoop het wel.. heb er zin an......
spoetnik

Antwoord #191 Mei 26, 2008, 13:42:19
edit2Rapporteer  
Als de onweer uitblijft vandaag, gaat er dan nog iemand een 8 meter oplaten vandaag??
NorthVegas

Antwoord #192 Mei 26, 2008, 16:52:51
edit2Rapporteer  
Als de onweer uitblijft vandaag, gaat er dan nog iemand een 8 meter oplaten vandaag??
weet je al hoelaat je gaat vandaag...
ItsMe.Erik

Antwoord #193 Mei 26, 2008, 17:30:39
edit2Rapporteer  
weet je al hoelaat je gaat vandaag...

Ik ben nog kapot van gisteren naar een top middag op enkhuizen, dus ik sla maar een dagje over. Wat een topspot daar op enkhuizen. Wel een eindje rijden maar meer dan waard.  Zag daar een vlieger in de boom hangen en men vertelde dat er zaterdag er zelfs 3 in hingen.
Al de beginners, ak vrijgezeld door een vriend of partner die op de kant (klein stukje gras) daar de vlieger oplaten terwijl ze dat ook in het water kunnen. Onbegrijpelijk Ik heb er die middag min 6 achter de kite aan zien vliegen, dat daar niet meer ongelukken zijn snap ik niet.

Maar het blijft een top spot ik kom hier vaken super. Beter dan Oostvoornse meer
@rjen

Geen avatar

Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #194 Mei 26, 2008, 17:43:19
edit2Rapporteer  
Wil vanavond wel even maar volgens mij is de wind teveel oost!!
spoetnik

Antwoord #195 Mei 26, 2008, 21:40:09
edit2Rapporteer  
Te veel O en te weinig N in de wind......
HDFrank

Antwoord #196 Mei 28, 2008, 23:01:38
edit2Rapporteer  
op dit moment is er wel een kite op zee te  zien.

scheveningen 16.57 uur "side off shore"

Of ben ik nou zo blind? Dat het wel "side ON shore"  iis?

spoetnik

Antwoord #197 Juni 02, 2008, 22:48:10
edit2Rapporteer  
Wie haalt fff het "oost" uit de wind? Dan kunnen we nog een avond sessie doen!!!
spoetnik

Antwoord #198 Juni 02, 2008, 22:57:48
edit2Rapporteer  
mmmmmm, bij naderinzien, buienradar heeft wel heel veel rode stippen in petto voor vanavond...
JorritPi

Antwoord #199 Juni 11, 2008, 14:31:03
edit2Rapporteer  
Er is wind!!! Komt er iemand op Scheveningen varen? Ik wil eigenlijk nu (8:27) al gaan maar er is nog niemand..alleen is ook maar alleen he.

ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.