handle pass met rebel 2008??????

haatwinter

December 27, 2007, 18:27:29
edit2Rapporteer  
Hallo

Kan iemand mij vertellen UIT ERVARING of de north rebel 2008 (9 meter) ook geschikt is voor een standaard handle pass. Ik weet dat de vegas de ultieme freestyle kite is en dat deze speciaal gemaakt is voor unhooked trix, maar is het met de rebel veeeeeel moeilijker of valt het wel mee.
Dank je voor de info....
Groetjes Jef
michiel v geel

Antwoord #1 December 27, 2007, 18:31:45
edit2Rapporteer  
paases zijn behoren echt tot de top van de freestyle sprongen voor zover ik dat kan overzien

als je echt dit soord dingen wil gaan doen vraag ik mij af waarom je geen vegas koopt en liever een rebel wil

ook wil je met een handlepass wat stabiliteit en dat vond ik bij de 9m rebel 2007 echt niet zo goed hij was eigenlijk te snel ervoor
roeb
Gast
Antwoord #2 December 27, 2007, 23:55:00
edit2Rapporteer  
Als jij op het niveau van de HP zit, zal de keuze kite niet zo bar veel uitmaken is mijn mening...
Daarnaast, zou ik de HP eerst doen met een grotere maat (trager)..
TtHoM@s

Antwoord #3 December 28, 2007, 00:04:13
edit2Rapporteer  
ja wrm zou het niet gaan? k deed hem aan me 12m waroo 2006

nu heb ik yarga (C) en het gaat wel iets makkelijker maar voveel scheeld het ook niet.
niet dat ik ze gelijk allemaal land, want dat is nog het moeilijkste van allemaal
aleen het overpakken
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.