Horst te doen vanmiddag? (zaterdag 8-12)

El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
December 08, 2007, 15:07:17
edit2Rapporteer  
1000ste post!  YeSS

Ben vanmiddag bij Horst in de buurt, ik heb geen idee hoe je de wind verwachting daar moet interpreteren, zou net side shore zijn...
Graag tips.
Ben zelf behoorlijk ervaren, heb 16m en 9m SLE. Maatje wil mee en vaart z'n eerste rakken, 12m boxer SLE
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #1 December 08, 2007, 20:51:42
edit2Rapporteer  
Als je een 15m2 hebt die veel depower heeft om de vlagen op te vangen dan is Horst te doen  Roll Eyes
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #2 December 09, 2007, 06:45:48
edit2Rapporteer  
mmmm bedankt maar Horst was niet te doen want toen klaar was met pompen was de wind op...
Geef mij maar zout water...
LOEN

Berichten: 767
Antwoord #3 December 09, 2007, 07:03:08
edit2Rapporteer  
Aiai...
Stond vanmorgen om 11 uur op horst met een maat van me,
en zagen het alweer zo'n typische horst dag worden...

"ja zou hij nog aantrekken, ja denk het wel, wat denk jij? ja internet zei, jamaar misschien,toch proberen? ja ik weet het niet, ff wachten nog. trekt hij nou aan? nee lijkt zo, vlagen. Owja... wat zullen we doen? hier proberen? ja maar als het nou niet genoeg is? geen zin om in het water te staan kieken, nee indd, ja toch maar proberen het is nu al te laat om verder te rijden... ja maar doen hea"
En vervolgens overal wind behalve op horst  loser

Gelukkig deze keer bij tijds besloten naar mirns te rijden, en vervolgens een Topdag gehad!!!
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #4 December 09, 2007, 22:56:31
edit2Rapporteer  
Horst is gewoon de grootste BAGGER spot van NL!!!!!!!!!
En ik kan het weten want ik woon aan het Wolderwijd  loser
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #5 December 09, 2007, 23:25:20
edit2Rapporteer  
Kan wel zo zijn, maar ik ben hartstikke blij dat we Horst hebben. Zonder Horst kon ik niet kitesurfen.
Ik vind het echt meevallen dat ''bagger'', ik kan er bijna elk weekend prima varen!!

En ik kan het ook weten, want ik woon in Nijkerk Tongue
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #6 December 09, 2007, 23:33:28
edit2Rapporteer  
Yo Vinnie - ik heb vroeger wel lekker gewindsmurft daar, met W - NW - N is het daar prima weet ik ook wel. Maar gisteren draaide de wind naar ZZW en kakte gigantisch in en dan is het over. Ik hoop wel weer een keer lekker te knallen op Horst, maatje van me woont in Anusfoort.
Wat ik me nog herinner van het surfen is dat de lichte mannetjes sterk in het voordeel zijn daar (en muiderberg), dat zal voor kiten ook gelden!
We zijn hier in R'dam en omstreken best verwend, playa sluf scheef ouddorp en oostvoornse meer voor O, voor bijna alle windrichtingen wel een superspot binnen 30 minuten.
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #7 December 10, 2007, 06:23:40
edit2Rapporteer  


En ik kan het ook weten, want ik woon in Nijkerk Tongue

Dan heb ik gewonen want kan vanuit mijn slaapkamer de kiters zijn ploeteren  Grin
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #8 December 11, 2007, 01:49:06
edit2Rapporteer  
shit Tongue
BoMiRon

Geen avatar

Berichten: 59
Antwoord #9 December 25, 2007, 21:05:30
edit2Rapporteer  
Zaterdag 29 december nog mensen naar strand Horst?? IK was vandaag alleen rond 1 uur,iedereen aan de kerst maaltijd denk ik
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #10 December 26, 2007, 01:45:01
edit2Rapporteer  
Ben je het water op geweest dan?
De wind kwam toch veel te veel uit het zuiden, da's dacht ik niet te doen door vlagerigheid...

En als je het water in bent geweest, was het water niet te koud geworden dan?
Ik kom misschien zaterdag langs, ik weet nog niet of ik het te koud vind Tongue Anders ga ik flyboarden.
LOEN

Berichten: 767
Antwoord #11 December 26, 2007, 02:30:52
edit2Rapporteer  
Ben je het water op geweest dan?
De wind kwam toch veel te veel uit het zuiden, da's dacht ik niet te doen door vlagerigheid...

En als je het water in bent geweest, was het water niet te koud geworden dan?
Ik kom misschien zaterdag langs, ik weet nog niet of ik het te koud vind Tongue Anders ga ik flyboarden.

Ga misschien zaterdag ook ff kieken maar weet nog niet of het horst word:S...
Als ik me flyboard eindelijk heb  ThumpDown contact ik je wel ff. word het denk ik flyboarden  Grin
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #12 December 26, 2007, 04:09:11
edit2Rapporteer  
Is goed ThumpsUp
BoMiRon

Geen avatar

Berichten: 59
Antwoord #13 December 26, 2007, 07:36:55
edit2Rapporteer  
Ben je het water op geweest dan?
De wind kwam toch veel te veel uit het zuiden, da's dacht ik niet te doen door vlagerigheid...

En als je het water in bent geweest, was het water niet te koud geworden dan?
Ik kom misschien zaterdag langs, ik weet nog niet of ik het te koud vind Tongue Anders ga ik flyboarden.
nee niet op water geweest was alleen dus voor veilgheid maar niet gedaan. Maar wil dit jaar gewoon nog een keer kiten en zaterdag is mijn laatste kans dus als het waait ga ik het gewoon proberen dan maar wat minder lang
milamber

Berichten: 354
Antwoord #14 December 28, 2007, 21:55:52
edit2Rapporteer  
Zijn er morgen nog mensen op Horst? Wil daar om een uurtje of 12 / 1 kiten
BoMiRon

Geen avatar

Berichten: 59
Antwoord #15 December 29, 2007, 03:23:29
edit2Rapporteer  
ik ben daar ook rond die tijd
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #16 December 29, 2007, 04:25:31
edit2Rapporteer  
Als ik kom, kom ik rond een uurtje of 2/half 3.
Moet even kijken naar de temperatuur, anders ga ik flyboarden.
LOEN

Berichten: 767
Antwoord #17 December 30, 2007, 03:08:27
edit2Rapporteer  
He vinni, toch maar gaan flyboarden?
Ik heb me flyboard nog niet :S !@#$%^&*(@#$%^&*()#$#%^%& ThumpDown
Ben naar horst gegaan en nog heerlijk uurtje gevaren, was erg goed te doen qua kou...
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #18 December 30, 2007, 05:41:50
edit2Rapporteer  
Ja ben inderdaad toch wel gaan flyboarden.
Had wel veel zin om te gaan kitesurfen maar matthias en nog iemand anders (chauffeur) gingen liever flyboarden.

Maar qua kou is het dus weer goed te doen, da's mooi want volgende week wil ik wel weer even het water op ;-). Het water op Horst is nu 3.8 graden, lekker fris dus :-)

Heb je al wel betaald voor je flyboard dan?
LOEN

Berichten: 767
Antwoord #19 December 30, 2007, 05:58:25
edit2Rapporteer  
Aha oke, ja had je niet gezien dus had al zo'n vermoeden Wink
Mja was goed te doen, maareuh woensdag gaat het weer waaien maar vanaf dan ook weer vriezen ThumpDown.
Hoop dus echt dat ik hem woensdag heb, maar heb er een hard hoofd in.
Min of meer wel ja, was een soort deal zeg maar en mijn part of the deal is al een poos geleden voltooid... zullen zien  Sad
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #20 December 30, 2007, 19:03:21
edit2Rapporteer  
Shit weer vriezen?
Naja, hopen dat je snel je flyboard krijgt!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.