KappuhH
|
Wie is er zaterdag op Horst? Wind moet nog ietsie meer naar West neigen eigenlijk...
|
|
|
JanBest
Geen avatar
|
Zoals het er nu uit ziet is Horst zaterdag nog niks , zondag ziet het er al een stuk beter uit. Maar ja niks verandelijker dan het weer. http://www.mevoli.net/meteovollibre/PPcartes.htm?m=BBAWeet niet of jullie deze site al kennen, maar dit is een zeer nauwkeurige site. Heeft me nog niet voor niks laten rijden, in tegenstelling tot bv windguru.
|
|
|
vissie
|
geen horst met zuiden wind voor mij.. wat doet vinni:P?
|
|
|
Vinni
|
Zondag word een mooi dagje! Mag wel een klein beetje extra naar west draaien, maar dit is ook nog te doen.
|
|
|
vissie
|
zuid is dat niet wat aflandig?
|
|
|
KappuhH
|
Jep, ZW en NO is sideshore.
|
|
|
vissie
|
oke als zw is kan ik wel is gaan kijken bij horst.. toch net wat dichterbij dan mirns:)
|
|
|
Vinni
|
Zuid is aflandig ja. Hij stond toen ik die reactie plaatste Zzw, dat is nog net te doen, maar niet optimaal. Maar hij is al wat aan het bij draaien!
|
|
|
-{M!C}{!3L}-
Geen avatar
|
zaterdag word hem niet op horst vanaf uur of 2 pal ZUID, hopelijk dat het zondag nog gaat waaien maar belooft ook niet echt veel goeds...
|
|
|
KappuhH
|
Maandag knallen! Hopelijk iets meer west anders moetk naar Mirns rijden...
|
|
|
LOEN
|
Hey mannen, Hoest daar op horst? Vandaag terug gekomen van bonaire... ga maar ff snel aclimatiseren en dan gauw weer ff los op horst
|
|
|
Vinni
|
Hey mannen, Hoest daar op horst? Vandaag terug gekomen van bonaire... ga maar ff snel aclimatiseren en dan gauw weer ff los op horst LORENZOOO Haha, eindelijk terug man! Vet man, dat word dik wennen op Horst waarschijnlijk Spreek je snel weer hoop ik!
|
|
|
der Torch
|
Ola Kitefreaks!! Was gister op Horst wezen kiten en iemand vertelde me dat er betonplaten in het water liggen. Hij zei op de lijn van de kleedkamers (bij het eesrste kitestrand) richting de toren aan de overkant in zeewolde. Dan ongeveer halverwege de vaargeul, ofwel midden in het kitegebied. Waren gebruikt voor steigerschepen oid... weenie meer pcies... Heb hier nog nooooooit iets over gehoord en ook nog noooooooit iets van gemerkt. Hij gaf aan met deze lage waterstand dat de platen bijna tot aan het oppervlak komen. Hij liet zelfs nog een oorlogswond zien op zijn scheenbeen van een van die platen dus... Ik ken Horst al heel lang maar dit? Iemand meer duidelijkheid hierover? Kan het namelijk niet geloven... Adios Amigos
|
|
|
Kaptain
|
Hé Bandito,
Dat was ik die je dat vertelde. Er liggen er dus inderdaad verschillende verspreid over de breedte van heel Horst. Ben er ook al een keer in de buurt van de strekdam tegengekomen.
Levensgevaarlijk die dingen. Zoals ik gisteren zei hebben gasten al eens met Rijkswaterstaat gebeld, maar die schijnen er niets aan te doen.
|
|
|
der Torch
|
Okee Kaptain, dat was jij dus Kheb gister erg me best gedaan om ze te zien liggen, maar nog niks tegengekomen... Vind het idd maar lijpe sh*t dat daar zoiets ligt.... moet er niet aan denken dat je vol met je kanus head-first beton gaat happen.
|
|
|
Vinni
|
Er staat ook nog ergens een stalen pijp tussen het 2e kleine kitesurftrandje en het 1e kleine surfstrandje. Ligt ergens dicht bij de kant.
Die betonplaten ben ik ook al een keer tegen gekomen, gelukkig wel in de zomer. Toen heb ik een keer in een harde crash de boden met mijn rug geraakt, dit was dus zo'n plaat.
|
|
|
Vinni
|
Ohja, en gaat er nog iemand naar Horst morgen? Ik ben er om 11 uur
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ohja, en gaat er nog iemand naar Horst morgen? Ik ben er om 11 uur Ja.. die beach-opa ging misschien naar Horst dus heb je in iedergeval iemand die je kite oplaat.. Have FUn
|
|
|
LOEN
|
Hey Vin, Denk dat ik morgen ook wel even ga kijken. Alleen even checken wat de wind doet heb momenteel alleen de 7 en 12 terwijl het denk ik 9 meter weer word. zullen zien
|
|
|
Vinni
|
Hey Vin, Denk dat ik morgen ook wel even ga kijken. Alleen even checken wat de wind doet heb momenteel alleen de 7 en 12 terwijl het denk ik 9 meter weer word. zullen zien Is goed! Alweer een beetje geacclimatiseerd? Tussen 11 en 14.00 kan je zeker wel met je 7 knallen denk ik (vlagen tot 30kn.). Daarna pak je geween de 12
|
|
|
LOEN
|
Heeft iemand vandaag misschien een zwarte zonnebril gevonden van Reef? Was een lekker dagje vandaag
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
wat zijn de vooruitzichten voor morgenochtend? Windguru pro geeft 15 knopen vlaag 17 voor morgen. hoe pakt dat normaliter uit?
|
|
|
xray
|
Dik, vandaag erg dikke wind gehad, lekker gevlogen op Horst!
|
|
|
Vinni
|
Super lekker gevlogen ja! Heerlijk de lucht in. Wat voor kite's had jij dan Xray? Ik was met m'n grijs-rode 2008 fueltje bezig.
|
|
|