Mark-Fizzer
|
Rare vraag. Niemand op dit forum doet aan kiten. Ff serieus, nope. Was nog brak van gister!
|
|
|
F*ck Gravity
|
Haha jazekerzzz, gisteren ook geweest. Super dagen om lekker te knallen. was wel koud aan mijn kop zo zonder cap.
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
HAHA KOUD!!!!HAHAHAHAHA het was heerlijk!!!! en de foto's zijn nog beter!!!!
|
|
|
Kevin
|
HAHA KOUD!!!!HAHAHAHAHA het was heerlijk!!!! en de foto's zijn nog beter!!!!
Groote worden weinig daden posten die foto's
|
|
|
Flakkee-John
|
tuurlijk gekite
vaanf 9 uur tot 13:30 brouwersdam ZONDER CAP, HANDSCHOENEN EN SCHOENTJES dit is gewoon te doen hoor foto's volgen straks
|
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Koud is anders, check volgende week!! Lekker gevaren van half 10 tot 13. Cap en handschoen zijn nog niet nodig, schoentjes vind ik van wel. Lekker windje, lekker zonnetje, slechte golven, lekkere broodjes en slechte voorspellingen voor volgende week...
|
|
|
Sjemmel
|
Kevin die foto's worden echt te mooi ken ik je melden, mirns was heerlijk
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
tuurlijk gekite
vaanf 9 uur tot 13:30 brouwersdam ZONDER CAP, HANDSCHOENEN EN SCHOENTJES dit is gewoon te doen hoor foto's volgen straks
Ik had alleen mn lycra onderbroek aan, was zeker te doen Foto's volgen straks... lolz...
|
|
|
Kevin
|
Kevin die foto's worden echt te mooi ken ik je melden, mirns was heerlijk Post die foto's dan aan woorden heb ik niks
|
|
|
Tsss
Logs: 0 | 24 uur
|
Ook lekker op het autostrand geweest, vanaf ongeveer 12:00. Zonnetje dr bij, heerlijk. Zowaar mn 1e sprongetjes geprobeerd Kortom een top dag!
|
|
|
Tim!
|
Ik heb examens
|
|
|
KGB
Geen avatar
|
ja was top sessie 9meter ben nie naar de lagune gegaan blijven hangen bij cumbuco. Lekker dat zwembroekie
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Ik heb examens Ik wilde ook gaan, maar mijn verstand begon op te spelen. Ik heb morgen ook nog een examen. Dus helaas en het begint al weer snel koud te worden volgens het nieuws
|
|
|
Morres
|
jaa, vandaag nog gekite, maar het waaide niet zo best hier in het noorden, hele lage wind was het. Op het strand had je het idee dat het goed waaide, maar dat deed het niet echt, kon net hoogte houden...dan is de lol al snel weg in deze temperatuur en een half gescheurd schoentje
|
|
|
Tom
|
Hier waaide het niet en aflandig .. beetje jammer want heb een Torch 08 liggen!
|
|
|
chico
|
Balen had verjaardag. Zag wel dat er twee aan het varen waren op Horst. Niet echt mijn spot maar het kriebelde wel.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Was vanaf 10:00 uur op het autoplaya. Had verwacht dat het 15min lopen zwaar zou zijn (daarom ga ik er ook nooit meer heen in de winter), maar dat valt reuze mee. Was heerlijk in het begin. Later werd de wind veel vlageriger. Was dik gepowered met mijn R7 12m2. Nog knoerthard gevaren in het retevlakke water
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
het was fantastisch stond als eerste op water op playa (09:00) lekker uurtje alleen gerost. eerste flinke bui op m'n hasses daarna volop zon. wat een topdag. En nu gaat het echt koud worden en geen wind. :'(
|
|
|
Spike_L
|
Ik tijfelde om te gaan naar het autostrand, om 10 uur leek de wind niet echt super te zijn en de middag leek ie te veel naar zuid te draaien, maar als ik julie reacties zo lees had het dus best gekunt! Snik!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ik tijfelde om te gaan naar het autostrand, om 10 uur leek de wind niet echt super te zijn en de middag leek ie te veel naar zuid te draaien, maar als ik julie reacties zo lees had het dus best gekunt! Snik!
Idd. waren de voorspellingen anders. O.a. 6/7 Bfrt die is uitgebleven. Maar er stond op een gegeven moment wel een vlagerige 6 Bfrt die ietsje naar Z toe was gedraaid waardoor het langs het strand nog vlageriger was. Maar goed te doen met het heerlijke zonnetje. Zit nu op de bank met een flinke spierpijn
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik wil het allemaal niet weten :'(
|
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
gheghe, wind was inderdaad best vlagerig, maar beter dan wat er aankomend weekend aan zit te komen: aflandig....voorlopig even geen kiten meer zo te zien....
|
|
|