KappuhH
|
Kun je niet een keer vrij krijgen voor zon gruwelijk mooi dagje?
|
|
|
Vinni
|
Jawel maar ik ga niet om het wissenwasje vrij nemen. Moet ook een beetje aan mijn uren denken
|
|
|
KappuhH
|
Tja... je bent een kiter of je bent een arbeider
|
|
|
Vinni
|
Of je arbeid om te kiten
|
|
|
KappuhH
|
Dan moet je arbeiden als er geen wind staat
|
|
|
Vinni
|
Of van allebei een beetje en arbeiden en kiten, en dat gaat prima lukken op vrijdag. En op horst word het ook wel een lekker sessietje denk ik
|
|
|
KappuhH
|
Écht goeie sessies boek je op Mirns, niet op Horst
|
|
|
Vinni
|
Ik heb de beste sessie uit mijn hele leven toch echt op Horst gehad Nog niet eens zolang geleden. Ik ben net even langs horst gereden vanuit mijn werk, en het is IJSVRIJ Jippie. Vrijdag word knallen, komen er nog meer mensen of ben ik alleen bezig?
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Zijn jullie de enige twee die actief zijn op dit topic Het waait nu ook maar is mega vlagerig ..... maarja wat is nieuw
|
|
|
KappuhH
|
Wel zo ongeveer ja. Wind is beetje irritant voor morgen. Als dat dipje nog ff naar vrjidagnacht verschuift ben ik helemaal tevreden!
@ Vinni, ben je er zaterdagmiddag? Misschien dat ik dan ook nog wel even langskom...
|
|
|
Vinni
|
Ik hoop het wel, ben net gisteravond over mijn nek gegaan... Mooi niks, maar als ik me goed voel ga ik gewoon het water op, misschien vrijdag al.
|
|
|
KappuhH
|
Ok, beterschap in ieder geval!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik hoop het wel, ben net gisteravond over mijn nek gegaan... Mooi niks, maar als ik me goed voel ga ik gewoon het water op, misschien vrijdag al. Te veel zout water binnen gekregen
|
|
|
Snowman
|
Jo kom zaterdag wel ff kieke en kitueh als de wind OK is.
|
|
|
KappuhH
|
Vandaag nog geweest Vinni?
Morgen wordt de wind niks...
|
|
|
Vinni
|
Nee voelde me nog niet goed genoeg. Morgen is hij helaas van 30 naar 6 knopen gegaan...
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Vandaag nog geweest Vinni?
Morgen wordt de wind niks...
Vandaag was het in het hele land bijna storm alleen Mirns Horst was weer eens anders.... Het was er dus bijna windstil
|
|
|
Vinni
|
Bij horst ook ja. Maar wel zoals windguru had voorspeld, 's ochtens ff wind, 's middags weer weg maar om 4 uur zou hij keihard aan gaan. Dat heeft hij in Nijkerk wel gedaan.
Ik hoop dat het morgen wat word, wil het toch maar ff proberen.
|
|
|
KappuhH
|
Ben ziek dus zal er morgen toch niet zijn. Maar als ik naar de voorspellingen kijk mis ik niet echt wat...
|
|
|
Roderick
Geen avatar
|
Is nou op beide spots het ijs alweer weg? (Of liggen er in Mirns nog allemaal schotsen op de kant?) Ik heb nogal slechte ervaringen met drijfijs vandaar...
|
|
|
Vinni
|
Op horst was alles woensdag al weg. Dus nu helemaal. Volgens mij was mirns ook weer ijsvrij
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Is nou op beide spots het ijs alweer weg? (Of liggen er in Mirns nog allemaal schotsen op de kant?) Ik heb nogal slechte ervaringen met drijfijs vandaar...
FF in het betreffende topic lezen en je weet het maar idd Mirns is helemaal ijsvrij @ heb jij nog lekker kunnen varen Vincent?
|
|
|
Vinni
|
Sorry ik ben je helemaal vergeten terug te pben. Ik voel me helaas nog steeds best wel slecht.. Het is van overgeven naar griep gegaan Volgende week sars?
|
|
|
Marko
|
Ik had presies hetzelfde vinni duurd echt meer dan een weerk ik begin nu weer wat op te knapen.
|
|
|