|
Vinni
|
Ik ben er morgen om half 3!
Moet je niet werken ?? Ik was vandaag @ Mirns en hij was erg lekker. Helaas moet ik morgen en donderdag werken maar misschien is vrijdag nog een optie Tot 14.00 ja Maar het was weer feest op horst hoor Het waaide gewoon keihard maar op dat rotstrandje weer helemaal niets... Al die bomen aan de overkant hielden de wind tegen. Toen ik naar huis reed, en het hoekje omging werd ik weer haast van mijn brommer afgeblazen. bah
|
|
|
-{M!C}{!3L}-
Geen avatar
|
Het ziet er naar uit dat het vrijdag gaat waaien, volgens mij is dan ook de testdag van Naish en North. Hopelijk kan ik daar een bar lenen aangezien ik mijn depowerkoortje heb gebroken Wie komen er nog meer vrijdag???
|
|
|
dmartino
|
Het gaat vrijdag idd waaien, en hoe!
Vrijdagochtend is er veel bewolking en kan er in het westen van het land wat motregen vallen. In de middag trekt een zone met buien van west naar oost over het land. De zuidwestenwind neemt in de loop van de ochtend toe naar vrij krachtig boven land, kracht 5, en krachtig langs de kust, kracht 6. 's-Middags draait de wind naar het westen en neemt daarbij kortdurend nog wat verder toe tot krachtig boven land en hard aan de kust, kracht 6 of 7. Er komen dan (zware) windstoten tot maximaal 90 km/uur voor. De middagtemperatuur ligt tussen de 15 en 20 graden.
|
|
|
jenshorst
Geen avatar
|
morgen is er inderdaad een testdag op strand horst, met gratis pizza ! als het goed is..
|
|
|
henkert
Geen avatar
|
Jens, ga jij die 1 meter naish testen die bij telstar hangt?
|
|
|
willes
Geen avatar
|
Ik ga morgen misschien kiten bij horst na school. Heb alleen nog mijn 10m want het ventiel van mijn 7 is kapot en moet nog gemaakt worden. Wat houd die testdag eigenlijk precies in??? Kan je daar gewoon heen gaan en een kite testen als je dat wilt??
|
|
|
-{M!C}{!3L}-
Geen avatar
|
Daar kan je gewoon een kite uitkiezen om te testen. Kan je mooi een 7m pakken en kan je toch nog varen
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Lkker verstandig om met 28 knopen en nieuwe kite te gaan testen.... Tja dan maar alleen een pizza happen
|
|
|
japio
|
vanavond?
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
vanavond?
Ja vanaf 15.00 uur. Is niet veel info te vinden maar volgens mij staat er wat info op Hanglos
|
|
|
jenshorst
Geen avatar
|
Vaandag was een regelrechte ramp, er was een enorme windhoos, hagel onweer ,en daardoor was er ook een jongen tegen dat nieuwe gebouwtje gevlogen , allemaal reddingboten en ambulances, ik zat toen ook nog op het water te prutsen
|
|
|
Lucasss
|
Ik hoorde idd van iemand dat er bij horst, een paar ambulances stonden. Weet iemand hoe het is afgelopen met die jongen?
|
|
|
|
Vinni
|
Naar mijn weten is dit het eerste dodelijk ongeval op Strand Horst. Heel veel sterkte aan de nabestaanden!!
|
|
|
japio
|
Zou het vanavond nog een beetje te doen zijn ?
|
|
|
KappuhH
|
Nee, pas met NO kun je varen zonder dat het aflandig is.
|
|
|
mart
|
morgen nog mensen op horst??
|
|
|
KappuhH
|
Gezien de windrichting en windwaarschuwing lijkt Horst niet de beste spot.
|
|
|
-{M!C}{!3L}-
Geen avatar
|
Ik ben morgen op horst, rond half vijf hoop ik er te zijn. Hopelijk word het niet al te vlagerig :S
|
|
|
Idefixe
|
als de verwachtingen ook maar een beetje uit gaan komen dan wordt Horst morgen een drama.................. "hopelijk wordt het niet al te vlagerig" is dan een understatement
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik ga zo naar Horst toe en ik denk dat het allemaal nog wel mee zal gaan vallen. De wind wordt west tot noordwest en dan is het goed te doen,
|
|
|
JM84
|
Gaan er vanmiddag nog mensen kiten op Horst?
|
|
|
-{M!C}{!3L}-
Geen avatar
|
Ik ben er weer rond kwart voor vijf vanwege late uurtjes school wordt hopelijk beter dan gisteren.
|
|
|