audi
|
dat zeg ik tot volgend jaar met weer veel aktie audi
|
|
|
|
roeb
Gast
|
Komend jaar gaan we zeker 2x meer leren dan het afgelopen jaar, 2008 wordt voor mij het jaar van de HP (denk ik)!
Dus voor iedereen een gezond en gelukkig en vooral winderig 2008!
|
|
|
best waroo's
|
Iedereen veel mooie winderige en zonnige dagen toegewenst voor 2008!! Tot op het waterrrrrrr
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ja mannen allemaal gelukkig nieuwjaar. En dat elk jaar bijleren Mijn ontwikkeling staat al een tijdje stil.. Ik durf nl niks Tot snel ...
|
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Gelukkig nieuwjaar allemaal!!
En tot snel weer op het water, zaterdag en zondag ziet er weer goed uit!!
|
|
|
D@rkSt@r
|
mag het hopen dat het wat beter word met de temp.. tegen het weekend aan
|
|
|
PeeWee
|
Bikkels een super 2008 gewenst.
Dat we weer mooie, spannende, leuke en beul momenten mogen meemaken al hangend onder onze kites.
Zodra ik het mentaal weer aan kan ben ik weer van de partij (van Donicaanse naar S'hout is temperatuursgewijs nog iets te heftig voor mij).
See joes
|
|
|
Marsie
|
Natuurlijk ook van mij het allerbeste toegewenst. Veel vrije dagen en goede wind. En een veilig jaar.En probeer weer allemaal stil te staan bij de mensen die de fout ingaan,per ongeluk of door onwetendheid. Schellinkhout team een goed jaar. (Wanneer komt het clubhuis) ? v.d.Berg is toch al bezig
|
|
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
zaterdag schell theo ? ben er een uur of 10
|
|
|
@LaurenS
|
Heb je je nieuwe waterwanten al.....?
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
zaterdag schell theo ? ben er een uur of 10 Als het allemaal oke is dan kom ik ook maar ben er niet om 10 uur hoor. Dat is me net effe te vroeg hou het maar op een uur of 11.
|
|
|
|
|
|
WendyH
|
Het is wat laat, maar we waren aan het kite in cornwall, was top trouwens, maar als nog allemaal een winderig 2008 toegewenst !! Wendy en Eltjo
|
|
|