-{M!C}{!3L}-
Geen avatar
|
Was weer een flink windje, ook dik 5 uur gevaren. En de 2e sunset sessie op horst in 1 week
|
|
|
-{M!C}{!3L}-
Geen avatar
|
vandaag nog mensen varen??? Lijkt erop dat hij vanmiddag wel weer goed word hoop er rond 4 uur te zijn.
|
|
|
Vinni
|
Op Horst gaat het idd echt geen 5 worden vandaag He boskabouter....Hoe is het in je villa Op dit moment bijna windstil op Horst. Haha, ja gaat daar helemaal goed! Gister van Wijk aan Zee nog ff langs horst gegaan. En jawel, op horst was het helemaal top
|
|
|
Hattori Hanzo
|
ga kijken of het wat wordt.....
probeer tussen de mijn afspraken op het werk door even naar Horst te rijden heb een paar uur de tijd om effe te varen. (als er wind is....nu ist nog nie veel) zal tussen 1 en 4 zijn....
|
|
|
gnijzink
|
Denk dat ik er zo heen rij. Zal vanmiddag wel gaan toenemen Heb helaas nog steeds niet mijn nieuwe kite. Moet maar weer eens met de oude kite gaan
|
|
|
vissie
|
Ik wil ook alleen nog geen vervoer..miss eind van de middag.
|
|
|
Hattori Hanzo
|
Hij was weer lekker.....
best leuk windje....een 16 tot 18 knoopjes....soms kakte hij een beetje in maar dat duurde nooit lang....toch 2 uurtje kunnen varen
Leuk zo'n snacksessie!
|
|
|
der Torch
|
ja vanavond ff sessie!! hell yeahhh
|
|
|
gnijzink
|
Jawel,mijn nieuwe kite is er!!! Nieuwe Ocean Rodeo 12m 2009. Laat het morgen maar gaan waaien
|
|
|
sjef
|
ElBandito donderdag had ik een Bruiloft tjonge jonge!!!!! Wat een slecht verhaal!!!
En mijn kite nog niet klaar moet nog kijken waar ik de kite heen moet sturen om te repareren. Maar m'n 9m is geTear aid!!! Dus laat maar komen!!
|
|
|
-{M!C}{!3L}-
Geen avatar
|
Als het goed is moet het woensdag avond wel weer een mooie sunset sessie worden:D
|
|
|
vissie
|
Wil graag alleen weer is geen vervoer.
|
|
|
Vliegenaar
Geen avatar
|
Gisteravond was het gewoon zwaar klote, eerst weinig wind, toen veel wind, toen behoorlijk zware regen buien, en helemaal geen wind meer.
|
|
|
sjef
|
Woensdag na het werk maar proberen met mn 9m!!! Knalluh met die balluh!!!!
|
|
|
gnijzink
|
Woensdag na het werk maar proberen met mn 9m!!! Knalluh met die balluh!!!!
Hoe laat ben je er ongeveer sjef? Ik rij vanmiddag misschien ook naar horst. kan je effe de rise 12 2009 proberen
|
|
|
|
vissie
|
Ben er rond 2 uur!
|
|
|
sjef
|
ben nu onderweg!!!!!!
|
|
|
vissie
|
Waren weer gasten aan het knallen over de vaar geul..ook met een nieuwe kite mag dat niet.. Jammer is dat.
|
|
|
der Torch
|
je ging lekker sjef haha!!
|
|
|
gnijzink
|
Waren weer gasten aan het knallen over de vaar geul..ook met een nieuwe kite mag dat niet.. Jammer is dat.
Sorry................................ Ik schaam me diep :-(
|
|
|
darky001
|
gijsje gijsje toch
het toch wel goed met je ? of is de wind je in de oren gaan zitten... je weet toch de regels ?? :-p
hahahahah
|
|
|
gnijzink
|
gijsje gijsje toch
het toch wel goed met je ? of is de wind je in de oren gaan zitten... je weet toch de regels ?? :-p
hahahahah
Gijsje???????????????
|
|
|
vissie
|
Je kunt toch gewoon even de regels na leven? Zijn gasten die doen er alles aan om de spots opende te houden [/quote] Sorry................................ Ik schaam me diep :-( [/quote]
|
|
|