Morres
|
cool gemaakt man!
|
|
|
Micky
|
hey dudes mn broertje heeft binnekort een spreekbeurt over kitesurfen en kon niet echt uitleggen hoe depower werkte ,ja het kan het wel maar dan snapt tog niemand hem dus vroeg hij of ik em ff wou helpen dus ik ff snel iets in elkaar geknutseld... ik zelf vind het best een goed voorbeeld voor zn klas (groep 8) wat vinden julie ervan?,, hier het filmpje.. https://www.youtube.com/watch?v=tTRpgqQjIUAAl patent aangevraagd...
|
|
|
Mr.Klip
|
haha nee nog niet;)
|
|
|
HDFrank
|
DEPOWER! dé = minder Power = Kracht
Door de stand van de kite zorgen dat de wind minder kracht op de vlieger kan geven.
Dit doe je door de achterkant van de kite als een vlag achter de voorkant te zetten. (met de wind mee laten waaien zogezegd.) Dan is de kracht er grotendeels uit.
Trek je de achter kant naar beneden. Of laat je de voorkant los dan krijgt de wind meer grip op de vlieger!
Grtz Frank
|
|
|
HDFrank
|
Voor groep 8 zal het nog duidelijker worden als je het met lijntjes op het bord laat zien. v a v / <-- ------------------- <--- / / <--- wind <--- wind / / <--- <--- a
power in de kite depower = geen kracht / als een vlag
Ik hoop dat je hier iets mee kan!
SUC6 Met de spreekbeurt!
Grtz Frank
|
|
|
michiel v geel
|
ziet er erg goed uit
dit waterpijp stond er zeker heel ''toevallig''
|
|
|
WIMPIII
|
Leuk gedaan, als ze het nu nog niet snappen.
|
|
|
audi
|
top!!! zou willen dat ik zo handig was
|
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
haha goed gedaan, kan zo in Wally & Gromit! Overigens dat hele depower gebeuren staat in de zeilerij al duizenden jaren bekend als "het vieren van de schoot" - het is dus eigenlijk wonderlijk dat we eerst met vliegers zijn gaan zeilen zonder dat aspect mee te nemen.
- en dan niet gelijk aan laptopdansen denken...
|
|
|
Frank77
|
Nu nog een ventilator ervoor en je bent helemaal klaar. ;-)
|
|
|
|
|
hellkiter
Geen avatar
|
filmpje is echt vet gemaakt en denk wel dat het voor die gasten duidelijk gaat worden wat power en depower is
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ziet er erg duidelijk uit. Top gemaakt. Zijn jullie ook mede verantwoordelijk voor de delta-shape van F-one
|
|
|
Mr.Klip
|
ziet er erg goed uit
dit waterpijp stond er zeker heel ''toevallig''
haha heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel toevallig Ziet er erg duidelijk uit. Top gemaakt. Zijn jullie ook mede verantwoordelijk voor de delta-shape van F-one was het maar zoown feest! morgen heeftie zn spreekbeurd dus ik ben benieuwd thnx voor alle info... als iemand nog iets heeft bring it on!!
|
|
|
Gj
|
hehe gebasseerd op de f-one zo te zien
|
|
|
globerider
Gast
|
Top gedaan alleen volgende keer misschien iets rustiger filmen met meer licht in je kamer voor de rest goed gedaan hoor oja verzet je waterpijp ook gelijk ff
|
|
|
thomasr
|
knap gedaan ik heb 2 linkerhanden! ik heb al moeite met een surprise voor sinterklaas!
ik denk dat ze het vandaag wel gaan snappen!
|
|
|
|
HDFrank
|
En wat was zijn spreekbeurt nu waard?
ik wil het wel weten!
|
|
|
Mr.Klip
|
haha hij had een dikke 9!!!!! hij had zn kite meegenomen en op het schoolplein gelegd,en dan dat depower voorbeeld en dan dan nog dat filmpje van yourie zoon is back.... ze vonden het helemaal tegek!! er liep gister alweer gelijk een maatje van em in de schuur te kijken naar mn kites haha , mn werk is toch niet voor niets geweest!! leuk dat je ernaar vroeg:)
|
|
|
|
Jelle
|
Leuk gemaakt, nu nog leren camera stilhouden.
|
|
|