Nog gekite vandaag?

Micky

Berichten: 4101
Antwoord #25 December 11, 2007, 02:05:45
edit2Rapporteer  
Was even wachten op de wind maar net nog ff gevaren op Katwijk....  Joepie
Half 4 op het strand maar te weinig wind....kwart over 4 kwam de wind op gang dus heb nog ff kunnen knallen tot ik geen hand meer voor ogen zag....  Tongue Grin
Jeromez

Berichten: 3323
Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #26 December 11, 2007, 02:21:34
edit2Rapporteer  
Was even wachten op de wind maar net nog ff gevaren op Katwijk.... Joepie
Half 4 op het strand maar te weinig wind....kwart over 4 kwam de wind op gang dus heb nog ff kunnen knallen tot ik geen hand meer voor ogen zag.... Tongue Grin

lol ok dan !
timmuh

Berichten: 108
Antwoord #27 December 11, 2007, 03:38:08
edit2Rapporteer  
heb tog niet egt zin om in de winter eerst een kilometer te lopen naar dat bagger autostrand...
dan is mijn piemeltje al bevroren voordat die mijn pak nog in moet.
s winters moet de auto op steenworp afstand staan Wink
waROEL

Berichten: 57
Antwoord #28 December 11, 2007, 18:56:37
edit2Rapporteer  
heb tog niet egt zin om in de winter eerst een kilometer te lopen naar dat bagger autostrand...
dan is mijn piemeltje al bevroren voordat die mijn pak nog in moet.
s winters moet de auto op steenworp afstand staan Wink

Omkleden bij de auto en dan naar het strand lopen. Een goede warming up in de vorm van het oppompen van de vlieger en gaan met die banaan.
Tja, het wordt allemaal wat kouder, maar met een goed wetsuit en een muts op je kop tijdens het lopen is het best te doen.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.