Kevin
|
Kon je hem niet efe buiten oppompen Verder strakke kite hoor.
|
|
|
Idefixe
|
strakke kite? Ik zie alleen maar kreukels oppompen die hap en dan weer wat pics plaatsen dan
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Gefeliciteerd Ziet er goed uit Morres Ik heb ze in heb echt gezien en ziet er zeker zwaar oke uit.. Ik zit ook op wind te wachten om mijn nieuwe baby's uit te laten
|
|
|
Mr.Klip
|
kreukelzone;) haha echt te vet om 2 spiksplinterspetterende kites in je huiskamer te hebbe!!! ziet er echt goed uit!!! nu nog wind en gaan met die Maxbanaan!
|
|
|
michiel v geel
|
hmm ik weet niet precies wat daar vet aan is
ben erg benieuwd hoe ze varen en er opgepompt uit zie zeker over de shape kan je zo nog weinig zeggen
kan je mischien in je revieuw ook detailfotos maken dus bij de le bij sigmenten hoevaak die gestikt zijn bij andere belangrijke naden, de bridle. dit soort fotos mis ik vaak
|
|
|
Morres
|
hmm ik weet niet precies wat daar vet aan is
ben erg benieuwd hoe ze varen en er opgepompt uit zie zeker over de shape kan je zo nog weinig zeggen kan je mischien in je revieuw ook detailfotos maken dus bij de le bij sigmenten hoevaak die gestikt zijn bij andere belangrijke naden, de bridle. dit soort fotos mis ik vaak
Jeej, vandaag opgehaalt! Binnenkort meer foto's en als het weer meezit daarna nog testverslagje
|
|
|
TtHoM@s
|
t is toch een SLE met een C-profiel? beetje net als dat eclipse ding van mine-me? ik ben benieuwd
|
|
|
M-dull
|
ik heb zelf de gaastra max 2 10m kunnen testen,
ik heb er ongveer een 1 uurtje mee kunnen varen,
wat mij opviel is dat de kite erg snel is je er aardig goed mee kan springen en loopies maakt ie als geen ander.
ik had alleen steeds het gevoel dat ik op sommige momenten wat kracht en snelheid miste, dit zou waarschijnlijk te maken hebben met een verkeerde afstelling van de lijnen. Het leek, alsof de stuurlijnen te lang waren ten opzichte van de powerlijnen.
Kite: is erg stek gebouwd en ziet er goed uit
|
|
|
Morres
|
ja klopt, stuurlijnen moeten 6cm korter, dan is ie goed. ik heb die 10 toen ook getest
echt vet was ie toen. idd best redelijk snel, en goede bak met power, heb echt zin in goede wind(maar ga niet met oost en 4graden kiten...) Wat mij trouwens opviel was de hoeveelheid depower, dat was echt heel veel voor een c
kga zo foto's maken..
|
|
|
Wouter
|
Leuk speelgoed Maurice! Niet zeuren 4 graden is warm zat gheghe
|
|
|
|
Jordi_1990
|
wow lekkere kites man! gefeliciteerd!
|
|
|
LOEN
|
Wow, genoeg foto materiaal heb je geschoten... Ziet er goed uit zeg! zelfs de tassen zien er goed uit Veel plezier ermee jongen, nu nog hopen op fatsoenlijke wind. Ben benieuwd naar het verslag Cheers
|
|
|
thomasr
|
die tassen alleen al zien er al vet uit gefeliciteerd en nu maar hopen dat je ze veel kunt gebruiken
|
|
|
|
VincentC
|
Ziet er TOP uit MORRES.. Gaastra is weer helemaal back Hoe heb je al die pics in één veld gekregen Ergens anders uploaden en dan de url tussen [img] haken zetten: [img] - Url - [ /img]
|
|
|
spoetnik
|
Mooi kites, wat me opvalt is dat er geen neopreen om je one-pump zit?
|
|
|
Morres
|
Ventielen zijn gedraaid en verplaatst, zodat er geen bescherming nodig is... doek komt niet tegen de klipjes aan, ook niet als ie crashed. Heb begrepen dat de ontwikkelaar van max II dit heeft ontworpen omdat hij neopreen eromheen niet goed vond werken.
|
|
|
audi
|
Ventielen zijn gedraaid en verplaatst, zodat er geen bescherming nodig is... doek komt niet tegen de klipjes aan, ook niet als ie crashed. Heb begrepen dat de ontwikkelaar van max II dit heeft ontworpen omdat hij neopreen eromheen niet goed vond werken.
werkt dat ook als je kite opgevouwen in je tas zitten of kan je kite dan toch beschadigen.
|
|
|
Marcel~
Logs: 0 | 281 uur
|
Ik hoop dat je er niet al teveel voor hebt betaald. Op www.ebay.de ging vorige week een 8 meter in het blauw only weg voor 401 euro !!!
|
|
|
hollandkiter
|
Dat is lullig zo'n melding. En doet nu niet terzake........................
|
|
|
Marcel~
Logs: 0 | 281 uur
|
? Ik geef ff aan dat je daar relatief goedkoop aan kunt komen wanneer je ff rondkijkt op ebay...
|
|
|
Benjooh
|
Mooie kites! Zal ze over een tijdje vast wel es int eggie kunnen bewonderen @ Harns
|
|
|