rikjonker
|
Als de kites net zo goed zijn als de boardjes, dan hebben we er weer een topmerk bij. Was toch al zo moeilijk kiezen....
|
|
|
MrRippey
|
Ziet er goed uit moet ik zeggen
|
|
|
jeroen90
|
het filmpje van die nhp ziet er goed uit.
|
|
|
Crips
|
Ziet er op zich goed uit. Ze hebben wel weer en paar leuek nieuwe dingetjes zoals de chickenloop en de safety. Hebben we weer wat om over na te denkn;-) Maar en, ligt het aan mij of krijgen jullie ook zo'n onbehagelijk gevoel van die Mark Shinn. Krijg echt een beetj ede kriebels van dat filmpje. Jammer want verder ziet het er goed uit.
|
|
|
diederik
|
vind die mark shinn wel een geschikte vent...niet zon blablabla gast die overal vooraan staat, heeft een relaxte stijl. beter dan die bosjes met kakkers die je vandaag de dag met een kitesetje het strand op ziet brallen...WAAR ZIJN DE ECHTE DUDES GEBLEVEN!
Supervette kites trouwens! die vierlijnsbar zou wel eens gekopieert kunnen worden door de fabrikanten met bowkites in hun assortiment (check safety)!
|
|
|
rikjonker
|
Enige waar ik niet achter kom, is of het 'one bar fits all' is of dat je bij elke kite een aparte bar moet kopen. En natuurlijk de prijzen..
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
dit ziet er ontzettend goed uit, qua verzorging en info, nette flash animaties en solidworks afbeeldingen. het ziet er in ieder geval goed ge engineered uit, en ze laten blijken een serieus ontwerptraject te hebben gevolgd (proces analyse - programma van eisen). So far so good, nu nog kijken of het A werkt en B te betalen is!
|
|
|
ItsMe.Erik
|
ligt het aan mij of zie ik goed gecopieerd, beter dan slecht verzonnen. Om te beginnen het Onpump systeem van Slingshot en zo eenvoudig mogelijk. De bar heeft de kleuren van Naish en het stukkje van de quicke release dat in de bar verdwijn,t zodat bij unhooked de chickenloop recht naar achter blijft staan, waardoor het inhaken gemakkelijker wordt. Ook van Naish? Uiteinde van de bar, met de elastieken, zoals die van North? en ga zo maar door. Ik meen in de Kite en bar van allerlei merken de goede dingen terug te vinden. Wat vinden jullie? Alleen de kleine ruchtzak lijkt me bagger. Zoals ik al zei beter goed gecopieerd, dan slecht verzonnen en ik ben onder de indruk van hetgene. Tevens ben ik erg benieuwd naar de eerste reviews
|
|
|
Marcel~
Logs: 0 | 281 uur
|
Hehe. Eindelijk een bar met een zo op het oog fatsoenlijk RVS insert systeem...
|
|
|
Ari
|
ziet er dik in orde uit. De film is opgenomen in El Medano (Tenerife) en volgende week ga ik ook naar el medano. jiiiiiiiiiihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Net ff geprobeerd die site: Bandwidth Limit Exceeded
Populair dus, of een te goedkope website provider?
|
|
|
Super Cooper
|
ziet er dik in orde uit. De film is opgenomen in El Medano (Tenerife) en volgende week ga ik ook naar el medano. jiiiiiiiiiihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Volgens mij heeft Mark Shinn daar een testcenter. Misschien kan je er al mee varen. In ieder geval veel plezier
|
|
|
Daantjer
|
rikjonker: Enige waar ik niet achter kom, is of het 'one bar fits all' is of dat je bij elke kite een aparte bar moet kopen.
Het is one bar fits all, het is net zoals bij north. Dat je je lijnen op de bar kan omdraaien. switch je van 48 naar 54cm.
Kites zien er netjes uit, maar hebben slingshot en north niet pattent/octrooi op dit soort dingen(one pump, bar)?
|
|
|
Davidoff
Gast
|
-1 voor de muziek in het filmpje -1 voor de bridles ziet er wel okay uit. maar ik hou t bij me rebeltje
|
|
|
Joystick
|
ziet er strak uit. pattent/octrooi Als dat dan al precies hieronder valt... Zoja is het nog steeds af te kopen.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Hij is weer online,
Ben erg benieuwd naar de 666, hoe zou hij zich verhouden tot de Bandit?
De barren zien er goed doordacht uit, zeker ook de swifel op de 5th bar. Nu een van mijn grootste irritaties bij mijn North bar. Tevens 1 bar nodig om alle maten te vliegen, zoals North en Carved.
Die nieuwe chickenloop ziet er doordacht uit. Ben benieuwd hoe hij in de praktijk zal werken.
Vanwege mijn ervaring met de 666 uit 2007 geef ik Shinn zowiezo al het voordeel van de twijfel. Zodra ze in NL zijn zal ik zeker de NHP willen testen. Vraag me af of het low-end wel te vergelijken is met dat van een Xbow, Bandit of Rhino7, de maat voor low-end en depower op dit moment
|
|
|
Ari
|
@ super cooper: Mark Shinn woont in El Medano en hij heeft daar ook een testcenter
@ Davidoff: ik hou het ook bij mn rebeltje
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
@ Davidoff: ik hou het ook bij mn rebeltje
Ik heb mijn Rebel 2007 9m2 niet ingeruild voor het 2008 model, maar voor een Bandit 9m2 nadat ik ff aan deze kite heb gehangen. Indien die NHP 666 kite ook een pulley op de V-bridle van beide voorlijnen dan is het principe identiek aan dat van de Bandit, alleen dan niet de deltavorm (vermoedelijk iets minder low-end daardoor i.v.m. geprojecteerd opp.) Heb gelezen in kiteboarding.de dat zelfs de Rhino8 een V-bridle zal krijgen. Deze kite is net zoals de Evo nog niet uit ontwikkeld, dus wijzigingen kunnen nog plaatsvinden voor hun marktintroductie in maart 2008. Wordt dus een interessant jaar met vele nieuwe kites die de ontwikkeling van onze sport weer een stuk verder brengen!
|
|
|
Ari
|
sorry dat ik van het onderwerp afwijk maar heeft er iemand ervaring met de Rebel 2008? Is er veel aan de kite veranderd?, ...
|
|
|
|
Ari
|
bedankt voor de info. ik vaar nu met een rebel 7m 07. ben van plan om na de winter over te stappen naar de 08. het schijnt dat ze de kleinere maten vertraagd hebben. Ik hoop in ieder geval dat ze de lift en stuursnelheid behouden want dat is echt een super voordeel aan de 07!!!
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Ik ken iemand die nu het 2008 model heeft in maatje 7m2, en hiervoor het 2007 model. Hij zegt dat het klopt dat de low-end toe is genomen, en rustiger geworden. Maar verhalen van het low-end van de 7m2 2008 is gelijk aan dat van de 2007 9m2 schijnt niet echt te kloppen. Zo'n knoop of 20 heb je minimaal wel nodig, terwijl het low-end van de 9m2 uit 2007 al bizar was.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ziet er goed uit @ Itsme Erik ... Volgens mij hebben ze met die 555 een beetje gekeken naar het succes van Eclipse Wel jammer dat ze niet laten zien hoe de NHP waterstart
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Wel jammer dat ze niet laten zien hoe de NHP waterstart Idd MINI-ME, de kite heeft wat weg van de Rhino7 (alleen minders struts en V bridles op de voorlijnen), en dat is nu niet bepaald een topper op herstartgebied.
|
|
|