koen-tjeee
|
iedereen maar op wintersport ik baal al erg genoeg dat ik dit jaar niet kan. de baby is er nog niet eens maar heb er nu al last van veel plezier koen Thanx! Het was ook echt super, 3 dagen met zon, dagje sneeuw, dagje mist waar je dan bovenuit kwam en de laatste dag weer een heerlijk zonnetje! Bijna niemand op de piste's en de pijnlijkste en ergste val kwam op de laatste dag in de laatste uurtjes. (Beter als in het begin van de week)! Heb erg genoten, wel een beetje jammer dat er dan weer wind is als ik er niet ben .
|
|
|
koen-tjeee
|
P.s. Niels, Heb je zo last van je zwangerschap? Ik bedoel, veelal zijn het de vrouwtjes die de problemen maken
|
|
|
JorritPi
|
Hé zwangerschapsvader, komen jullie vrijdag ook knallen op Scheveningen?
|
|
|
koen-tjeee
|
Gaan er toevallig morgen nog mensen ergens knallen met de Z-wind? Redelijke voorspelling en sta al te lang stil.
Kun je behalve op de Slufter ook op Oostvoorne varen met Z-wind.
Vrijdag ben ik waarschijnlijk ook op Scheef !
|
|
|
spoetnik
|
Morgen ben ik zeker van Plan om even op de Slufter te gaan kijken. Wordt achter in de middag op z'n vroegst.
Oostvoorne is niet te doen met zuid, dan beland je in het vogelgebied.
|
|
|
Kitemen
|
Ik rijd morgenvroeg ook naar de Slufter als er meer mensen gaan... Word wel heftig zo te zien!
Denk dat ik er rond een uur of 10 zal zijn.
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
morgen rond 12.00 hoog op sluf, dus dikke zuurpruim helaas.. uurtje of twee zal het wel goed zijn op sluf, daarvoor zal het helemaal met die zuidenwind dikke klotsbak zijn..
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Morgen middag moet ik nog even bekijken, anders wordt het na drieen..
Iniedergeval vrijdag middag scheef rond een uur of drie
|
|
|
NIELZZZZ
|
oke dan lekker dat je goed wintersport heb gehad, veel sneeuw en zon in de hemel zeg maar. maar mijn vrouwtje maakt eigelijk nooit echt problemen. vrijdag ben ik mis ook wel van de partij ligt er beetje aan hoever ik met me werk ben,maar moet zaterdag ook werken dus denk dat ik wel ff 2 uurtjes kom beulen
|
|
|
ItsMe.Erik
|
oke dan lekker dat je goed wintersport heb gehad, veel sneeuw en zon in de hemel zeg maar. maar mijn vrouwtje maakt eigelijk nooit echt problemen. vrijdag ben ik mis ook wel van de partij ligt er beetje aan hoever ik met me werk ben,maar moet zaterdag ook werken dus denk dat ik wel ff 2 uurtjes kom beulen Laat even weten hoe laat je gaat. Gezien de wind wil ik niet graag alleen op het water staan. Ik heb de oude fuel maar van stal gehaald om de harde wind te trosseren.
|
|
|
Lauw
Administrator
|
whahah erik, fuel is wat krachtiger geworden en daarnaast heeft hij ook wat minder depower. Met echt harde wind zou ik ook graag mijn oude 7m nog hebben gehad, dat ding had een highend. Mjah de nieuwe is in alle andere opzichten wel tig keer lekkerder
|
|
|
NIELZZZZ
|
jo erik de voorspellingen zijn beetje vaag voor vrijdag dan weer wel en weer geen wind,maar ik gooi de kites in de auto morgen ochtend. ben ik gouda aan het werk als waait ben ik daar 2 uur weg dus 3 uur op scheef. moet echt ff stoom afblazen na deze week we bellen wel ff anders
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Nielzzzzzzzzzzz Was een lekker middagje. Ik heb een plaatje van AWD toegevoegt. Nu begrijp ik ook waarom mij Fuel zoveel aan het klapperen was. Het arme beestje heeft vlagen van 10knopen moeten verwerken. Wel koud water mijn tenen waren naar een uur rijden nog koud
|
|
|
Lauw
Administrator
|
erik, oude of nieuwe fuel?? Ik zag het met mijn 60kg en 7m toch niet echt zitten en niemand ging naar de slufter
|
|
|
ItsMe.Erik
|
erik, oude of nieuwe fuel?? Ik zag het met mijn 60kg en 7m toch niet echt zitten en niemand ging naar de slufter
Met de oude Fuel (Fuel 08 7m2). Lekker vertrouwd, al moest ik wel wennen. Vooral het timeén van de landing. De oude fuel is veel meer gooi en smijt werk ook met deze harde wind. Die nieuwe fuels is dat wat minder, heb ik meer ontzag voor. Dus met m'n nieuwe Fuel 09 durfde ik het nog niet aan. Dus ik heb het high end nog niet kunenn testen. Trouwens met jou 60kg was het een goede keuze om thuis te blijven.
|
|
|
ItsMe.Erik
|
whahah erik, fuel is wat krachtiger geworden en daarnaast heeft hij ook wat minder depower. Met echt harde wind zou ik ook graag mijn oude 7m nog hebben gehad, dat ding had een highend. Mjah de nieuwe is in alle andere opzichten wel tig keer lekkerder
De nieuwe fuel is zeker krachtiger en heeft naar mij idee ook minder depower. Bij de 11 is dit zeker het geval. Bij de 7 weet ik het high end nog niet. De nieuwe fuel 09 is wel een stuk stabieler dan het 2008 model. Vandaag viel het me gelijk op. Het 2009 zet je in het windvenster en staat stabiel En is niet aan het yellie fishen. Het 2008 model daarin tegen trap je zo in het hoek van het windvenster en staat supper te yellie fishen, maar het high end is supper.
|
|
|
NIELZZZZ
|
jep was heerlijk gister,ben wel nog naar de kl*te ervan
|
|
|
ItsMe.Erik
|
jep was heerlijk gister,ben wel nog naar de kl*te ervan Hé Nielzz je hebt een torch vriendje erbij en ik ben het niet.
|
|
|
NIELZZZZ
|
ja man hoorde het vet koopie gehad,ach ik gun het die jongen wel hoor want ja met de tribal was die toch beetje buitenbeentje
|
|
|
ItsMe.Erik
|
ja man hoorde het vet koopie gehad,ach ik gun het die jongen wel hoor want ja met de tribal was die toch beetje buitenbeentje
Nu heeft ie eindelijk eens een volwassen kite. Hij heeft zeker niet teveel betaald. Ik heb er vandaag een warroo 13m2 uit 2008 voor 400 euro gekocht (wel gebruikt) Dit wanneer er net te weinig wind is voor de fuel om fatsoendelijk hoogte te kunnen lopen.
|
|
|
NIELZZZZ
|
dus de grootste slingshot slet uit nederland is op de best toer,kan je toch zien dat als mensen de ouderdom in gaan een rustigere kite willen....
|
|
|
ItsMe.Erik
|
dus de grootste slingshot slet uit nederland is op de best toer,kan je toch zien dat als mensen de ouderdom in gaan een rustigere kite willen....
Rustige wind, rustige kite. relaxxxxxx Ik heb trouwens in een duits magazine de test van de nieuwe torch en de Fuel gelezen. Ik moet zeggen de torch komt wel super uit de test. Als ik niet zo veel geld aan mijn fuels had uitgegeven had ik een torchgekocht. Snel op vakantie die van chrizz maar eens proberen. Wie weet ga ik nog eens overstag. Wordt niet kite van het weekend. Oosten wind brrrrr.
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Wie gaat er zaterdag?
Wind voorspellingen nog onzeker, maar de temp is boven nul.
|
|
|
NIELZZZZ
|
kan weekend niet ben weekend weg met soort gezins uitje joepie
|
|
|