onzin
|
vandaag nog iemand op horst
|
|
|
der Torch
|
gezien de voorspelling zal horst een lekker vlagerig dagje worden... van niet kunnen varen tot harde vlagen... zou dus lekker naar de kust gaan!
|
|
|
sjef
|
Het is pas dinsdag maar voor zaterdag reserveer ik alvast een plekje!!!!
zondag word ehm wel weer voor wijk beetje golven ontwijken!!! afgelopen zondag net zo mooi$
|
|
|
der Torch
|
afgelopen zondag idd net zo fijn op wijk ko-le-re!!!
|
|
|
sjef
|
Zou aankomend weekend niet een top weekend voor TEXEL zijn? 7m weekend sessie! Lorenz/ el bandito/ Mr lanters interesse?
|
|
|
TheMatti
|
Werk, werk werk pfff, mss ontslag nemen......
|
|
|
TheMatti
|
Wel heeel sick trouwens a.s. weekend
|
|
|
der Torch
|
Yo Sjef-Nozem aka Jeffreyboy! sowieso vrijdagavond mirns... knallen tot 22.30uur!
Wat betreft texel.... klinkt ernstig aantrekkelijk, maar moet ik nog ff zien...
Vrijdagavond mirns?
Chef-Arnold aka de waterrat dan? jij nog mirns vrijdag? je was vanavond zkr ook op mirns stiekum loopjes aan het oefenen... was het nog wat? Voorspelling zag er fijn uit...
En TheMatti aka het rattenJung... vrijdag Roeien op Mirns? Al een nieuwe kite in de bestelling?
|
|
|
sjef
|
Elbandito aka BackloopMaster!!! Texel gaan we effe een andere x iets ruimer van tevoren regelen. vrijdagis optioneel effe kijken nog, zaterdag horst sessie ivm regen, afspraak met lorenzo de Rietkoning!!!! (grapje lorenz) zondag mocht er kracht zijn heb ik de oren wel richting wijk staan!!!!
Gaat u akkoord met de planning?
|
|
|
LOEN
|
Haha Sjonnie-sjeff, Zeker vandaag niet gekite of wat? Veeul te veul praatjes! Gister nog 5 riet splinters uit me hand gehaald na ander halve week Anyway, Texel zou wel vet zijn, maar denk dat dit weekend overal in NL wel volstaat. Beter een keer daar losgaan als het nergens anders waait En iets van tevoren plannen is ook een goed idee, die impulsieve acties van jou kunnen echt niet door de beugel
|
|
|
Arnold
|
was inderdaad op mirns aan het loopen met me 9 metertje, ben weer helemaal kapot als het vrijdag avond waait ben ik van de partij
|
|
|
Arnold
|
voorspellingen voor vrijdag zien er nog niet echt zo heel goed uit
|
|
|
TheMatti
|
Vrijdag gaat hem niet worden voor mij, er moet op een ander gebied gepresteerd worden...hint: whisky zal er ook zijn..
Zaterdag hele dag werken, als de wind echt sick is trap ik hem 's avonds nog naar het heilige water...
Zondag moet mijn lichaam weer voelen dat ik LEEF!!!!! Dus dat wordt Wijk waarschijnlijk!
We gaan toch geen hecht vriendengroepje worden hè?!
Oja, en wat betreft een nieuwe kite, denk dat ik dit jaar ga voor een 3 different kite quiver, want dat doet iedereen..................
ltrs harry's
|
|
|
der Torch
|
hij is voor vrijdag al weer volledig bijgetrokken arno-the-banjo aka kiteloop-el-sicko-sick-mother-focker... gaat hem wel worden dus !! 's avonds ook geen regen meer!!
Harry-snotter jeffrey en handlanger lorenzo ook daar?speren tot 22.30uur!!
Harry-matnek, hoezo geen sessie morgen? die godendrank van je moet je eerst verdienen he...
|
|
|
sjef
|
El bandita!!! Wijfie!!! Ben niet aanwezig vanavond met de dames naar ice age3 en blijfen achter de fles jagermeister hangen in de irish pub!!! Zaterdag waar ga je dan schitteren? Wij doen horst aan!!!!
|
|
|
LOEN
|
Bandito:, als ik ga vanavond word het horst.... mirns is mij net f te ver rijden voor het leuke. Sjimmy: Niet te veel zuipen vanavond hea!? Wil kiteloops zien morgen
|
|
|
sjef
|
Hee rietdekker!!!
Dan juist aan der fles vanavond!!!!!
Morgen rond 12.30 wil ik wel aanwezig zijn, ligt eraan of de fles leeg gaat. En welk tijdstip gaat u proberen?
|
|
|
Vinni
|
Ik probeer er ook rond die tijd te zijn. Ik hoop dan echt zo erg dat ik vanavond mijn brommer weer terug kan halen anders word het wat later wss..
|
|
|
TheMatti
|
Ik ga wel werken dan........fuckerdefuck
|
|
|
Vinni
|
Jottem, mijn brommer is gelukkig klaar Morgen lekker vroeg aanwezig dus. @TheMatti, werkse dan Ik weet hoe het is om te werken terwijl het waait! Zwaar klote
|
|
|
der Torch
|
Ik moet morgen ook werken, op het water.... mezelf helemaal de schompes kiten haha... fuhren als goden! Ben denk ik rond 13.00uur op horst!
Vanavond was drie keer baggerrrr op horst... kon ook nie anders.
Morgen inhaalsessie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
ronald1711
Geen avatar
|
wou zaterdag ook komen maar Lees net dat er een waarschuwing is voor horst: "Bij strand Horst te Ermelo en strand Nulde te Putten geldt een waarschuwing voor zwemmersjeuk." bron: http://www.gelderland.nl/eCache/DEF/3/341.htmlWat moet ik doen tegen zwemmersjeuk? Wie veel last heeft van zwemmersjeuk, kan aan de huisarts een jeukstillend middel vragen. Als u geen zwemmersjeuk wilt oplopen, moet u niet gaan zwemmen in plassen waarin deze aandoening voorkomt. Wie daar toch afkoeling wil zoeken, kan het aantal bultjes beperken door minder dan tien minuten in het water te blijven en zich meteen daarna stevig af te drogen. De larfjes die dan nog niet in de huid zitten worden weg gewreven. Douchen helpt niet. Klinkt niet echt lekker...
|
|
|
der Torch
|
ik zou idd niet gaan... straks krijg je nog jeuk! Sta je zomaar ineens de hele avond aan je zak te krabben in de kroeg of aan je anjer haha
|
|
|
Vinni
|
Inderdaad lekker thuis blijven
|
|
|