spoetnik
|
Ik was er rond 13:30, toen nam de wind net af.... Rond 3 uur ging het weer los!! Uiteindelijk lekker kunnen varen, super sessie gehad.
|
|
|
JorritPi
|
Ik was er rond 13:30, toen nam de wind net af.... Rond 3 uur ging het weer los!! Uiteindelijk lekker kunnen varen, super sessie gehad.
Ik had het gezien ja. Was ik toch net wat te vroeg gekomen. en..........volgende week staat JUMPTEAM er weer! Dan weer lekkere pannenkoeken bij het kiten.
|
|
|
spoetnik
|
Jaaaa, maaruh, volgende week wordt het jumpteam opgebouwd, over twee weken weer pannekoeken eten!! Helaas zonder Puck....
|
|
|
JorritPi
|
Jaaaa, maaruh, volgende week wordt het jumpteam opgebouwd, over twee weken weer pannekoeken eten!! Helaas zonder Puck....
jep, maar het wordt even goed vast gezellig. Zo in de winter is Scheveningen ook niet veel aan. Maar ik hoop dat wel dat er binnen kort weer eens belachelijk hoge golven zijn op Scheveningen. Dat blijft voor mij toch wel de grootste kick van Scheveningen.
|
|
|
koen-tjeee
|
Bagger ZZO-wind..! Eindelijke fatsoenlijke wind
|
|
|
JorritPi
|
Bagger ZZO-wind..! Eindelijke fatsoenlijke wind Volgens mij worden de aankomende dagen helemaal super.....alleen jammer dat ik geen board meer heb. :'( Heeft er iemand een board voor mij te leen voor twee weken?
|
|
|
NorthVegas
|
Bagger ZZO-wind..! Eindelijke fatsoenlijke wind Volgens mij worden de aankomende dagen helemaal super.....alleen jammer dat ik geen board meer heb. :'( Heeft er iemand een board voor mij te leen voor twee weken? hey jorrit.. heb nog wel een boardje voor je liggen.. (grazyfly raptor 2008) kan je zo lenen.. gaat er morgenmiddag nog iemand op scheef knallen...
|
|
|
Arilex
|
Tsjongejonge wat is er lang niet gekite in Schev Morgenmiddag rond 16:00 ga ik het water op als er minstens 16 knopen staan. Wel op Zuid denk ik ivm richting.
|
|
|
koen-tjeee
|
Zoals het er naar uitziet duurt het nog een dagje. Vanaf vanmorgen 9u tot nu (12u) pas met 4 knopen gestegen. Alsnog een knoop of 8 te weinig. Wellicht om 4/5uur?
Wanneer word het eigenlijk donker?
|
|
|
Arilex
|
Was wel goed, maar ben niet geweest. Koud en ongezellig op het strand. Alleen op N was een Vegas 12 bezig, op Z niemand. Morgen de hele dag wind. 10 uur hoog. Eigenlijk zou het goed zijn om om 7 uur te beginnen, het wordt toch niet veel warmer.
|
|
|
ItsMe.Erik
|
als het morgen een uur of 2 waait ben ik op scheef. weer eens een potje knallen
|
|
|
NIELZZZZ
|
ik wil ook maar gaat niet lukken denk moet klussen dussss
|
|
|
|
koen-tjeee
|
18 knopen.. Yeahh! Als over uurtje nog goed is, kom ik er aan geraced!
|
|
|
Arilex
|
NU (11:11) kun je nog met je 9tje (20-24 knopen) Om 2 uur zal het al wel 12m² moeten worden Uit met die computer, ik ga me omkleden.
|
|
|
ItsMe.Erik
|
ben van half een tot een uur of halfdrie gegaan. beetje raar windje. eerst met m'n 11 gegaan, maar kon met veel moeite hoogte lopen. Daarna voor de eerste keer met m'n 13 warroo gegaan. Leek wel hetzelfde. Wel veel druk in de kite, maar kon wel goed hoogte houden.
Toch geeft actuelewaterdata aan dat er voldoende wind stond, misschien toch de stroming en pal aan landige wind geweest?
|
|
|
Arilex
|
Zelfde ervaring. Met 9m² en 13m² gevaren en maakte op het water niks uit, 9m² ging nog makkelijker omdat ie wendbaarder was, op gang komen was het probleem. Kwam denk ik ook door stroming en pal aanlandige wind. Eenmaal achter de branding had ik zat power.
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Heeft er vandaag nog iemand goed kunnen varen op Scheef. de slufter viel het tegen zie het topic Rotterdam
|
|
|
Arilex
|
Heeft er vandaag nog iemand goed kunnen varen op Scheef. de slufter viel het tegen zie het topic Rotterdam
Dat wil je helemaal niet weten, maar vooruit: van 12:00 tot 14:00 was het niets op Scheef, maar daarvoor was het wel aardig (12-14 m² weer) en daarna was het tot een uur of 17:00 echt super. (7-10 m² weer). Na 17:00 was het hard en vlagerig en werd het ook knap koud.
|
|
|
Arilex
|
Als het niet te hard regent en bliksemt ben ik er morgenochtend vroeg. Rond 8:00. Het ziet ernaar uit dat het 's-middags het mooiste wordt, maar dan kan ik niet.
|
|
|
NIELZZZZ
|
ouderwets druk daggie vandaag wel weer gezellig blijft mooi gezicht die kites allemaal in de lucht. snel weer pannekoeken eten na kiten en biertje nemen
|
|
|
spoetnik
|
Slufter viel tegen?? Oostvoorne was echt wel lekker!!! Eerst was het weining, ging met de 12 meter net aan. Maar de wind bleef maar toenemen, uiteindelijk aardig staan hakken met de 9 meter op 17 meter lijntjes!! Superduper!!
|
|
|
NorthVegas
|
ben morgen rond 11u op het strand...
|
|
|
JorritPi
|
Ik vond het een gezellig dagje op Scheveningen. Alle bekende gezichten weer bij elkaar. Zo zie je weer hoeveel mensen er een winterstop houden. Morgen nog liefhebbers voor een bigair sessie?
|
|
|