|
Matjas the scissor-kid
|
Ik las dat er een slagboom is bij Horst? Hoe zit dit? Wat zijn op dit moment de kosten ennuhh is er eventueel een parkeerkaart te koop (jaarabonnement?). Of je koopt een Alto en jaagt tussen de hekjes door hahahah Maar andre...jij mag alleen kiten als je zwembandjes omdoet...want met dat gevaarlijke gedrag van jou haha Maar morgen misschien? hopelijk eindelijk de 14 ff testen
|
|
|
Vinni
|
Morgen mij wat teveel oost..
|
|
|
Vinni
|
Wat een heerlijk dagje zondag Met z'n vieren op het water en een lekkere strakke wind
|
|
|
KappuhH
|
Komende week wordt ut weer niks
|
|
|
remixed
Geen avatar
|
Wat een heerlijk dagje zondag Met z'n vieren op het water en een lekkere strakke wind Er stond volgens mij bijna geen wind, maar toch genoeg? Wat voor een kite gebruikte je?
|
|
|
Vinni
|
Haha wind zat dus, ik ging eerst met mijn 11 het water op, toen was de wind opeens weg. Toen ben ik mijn 15 gaan pakken, en begon het toch ineens te poeieren, heel af en toe zelfs kleine kopjes op het water. Maar ik was te lui om m'n 11 weer te gaan pakken dus stond ik zwaar gepowerd aan m'n 15 te hengsten. Maar ik had dus makkelijk met m'n 11 kunnen varen.
|
|
|
remixed
Geen avatar
|
Okey, maar het was dus geluk dat er toch opeens wind was? Anders waren jullie denk ik niet met ze 4 of niet? In iedergeval had ik er graag ook geweest .
|
|
|
Vinni
|
Er was wel wind voorspeld hoor, alleen ik denk dat iedereen dacht dat hij oost stond, maar hij stond oost noord oost, en dat is precies het kleine beetje wat je nodig hebt om fijn te kunnen varen.
|
|
|
|
|
KappuhH
|
Verwacht het niet. Of je moet een Flysurfer 19m SA hebben
|
|
|
Vinni
|
Ik hoop erop dat het aanstaande maandag iets word, dan ben ik de hele dag vrij.
|
|
|
kiteandre
Geen avatar
|
strand horst = niks aan worden overal word gebouwt niet leuk hele mooie kitespot gaat naar de knoppen :S
|
|
|
KappuhH
|
strand horst = niks aan worden overal word gebouwt niet leuk hele mooie kitespot gaat naar de knoppen :S Kun je zelfs niet meer normaal kiten? Eerste strandje helemaal geblokkeerd? Ik hoop aanstaande woensdag van de partij te zijn met mn nieuwe Jekyll 12m!
|
|
|
Vinni
|
Dinsdag en waarschijnlijk (als het niet teveel regent) ook woensdag van de partij! Wie komt er nog meer? Word echt knallen met een strak windje!
|
|
|
remixed
Geen avatar
|
Als de wind niet goed is voor muiderberg... dan strand horst .
|
|
|
KappuhH
|
Dinsdag en waarschijnlijk (als het niet teveel regent) ook woensdag van de partij! Wie komt er nog meer? Word echt knallen met een strak windje!
Woensdagmorgen vanaf een uurtje of 9 present, tot 12u denk ik. Hoelaat ben jij er dan evt? Hoop datk dan mn 12m Jekyll binnen heb. Of het moet natuurlijk waaien voor mn 8, ook niet verkeerd;)
|
|
|
Vinni
|
Als ik ga woensdag ben ik er rond een uurtje of 11, tot het einde. woensdag is wel 8 weer, vlagen van in de 30 knopen! Dinsdag ben ik er ook om 11 uur.
|
|
|
ron den besten
Geen avatar
|
Ik werd net gebeld door omroep Gelderland. Zij willen morgen op Strand Horst een item maken over kiters en de natuur. Laat even weten of je hieraan wilt meewerken.
|
|
|
KappuhH
|
Ben er van 9 tot 12 en wil wel meehelpen hoor.
|
|
|
Vinni
|
Ik werd net gebeld door omroep Gelderland. Zij willen morgen op Strand Horst een item maken over kiters en de natuur. Laat even weten of je hieraan wilt meewerken.
Ik wil wel mee doen, sta er om 10 uur! Ben er de hele dag, en sowieso altijd als het waait
|
|
|
ron den besten
Geen avatar
|
Plan is gewijzigd: Morgen worden er (als het lukt) TV-beelden gemaakt.
Zondagmiddag zijn er opnames op het kitestrand. De natuurliefhebbers hebben geklaagd. Aan de ene kant: Wetlandwacht Aan de andere kant: SurfenOpHorst (de kiters)
Ik ga de strijd aan met een mooi debat over: Nut-en-noodzaak Oorzaak-en-gevolg
Zondag Gehaktdag!
Als je veel weet over het onderwerp, hoor ik het graag.
|
|
|
KappuhH
|
Wat is het nu precies? Worden er zowel morgen als zondag TV beelden gemaakt?
|
|
|