Vandaag met F-one Bandit gekite 11 m.

Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
December 09, 2007, 02:17:53
edit2Rapporteer  
Waren vanmorgen effe bij v.d. Berg, omdat het nog niet waaide, voor een lekker bakkie koffie   

Stefan vertelde dat hij de bandit in de test had en ik wilde hem wel testen.  loser
Richard had de 13 mee en ik de 11 F-one Bandit

In het begin stond mijn bar te hoog wat het varen er niet lekkerder opmaakte maar desalniettemin prima gekite. Hoogte lopen is een eitje, hoog springen en hangtime is helemaal goed.  ThumpsUp
Na de eerste sessie even de middellijn een paar knopies verzet zodat de bar wat dichterbij staat.
Het begon ook harder te waaien maar had geen moeite om de 11 onder controle te houden.
Relaunche is echt helemaal top, je hoeft bijna niets te doen bar loslaten en de kite drijft naar het windvenster nu je bar aantrekken en hup weer in the air.  Grin

Bij hardere wind begonnen bij Richard de tips te klapperen en maakte het varen niet erg lekker, hier had ik met mijn 11 weinig tot geen last van en denderde lekker door kwam misschien omdat ik mijn 11 wat harder had opgepompt.  Huh

Verder heeft de kite geen one pump systeem wat ik wel jammer vind.
Al met al ben ik zeer goed te spreken over de F-one Bandit.                            ThumpsUp
 


florisvw

Geen avatar

Berichten: 1062
Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #1 December 09, 2007, 02:28:44
edit2Rapporteer  
gewoon super kite ThumpsUp
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #2 December 09, 2007, 03:11:30
edit2Rapporteer  
Waren vanmorgen bij v.d. Berg omdat het nog niet waaide, voor een lekker bakkie koffie    ThumpsUp

Stefan vertelde dat hij de bandit in de test had en theo wilde hem wel testen. Theo had de 11 mee en ik de 13 bandit f-one

In het begin stond mijn bar te hoog wat het varen er niet lekkerder opmaakte. Na tip van audi vaarde hij al een stuk beter.     ThumpsUp ThumpsUp
De kite vaart lekker bij normale wind en het springen gaat  zeer gemakkelijk en de hangtime is goed    ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp

Bij hardere wind begonnen de tips te klapperen en maakte het varen niet erg lekker. (ligt misschien aan de afstelling en de rider). Bij het veranderen van de koers (omdraaien) klapperde de tips ook.

Bij heel snel sturen/draaien wil de wingtip nog wel eens dubbel klappen.... heel raar. harder oppompen zou je denken...maar hij was toch echt hard. 

Verder vaarde ik in het begin de kite op vol power, dus voor mij is deze kite als licht weer kite niet geschikt. ThumpDown
Verder heeft de kite ook geen one pump systeem wat ik erg jammer vind  ThumpDown
 
Blijf voorlopig mijn raven 14 (2) varen en wil nog wel de nemisis of de waroo 13 testen.

Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #3 December 09, 2007, 03:13:40
edit2Rapporteer  
 Komt me bekend voor hierboven   Grin   Roll Eyes
roeb
Gast
Antwoord #4 December 09, 2007, 16:55:49
edit2Rapporteer  
Jullie zijn toch zwagers, of toch tweelingbroers?  schater

Ga je nu langzaam toch over van vuilniszak naar echte kites  YeSS InLove

Ik wilde gister eigenlijk nog foto's komen maken, maar ben toch maar thuis gebleven  ThumpDown
Kan eindelijk wel weer een klein beetje lopen/er op staan..
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #5 December 09, 2007, 17:23:02
edit2Rapporteer  
Citaat
Ga je nu langzaam toch over van vuilniszak naar echte kites 


Theo wel natuurlijk maar ik niet  Grin Grin Grin

Citaat
Kan eindelijk wel weer een klein beetje lopen/er op staan..

Wanneer mag je het water weer op ???
roeb
Gast
Antwoord #6 December 09, 2007, 18:27:38
edit2Rapporteer  
Nog geen idee wanneer ik weer het water op kan. Mijn voet is nu niet meer zo dik, maar hoe minder dik hij wordt, hoe blauwer mn voet word!

Mn voet is rondom blauw, zelfs de tenen. Hoop toch wel ergens in januarie (2e helft) weer te kunnen varen! Eerst maar z.s.m. gewoon kunnen lopen!

Ik hoop voor je dat het nog wat wordt met de wind vanmiddag!
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #7 December 09, 2007, 19:06:12
edit2Rapporteer  
Citaat
Ga je nu langzaam toch over van vuilniszak naar echte kites   

Voorlopig blijf ik met echte kites kiten in jou ogen vuilniszakken.  Angry
Er moet tenminste 1 man overblijven die jullie kite de lucht in kan helpen.  ListenToMe
Maar die vuilniszak geeft tot nu toe mij de meest relaxte kitedag, springt wel niet zo hoog maar ja ik heb toch hoogtevrees.. Roll Eyes
Ik wacht even op nieuwe lijntjes en dan vliegen ze weer perfect.  schater

Dus voor Theo voorlopig the one and only real kite FLYSURFER.  YeSS
audi

Berichten: 752
Antwoord #8 December 10, 2007, 15:35:05
edit2Rapporteer  
he theo vond je wel heel relaxt springen met die bandit en lekker blijven hangen.
had je toen geen last van je hoogtevrees.
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #9 December 10, 2007, 17:54:41
edit2Rapporteer  
Nee niet echt. Ik kijk ook omhoog he dan zie ik niet hoe hoog ik ga  Grin

Moet wel zeggen dat de Bandit behoorlijk makkelijk hoog gaat, en een lekkere lange hangtime. ThumpsUp
roeb
Gast
Antwoord #10 December 11, 2007, 01:12:20
edit2Rapporteer  
Maare Theo, wil wel een keer je "vuilniszak"  Kiss proberen, heb nog nooit met zon kite gevaren  Roll Eyes

Wie weet ga ik dan wel een overstap maken schater

Je bent met je kite iig wel goed herkenbaar op het water  Joepie
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #11 December 11, 2007, 05:22:50
edit2Rapporteer  
De eerst volgende keer dat je weer tewater gaat douw ik hem in je handen. InLove

Pulse twee schijnt nog weer beter te zijn.  loser

Zaterdag was ik met de bandit 11 meter bezig terwijl Ramon met de Pulse 2 met een achie lekker ging.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.