chico
|
Ik heb alleen ervaring met Farla. Die is goed. Mag dat ook of is dat gelul?
|
|
|
Idefixe
|
kiterepair heb ik veel goede verhalen over gehoord. Kitereparatie heb ik zel ervaring mee met het vervangen van een lijn. Het vervelende is dat er gebruik is gemaakt van "niet voorgerekte lijn". Op 10meter is de lijn zo'n 15 cm langer geworden. Prijs was wel redelijk gunstig ( 17.50) maar om nu terug te gaan kost mij naar verhouding teveel brandstof.....
|
|
|
Morres
|
kiterepair doet haar werk over algemeen goed. MAar ze zijn lang neit altijd even snel, maar dat maakt niet uit in de winter. Maarja, zo heeft elke winkel wel goede en slechte verhalen. Mijn kite is goed gefixt door die gasten. maar bij een maatje van me ging een simpele ventiel reperatie echt gigantisch mis. ze hadden de half-los gelaten ventiel gewoon ingesmeerd met lijm en vast geplakt. ipv afweken en nieuwe erop. Gevolg. een vouw in de reperatie..dus kite liep na 2x gebruiken weer leeg.
Maar zoals ik zei, elk bedrijf heeft goede en slechte verhalen. Dus ik zou gewoon kijken welke het goedkoopste is..
|
|
|
CHRIZZZZ
|
kiterepair beviel mij top..
2 scheuren in mn kite, werd gelijk geholpen en was in 15 min gefixt voor 2 tientjes.
|
|
|
daan
|
heb je ze al gebeld arnold om te vragen wat het kost bij kiterepair
|
|
|
Lex
|
farla is top
|
|
|
Leander
Logs: 0 | 4 uur
|
bij kiterepair repareren ze snel (klaar terwijl je wacht) en goedkoop.
|
|
|
diederik
|
had slechte ervaring met kiterepair, zou mn kite er niet meer heenbrengen.
|
|
|
kobrin
Logs: 0 | 240 uur
|
Hey, Niet in de buurt voor u, maar wel bekend voor zijn goede reparaties en service. http://www.sailing-vosselaar.be/Als je hem te pakken krijgt op een moment dat er weinig mensen zijn in zijn winkel en je begint over kiten en surfen, wel dan kan ik niet garanderen dat ie niet bij jou in de auto stapt om voort te vertellen... Michel is pas een echte enthousiaste kiter...en dat voor iemand rond de 40
|
|
|
Morres
|
ja, want iemand van 40 en enthousiast gaat écht niet samen.. @arnie, ik heb je titel aangepast, was niet echt duidelijk. suc6, Morres
|
|
|
michiel v geel
|
ik heb met allebij ervaring en opzich wel ok alllebij
ik vond kiterepair alleen wel sneller en makkelijker ook zat het er even wat beter afgewerkt uit.
|
|
|
|
Gerrie
|
Ik heb ervaring met zowel Farla als kiterepair. Ik heb een zeer duidelijke voorkeur, maar ik zal me alleen bij de feiten houden.
Farla, bestaande uit een vader en zoon, hebben al tientallen jaren ervaring met het repareren van windsurfzeilen en hebben in de hoogtij dagen van het windsurfen ook hun eigen windsurfzeilen uitgebracht. Toen het kitesurfen begon zijn zij ook met kitesurfreparaties begonnen. Hierdoor beschikken zij niet alleen over de juiste kennis, maar ook over een enorme hoeveelheid aan materiaal. Alle kites worden door henzelf grepareerd. Hierdoor zal je kite niet alleen goed maar ook in de juiste kleur gerepareerd worden.
Gerhard, de eigenaar van kiterepair, is zelf een goede en gewaarde reparateur van zeilen voor zeilboten (het bedrijf Coverworks). De kitereparaties worden door diverse personen uitgevoerd. Dit kan gedaan worden door Gerhard, maar ook door een student die dit voor 6-7 euro per uur als bijbaantje doet en hiervoor slechts een aantal uur is ingewerkt.
Als je puur wilt kijken naar wat je kwijt bent voor een reparatie, dan komt het er op neer dat Farla goedkoper is dan kiterepair.
P.S. Farlasails maakt geen reclame (Ik heb ze wel eens benaderd voor sponsoring), omdat ze meer dan genoeg business hebben.
|
|
|
Ondabeach
|
Ik heb met beiden goede ervaringen.. maar kijk ff wat het kost en maak van te voren een afspraak hier over!
|
|
|
Denice
|
Bij Kiterepair heb ik goede ervaringen met een kite die bijna helemaal door midden was! 175 euri Dat was natuurlijk niet goedkoop, maar ik ga hem in de toekomst als reserve-kite gebruiken
|
|
|
diederik
|
ik heb bij farla waarschijnlijk met zo'n student te maken gehad, eerst gerepareert maar nog niet in orde, later mn doek aan mn LE vastgenaaid enz enz enz...trek je plan!
|
|
|
Passie
|
ik van kiterepair echt ruk.. ik kreeg een kite terug die nog steeds lek was, zelfs lekker. en een gigantische rekeningn erbij,, oant moarn
|
|
|
stefanatix
Gast
|
ik heb ook mijn kite laten fixen bij kiterepair In Curaçao per ongeluk mijn kite in een cactus laten waaien Kiterepair kon 1 gaatje vinden volgende dag wilde ik gaan kiten was de LE na 15 min weer zacht thuis tube eruitgetrokken waren ze nog 7 gaatjes vergeten !!!
|
|
|
naish23
Geen avatar
|
Bij kiterepair vergeten ze inderdaad af en toe nogal wat te fixen... Heb wel eens een tube gehad die ik weer lek terug kreeg en een vriend kreeg z'n kite weer terug in precies dezelfde staat waarin hij 'm bracht. En heb ook al twee keer gehad dat ik daar stond en m'n kite nog niet zoals afgesproken klaar was... Ik kom er niet meer. Farla is top, kom daar al een jaar of 8 en nog nooit 1 klacht gehad. En zeker sneller klaar dan kiterepair.
|
|
|
Mich
|
Ik heb al een paar keer wat laten repareren bij KITEREPARATIE.nl dus niet kiterepair. Service was top, en vaak fixed terwijl je wacht. prijzen ook goed!!! Ik zeg: Kitereparatie.nl
|
|
|