Gerben
|
Ik zie dat mijn onderwerp is verplaatst van lounge naar discussie (waarom is dat zo?)
Is er trouwens niemand die mij wat over deze kite kan vertellen?
|
|
|
rikdekker
|
gebruik de zoekfunctie van dit forum maar even, zijn al meerdere discussies over geweest. er varen nog niet veel mensen mee, dus een duidelijk beeld over de kwaliteit van deze kite kan er nog niet echt gemaakt worden. en nee, ik laat me er niet over uit, omdat die discussies vaak eeeeeindeloos zijn! En gerben hij is verplaatst omdat het een serieuze vraag is(neem ik aan, of de mod. weten nu al dat dit op een eindeloze discussie uitdraait ). in lounge horen grappige dingen enzo..
|
|
|
Gerben
|
Wanneer ik de zoekfunctie gebruik kom ik inderdaad uit op een discussiepunt over de kite, maar ik wordt er niet veel wijzer van. Zoekfunctie had ik nog niet gebruikt trouwens thanks:)
Ik vind het wel een gave kite, maar hij zou kwalitatief slecht zijn ofzo? Is er iemand die die mening kan onderbouwen?
|
|
|
jeroen90
|
ik zou deze kite niet kopen.. Op hanglos staat ook een review kan die nu even niet vinden.
Maar daar kwam vooral naar voren dat de kwaliteit heel slecht was en dat het een hele slome kite is. Zou hem zelf nooit kopen en als je het wel doet. rond de €100 euro meer niet..
|
|
|
Nature
|
Hey Gerben,
Ik vlieg zelf de torque. 12 meter om precies te zijn .. relaxte kite om een jaartje mee door te komen om te leren maar verder niks aan. Ik weet dat de enige importeur in NL ermee stopt omdat ze nieuwe kites gaan importeren van het merk Freak dogs zelfde als EH en dat 3e-kiteboarding met betaalbare kites komt.
Geen torque groter dan 10 meter kopen als je het toch doet.
Anders gewoon iets van Freak dogs of van 3e of kangaroo zit je in dezelfde prijsklasse. Kites van Freakdogs zijn ontworpen door Eric Herstens van EH!
Groeteh
|
|
|
Nature
|
Zie trouwen dat je in muiderberg woont --> kom zelf uit almere Als je eens wat wil testen oid pm me
|
|
|
Tim!
|
Gerben, Ik heb juist een review op hanglos ( moet je maar ff opzoeken) Er zijn ten eerste al weinig mensen die er mee varen, en de meningen zijn niet uiterst positief van degenen die hem wel al gevaren hebben. Wat ook vreemd is is dat de prijs zeer laag ligt! size Compl. K . O 5m² €499,99 €399,99 7m² €549,99 €439,99 10m² €599,99 €469,99 12m² €649,99 €499,99 14m² €699,99 €529,99
Dus als je hem tweedehands koopt niet teveel geld voor geven. Ik ga geen reclame maken maar er zijn merken die zeker van betere kwaliteit zijn, en waar je dus veel meer plezier gaat aan beleven.
Groete
|
|
|
Nature
|
Nova2 Er is 1 Review das wel een beetje Blot he. Je gaat trouwens uit van verkeerde prijzen en je gelooft 1 review helemaal, als je bijv naish ofzo gaat testen ga je ook niet uit van 1 review! Anyways ik vlieg ermee en zeg al dat je er beter aan doet om een andere kite te kopen en dat ze niet meer te koop zijn Topic closed lijkt mij
|
|
|
Nature
|
Prijzen:
Size Compl. K . O 5m² €690 €550 7m² €770 €590 10m² €850 €620 12m² €880 €650 14m² €950 €700 Wat ik wel vreemd vind is dat hij een 3.5 op NLK staat van de 5 toch best goed!
Achja Sluiteeeeeeeen Niet meer te koop.
|
|
|
andy
Moderator
Logs: 0 | 33 uur
|
Ik zie dat mijn onderwerp is verplaatst van lounge naar discussie (waarom is dat zo?)
Is er trouwens niemand die mij wat over deze kite kan vertellen?
Lounge is eigenlijk voor niet / minder kite gerelateerde dingen. In het nieuws & discussie forum kan je dingen over kites etc vragen.
|
|
|
Joy.H
|
Anyways ik vlieg ermee en zeg al dat je er beter aan doet om een andere kite te kopen en dat ze niet meer te koop zijn Topic closed lijkt mij jonge wat lul je nou tuurlijk vlieg je ermee want het waren jou ''super kites'' want jij was/bent de manager van NLK en idd de enige importeur stopt en daar weet jij alles van want die importeur ben JIJ!!! en het is wel erg dom om nu heel positief te gaan praten over kites die JIJ straks ook weer gaat verkopen om zo een beetje reklame alvast te maken zonder ze zelf ooit in het echt gezien te hebben @Gerben: Goedkoop is DUURKOOP gewoon een fatsoendelijk merk halen waar je langer dan 1 jaar iets aan hebt en veel plezier van zal hebben.
|
|
|
Nature
|
Joy,
EH is gewoon een degelijk merk dat hebben ze dubbel en dik bewezen. En ik wijs gerben op het feit dat hij naar iets beters moet gaan kijken. Tenzij hij perce een ultra flat bow wil.
Dan kom je namelijk bij EH uit.
Persoonlijke aanvallen zijn er genoeg geweest Joy, Er is voldoende over gezegt. van de boven genoemde merken ben ik niet de enige winkel dus mag ik die gewoon noemen lijkt mij. Als ik best waroo's zou verkopen en zou zeggen koop een waroo hoor je ook niemand klagen tis namelijk de keus van de persoon waar die hem koopt..
Dat was het. Ik wil ook gewoon Rustig kunnen kite highen zonder al die persoonlijke aanvallen.. ThnQ
|
|
|
Joy.H
|
het is geen persoonlijke aanval maar de manier waarop je reklame probeert te maken is gewoon dik onproffessioneel en dat een best warroo zich al bewezen heeft weten de meesten mensen hier al maar jij begint al een kite te promoten die je 1 zelf gaat verkopen en 2 nog nooit in het echt gezien hebt
|
|
|
Nature
|
over welke kites heb jij het ?
en ik zeg net ik ben een van de 25 dealers dus wth :/ ik maak net zo goed reclame voor hen. zeg toch niet koop bij mij ofwel. Better yet koop bij een shop waar jij je goed bij voelt!
En als je ff in een paar kite mags bladerd zie je advertenties van kangaroo, 3e-kiteboarding en EH / Freakdogs..
Ik post gewoon als een kiter en niet als shop owner. Ik Run Nederland-kite niet eens in 2008 dus je had me ook op msn kunnen aanspreken.
Gerben wordt niet wijzer over de kite met dit soort posts dus dit was mn laatste nu ga ik gewoon weer Kitehighen Cheers
|
|
|
Nature
|
Gerben denk wel dat je the point had gekregen dat je beter geen fluid kan kopen
|
|
|
Naishie
|
Ga asjeblieft niet voor die sooi Krijg je echt spijt van koop gewoon een bekend merk waar veel shops in handelen beter voor inruilen later en als je wat heb is er genoeg spul voor te krijgen in plek van die dogs shit
|
|
|
Morres
|
Ga asjeblieft niet voor die sooi Krijg je echt spijt van koop gewoon een bekend merk waar veel shops in handelen beter voor inruilen later en als je wat heb is er genoeg spul voor te krijgen in plek van die dogs shit
Interpunctie...? sjeez Anyway, deze kan wel weer op slot, gaat nergens heen en antwoord is(weer) gegeven.
|
|
|
*Maximus*
|
wat is interpunctie??
|
|
|
Jordi_1990
|
punten, comma's, vraagtekens (leestekens dus!)
|
|
|
|
Morres
|
slotje vergeten
|
|
|