Vinni
|
Morgen word een mooi dagje, wie komt er nog meer? Ik ben er om 11 uur
|
|
|
vissie
|
vinni.. Heb je geen school ofzo:P
|
|
|
Vinni
|
Ik ga van opleiding switchen waardoor ik het komende half jaar een beetje tijd over heb En de school die ik nu heb heeft een beetje gigantisch veel uitval van lessen en het is er echt een zooitje wat ook weer voor een hoop vrije uurtjes zorgt.
|
|
|
vissie
|
pfu.. helaas werkt me school niet mee..zal is moeten praten met deltion
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
He Vinni... Ik wil je dromen niet omzeep helpen maar volgens de voorspellingen zal er morgen niet meer dan 10 knp staan op Horst. Als je wind wil hebben dan moet je naar zee gaan
|
|
|
Vinni
|
Ik zie vanaf 13.00 toch echt 14-24 knopen staan, en om 14.00 16-27 Op windguru. Maar als er vervoer naar zee is wil ik best wel mee hoor
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Windguru is K.. en heeft het bijna nooit goed. Kijk maar ff op watersportweer want die zitten vaak wel oke..
|
|
|
Vinni
|
Watersportweer is een stuk negatiever inderdaad. Maar ik heb toch geen vervoer ergens anders heen, dus kom gewoon even langs. Je weet maar nooit
|
|
|
-{M!C}{!3L}-
Geen avatar
|
ik kom ook morgen nog ff op horst kijken ALS ik een beetje op tijd uit schoool ben..... Als goed is staan er morgen gewoon lekker 14-16 knoopjes NW dus richting is iig lekker.
|
|
|
BoMiRon
Geen avatar
|
Was het vandaag nog wat? Ik geloof dat het er donderdag een stuk beter uit gaat zien. Als het zo blijft ben ik er zeker.
|
|
|
KappuhH
|
Ben van plan vrijdagmiddag nog ff langs te komen... zijn er dan mensen aanwezig?
|
|
|
|
der Torch
|
iemand morgenvroeg nog in voor een sessie? uurtje of 10...
|
|
|
LOEN
|
Ben er morgen wel, weet alleen niet of het de ochtend of middag word... Maar zullen vast wel wat mensen zijn.
|
|
|
Ivo
Geen avatar
|
@El Bandito Ja! Probeer er om 10 of half 11 te zijn. Willen er mensen een lift vanaf Utrecht morgenvroeg?
|
|
|
Vinni
|
Ik ben er rond een uurtje of 10
|
|
|
DM2008
|
Wie is er a.s. zaterdag op Horst?
|
|
|
SebasB
Gast
|
ik ben van plan om te gaan.
|
|
|
KappuhH
|
Wie zijn er morgen? Ben er smiddags denk ik.
Hoe was ut vandaag met de regen? Ging volgens mij hard af en toe...
|
|
|
Vinni
|
Bijna de hele dag droog geweest Morgen kom ik ook. Toch maar wel
|
|
|
der Torch
|
Ben er morgen vanaf 13.00uur...... knallen geblazen...
|
|
|
Vinni
|
Vlagen van 38 knopen Da's mooi, dan spring ik gewoon naar huis. Niks kou omkleden, ik land ik m'n tuin en dan stap ik zo de douche in
|
|
|
DM2008
|
Kom ik morgen ook begin v/d middag, eerst naar Telstar voor een complete koud-koud-koud uitrusting (hoofd-hand-voet )
|
|
|
FonezzzZz
|
Mensen ik kom ook weer voor sindstijden naar horst, volgensmij moet het prima gaan met NNW? Eerst ff goeie handshcoensjes kopen bij telstar, en dan oldskool hoog en hard ! Wie nog meer?
|
|
|