Alliance testen?!

Crips

Berichten: 58
December 12, 2007, 18:09:24
edit2Rapporteer  
Hey, weet iemand waar ik en Alliance kan testen? Bieden de shops deze mogelijkheid nog in deze koude dagen...of is iemand zo gul mij een uurtje aan z'n eigen kite te laten?

Thanks voor de reacties.
kitewouter

Berichten: 375
Antwoord #1 December 12, 2007, 18:45:32
edit2Rapporteer  
Crispijn?
roeb
Gast
Antwoord #2 December 12, 2007, 19:09:49
edit2Rapporteer  
Die kites maak het niet uit of het koud of warm is....
Waarom ga je niet gewoon naar een shop en vraag je het>?!
Crips

Berichten: 58
Antwoord #3 December 12, 2007, 20:46:18
edit2Rapporteer  
Omdat ik op m'n werk zit en ik hier niet zomaar even uitgebreid met een kiteshop aan de lijn kan hangen...é een berichtje op het forum wellicht wat andere ideeen/mogelijkheden op kan leveren. Das immers het principe van een forum! Maar goed, bedankt voor je heldere bijdrage.
roeb
Gast
Antwoord #4 December 12, 2007, 21:26:23
edit2Rapporteer  
Omdat ik op m'n werk zit en ik hier niet zomaar even uitgebreid met een kiteshop aan de lijn kan hangen...é een berichtje op het forum wellicht wat andere ideeen/mogelijkheden op kan leveren. Das immers het principe van een forum! Maar goed, bedankt voor je heldere bijdrage.

Als je non-stop werkt, kan je ook niet testen he Wink
Maar ik heb pauzes, dan mag ik gerust bellen..

Het zal btw van iedere shop afhankelijk zijn of die een aliance hebben (in de test)....
Crips

Berichten: 58
Antwoord #5 December 12, 2007, 21:45:58
edit2Rapporteer  
Tsja, daar zeg je zo wat. Nou ik zal eens een belrondje doen...dan maar even geen pindakaas op brood (praat zo lastig hé;-). Toch weer handig zo'n forum...haha

Cheers
Havoc

Geen avatar

Berichten: 63
Antwoord #6 December 15, 2007, 18:51:05
edit2Rapporteer  
Pauzes?!     ooohh dat zijn dus die momenten die tussen het werken door zitten.

ik vind dat je in de baas zijn tijd moet bellen, aangezien je al zorgt dat je in je vrije tijd fit word waarmee de productieviteit in de baas zijn tijd word verhoogt ;-)
Anders kan je altijd nog emailen
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.