|
|
der Torch

|
haha arnold.... je moet je grenzen verleggen he! Zie je morgen @ wijk!!
|
|
|
|
|
der Torch

|
dikke foto's lorenzo...
horst is al ingekakt zie ik 10 knoopjes heute abend met een lekkere zuidwester gheghegh
|
|
|
|
gnijzink

|
dikke foto's lorenzo...
horst is al ingekakt zie ik 10 knoopjes heute abend met een lekkere zuidwester gheghegh
Sommige mensen willen eerst uitslapen. Daarom begint de wind pas om 11.00 op horst! 
|
|
|
Arnold

|
horst en ZW  ik zou door rijden als ik jou was...
|
|
|
gnijzink

|
horst en ZW  ik zou door rijden als ik jou was... Moet helaas vanmiddag weer terug zijn in Amersfoort. Heeft voor mij geen zin om naar mirns te rijden. Hoop erop dat de windgoden ons gunstig zijn 
|
|
|
der Torch

|
ik bedoelde vanavond 10 knopen en zuid west... dus kak
uitslapen zou ik ook wel willen maar moet helaas werken, duss vanavond trakteer ik mezelf op een sessie werken op wijk haha...
|
|
|
Vinni

|
Nou dat was even de moeite waard! 
|
|
|
der Torch

|
@ Vinni, waar ben je geweest? Horst?
@ Sjef... jij nog richting wijk straks?
|
|
|
gnijzink

|
Horst was inderdaad  Sjef was ook op horst,maar is met lorenzo naar wijk gereden geloof ik
|
|
|
Vinni

|
Ja horst. Man wat een balle spot is dit toch  Naja toe maar weer 
|
|
|
LOEN

|
Zo net thuis, Wijk was lekkerrrrrr, Niet normaal! lekker middag zonnetje, dik 20 knopen en zulke vette golfen! Ben helemaal kapot en ow zo blij vertrokken te zijn bij Horst vanmiddag. Op naar de volgende 
|
|
|
der Torch

|
ik ook weer zu hause, tering wat een chille sessie @ wijk haha...
|
|
|
TheMatti

|
Hij was AWESOME!!!!!!!!!!!
|
|
|
sjef

|
Zo lekker, en die zon!!!! wat een dag! Ben nu nog aan het nagenieten, owzo brak!!!!
|
|
|
der Torch

|
wijk nu 18 knopen zuid westje... neem de gok en speer er heen nu
|
|
|
sjef

|
en El bandita was het nog wat gister? ik was te brak was er niet vanuit gegaan dat het zou waaien zondag, lekker op het fietsje de bos ingetrokken! ook niet verkeerd!!
|
|
|
der Torch

|
he sjef-spoetnik,
nee het was nie wat... was te laat dikkedulle, heeft wel lekkere wind gestaan tot een uurtje of 13.00... heb nog wel ff wat kunnen prutsen... beetje de running-start oefenen hehe.
donderdagavond denk ik wijk aantikken... ziet er goed uit en zuidwestje... even wat golfjes rippen
|
|
|
TheMatti

|
Denk het ook naar wijk, het liefst. Maar gaat onze vriend 'de wind' er niet uit 's avonds......?!
Anders ben ik present!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Vinni

|
Zal ik de naam maar veranderen en ''Wijk, wie gaat wanneer kiten?''? 
|
|
|