Marc_87
Moderator

Logs: 0 | 758 uur
|
Ik heb vandaag in de ochtend en het eerste uur van de middag prima kunnen kiten met mijn 9m op Horst. Was lekker hoor. Maar daarna werd de wind minder en gingen #&$@)!@ de idioten lekker voor de kant staan de hele tijd.
Je kon dus gewoon niet fatsoendelijk weg varen of terug varen. Het wordt tijd dat het kouder wordt zodat de die-hards over blijven!
En ook zo een Duitser die op en net voor de kant de hele tijd zijn Rhino aan het inverten was!
Ik ben er dus halverwege de middag maar mee gekapt!
|
|
|
Baksteen

|
Kan iemand mij vertellen op welke windsite jullie kijken als jullie naar Horst gaan? Ik gebruik Windfinder altijd voor Mirns maar Strand Horst staat er helaas niet tussen.
Oja uit welke windrichting is de wind op Strand Horst het minst vlagerig?
|
|
|
martijnc

|
Windfinder heeft ook horst hoor
|
|
|
Baksteen

|
Is dat Harderstrand/Veluwemeer?
|
|
|
darky001

|
download de gadget van vliegerweer.nl als je windows vista hebt ! stel je spot in op strand horst, en je hebt een prima up to date wind verwachting !
sucess...
|
|
|
Vinni

|
Kan iemand mij vertellen op welke windsite jullie kijken als jullie naar Horst gaan? Ik gebruik Windfinder altijd voor Mirns maar Strand Horst staat er helaas niet tussen.
Oja uit welke windrichting is de wind op Strand Horst het minst vlagerig?
Met noord oost is Horst het beste strand van Nederland, met alle andere richtingen de slechtste  Ik kijk altijd op windguru. Vooral voor de richting eigenlijk en een klein beetje een impressie van wat ik kan verwachten. De sterkte is toch altijd anders dan wat er voorspeld is.
|
|
|
Marc_87
Moderator

Logs: 0 | 758 uur
|
Ik kijk altijd op KNMI actueel, dat geeft een aardig beeld moet ik zeggen.
En wat Vinni zegt met NO is het echt goed op Horst, heb mijn beste sessie daar gehad dit jaar met die richting.
|
|
|
(HJ) MINI-ME

|
Noord Oost is Horst inderdaad wel lekker. Het Horst dan de titel "het beste strand van Nederland" te geven vind ik persoonlijk een beetje ver gaan. Enkhuizen, Medemblik maar ook Muiderberg zijn ook prima met NO.
@Baksteen... Als je naar de spotselectie van kitehigh en hanglos kijkt dan kun je toch zien wat de actuele omstandigheden zijn.
|
|
|
|
Vinni

|
Ik afgelopen zondag op mirns:  Thnx voor de foto!!
|
|
|
darky001

|
Kungfu Vinni Flying High !!
|
|
|
der Torch

|
Van het weekend rammen billy's!! Komt Heer Lorenzo ook weer eens zijn jumps showen including the El Busso?
|
|
|
martijnc

|
Mooie foto vinni,
Word het wat op horst van het weekend? zater/zondag
zie de voorspellingen van zaterdag van goed naar slecht gaan op guru
|
|
|
vissie

|
is moeilijk zeggen..Even wachten nog hopelijk lekker naar het ijsselmeer
|
|
|
Marko

|
Ging zondag erg hoog op mirns  je kon mooi verkijken daar in de lucht.... 
|
|
|
martijnc

|
Heel apart stond 2 dagen lang 16 knopen voor zaterdag en is afgezakt naar 7 :/
|
|
|
gnijzink

|
He vinnie,ik zie dat je al iets verstandiger bent geworden..... Zie niemand om je heen waar je op kan landen 
|
|
|
der Torch

|
ja mofo, we hebben op mirns tegenwoordig ons privestukje :-) ik kan je vertellen dat dat pretty awesome is!! Ben je d'r zondag bij en/of zaterdag?
|
|
|
sjef

|
Laat het waaien en m'n kite uit de tas graaien!!!
Bijna weekend!!!
|
|
|
Vinni

|
He vinnie,ik zie dat je al iets verstandiger bent geworden..... Zie niemand om je heen waar je op kan landen   Haha maar ik blijf een aso-kitere in hard en nieren, ik moet natuurlijk wel eerst naar een rustig stukje toe komen  We zien wel hoe de wind word, als hij aan gaat ben ik erbij 
|
|
|
darky001

|
als het mee zit mag ik dit week einde ook weer... kan ik met iemand mee rijden ? naar mirns, of gaan we gewoon op horst ?
|
|
|
martijnc

|
Zoek zaterdag vervoer naar welke spot dan ook betaal uiteraard mee aan benzine kosten
pb als je een plekje heb
woon in utrecht maar kan jou kant opkomen met OV
|
|
|
gnijzink

|
ja mofo, we hebben op mirns tegenwoordig ons privestukje :-) ik kan je vertellen dat dat pretty awesome is!! Ben je d'r zondag bij en/of zaterdag?
Helaas.... Ik vlieg vanavond naar Zwitserland. Aankomende zondag hebben we een wedstrijd. Ben echter maandag weer terug en hoop dat het gaat waaien!!!1
|
|
|
Verzet

|
Ik zit zondag bij Strand Horst in de buurt en wil daar gaan kiten. Is de voorspelde westen wind goed op Horst?
|
|
|